Hyundai S-Klasse
Ötméteres, kéttonnás, 315 lóerős, összkerekes, és mindent tud, ami kényelemről, biztonságról avagy éppenséggel veszélyeztetésről tudni kell. Mi meg jól meghajtottuk.
Ötméteres, kéttonnás, 315 lóerős, összkerekes, és mindent tud, ami kényelemről, biztonságról avagy éppenséggel veszélyeztetésről tudni kell. Mi meg jól meghajtottuk.
Párizsban talán a megérdemeltnél kisebb figyelem övezte a Hyundait, pedig az új kisautó tényleg szerethető lett.
Olyan modellekkel próbálnak konkurálni a koreaiak, mint a Ford Transit, a Renault Master vagy épp a Mercedes Sprinter.
A Hyundai profikat bízott meg a durva szedán elkészítésével: a gyári négyhengerest fújták fel literenként 295 lóerőig.
Nem tudni biztosan, hogy honnan kapták elő a H350-est, de a megjelenése meglepő.
A kisautók közt nem gyakori, hogy egy néven két, nagyon különböző autót dob piacra egy gyártó, de a Hyundai most ezzel próbálkozik.
A Genesis kupéja két évvel követi az új szedánt. V8-as motort kap, erősebb lehet, mint a BMW M4.
Úgy hallani, a Ford Mustang és a Nissan 370Z koreai riválisa nem hozza, amit várnak tőle, így nem lesz utódja.
Az új Hyundai i20 kívül-belül nagyobb, mint az elődje – lassan igazi családi autóvá nő.
Az elődmodell még teljesen észrevétlen átlagautó volt, ám azt ígérik, a második i20 ennél többet nyújt majd.
A koreaiak megfogták a hagyományosan piacvezető AutoVAZ-t. Nagyon fut a Kia és a Hyundai.
Átszabják a Hyundai családi kisautójának orrát, és a trendet követve új kismotort kaphat az i30.
Összetörik egymást vagy megmentik őket az asszisztens szolgáltatások, miután kapitulálnak a vezetők? Eddig ez az év autós reklámja.
Az ix25 kis hobbiterepjáró lesz, nagyjából Nissan Juke méretű, de kevésbé erős karakterű.
Az első nagy kérdés, hogy egyáltalán nevezhető-e kis gyökérnek egy 14 éves gyerek, vagy ahhoz még túl fiatal? A második kérdés még inkább morális, hiszen némi szerencse is kellett ahhoz, hogy az egyik szülő - aki végül megállította az ámokfutást - ne okozzon maradandó sérülést, netán halált a nagyapja lenyúlt Hyundai-jával száguldozó hülyegyereknek.
A Genesis Coupéból legalábbis kidobják. Továbbra is megmarad viszont a szívó V6-os.
A Hyundai vadiúj modelljével az Audi, BMW és Mercedes nagykocsijait szorongatná meg.
Tízezer megrendelés érkezett, még mielőtt leleplezték volna, és jobban is néz ki, mint az elődje.
Olvasónk Spanyolországban kapta lencsevégre a hobbiterepjárót, mely akár a Sorento utóda is lehet.
Az Alfa Romeo 4C riválisának szánják a kevesebb mint 850 kilós, de több mint 200 lóerős középmotoros sportkocsit.
Kicsit audis, kicsit mondeós, de mindenképp elegáns és visszafogott a Hyundai következő nagykocsija.
Nemcsak a formaterv újszerű: a koreaiak anyaghasználata és hajtáslánca is igen szokatlan.
A koreaiak az i10-es alapjaira készített olcsó, négyajtós, családi modellt. A Renault Thalia elbújhat mellette.
Androidot tennének a GM modelljeibe, a Hondákba, Hyundaiokba és Audikba. Év végén jön az első ilyen autó.
A gyári sportrészleg neve M helyett N lesz ugyan, de még a logó színe is megtévesztően hasonló.
Nem csak a formája, de a technikája is iránymutató, ígérik a koreaiak.
A vadiúj Genesis most inkább Audira hasonlít, mint BMW-re, de kétségtelenül sokat fejlődött.
Ha nem lenne a rendszámtábla helyén Genesis felirat, azt is elhinnénk, hogy egy német prémium autógyár új limuzinját látjuk.