És mivel jár a drogdíler?
Gondolkodtak már azon, hogy mi közös Magnum Ferrarijában, és Columbo Peugeot-jában? Egyik autó sem központi eleme a sorozatnak, mégis, nem keveset hozzátesznek a főszereplő karakteréhez, szimbolizálnak valamit.
Gondolkodtak már azon, hogy mi közös Magnum Ferrarijában, és Columbo Peugeot-jában? Egyik autó sem központi eleme a sorozatnak, mégis, nem keveset hozzátesznek a főszereplő karakteréhez, szimbolizálnak valamit.
Izzó turbók a hengersorok között, 510 lóerő és start-stop rendszer. Így miniatürizálnak az AMG-nél.
Ha egyszer majd hallod, nyisd ki a szemed, és nézd meg a legkívánatosabb Mercit.
Csak jót jelenthet, ha a Nürburgringre viszik gyilkolni. Megizzasztja még a németeket is?
Ráadásul négyhengeres motorral. Ha már a Ford meglépte a Mustanggal, a Chevy sem hátrál meg.
Az előző V8-ast a világ legjobbjának is választották, és ez sok tekintetben jobbnak tűnik.
Amit a Ford a Mustang ötödik generációjával tett, azt csak évszázadonként egyszer lehet.
Amit a Ford a Mustang ötödik generációjával tett, azt csak évszázadonként egyszer lehet. Feltámadás nincs minden nap, de Winkler utánajár, hogy viselik sorsukat a régi vasak.
Annak idején, amikor a nyolcvanas évek über-Porschéja, a 959-es megjelent, már tudta a gyártó, hogy előbb utóbb-tovább kell majd lépni.
Volt idő, amikor az Opel Astrába V8-as motort szereltek. Majdnem DTM-et nyertek, sőt, majdnem lett belőle utcai modell is.
Nehéz elhinni, hogy a hang és a kép összetartozik, pedig úgy tűnik, mégis.
Bunkó vagy Bugsy? Nem, csak jógázom.
Azt hiszik, hogy egy ekkora dögöt csak kompenzáló barmok vesznek? Ez egyáltalán nem biztos, lehet, hogy csak nyugalomra vágynak.
Novoth Tibi nem készült, Winkler autója ellenben igen. És elindult vele haza. De mi történt azután? És egy kis filmnézés.
Akkor a Maserati az önnek való. Az alapító testvérek egyikéről elnevezett autójukkal túltesznek még a Ferrarin is.
Megígértem Pistának, hogy szombatra összekalapálok egy posztot azokból a képeimből, amiket nem tudtam elsütni sem a BMW 2-es bemutatóban, sem a hétfőn érkező 4-es kabrióban, a Vegas-Los Angeles útra kapott X5-ösről szóló tesztben, de még a BMW Designworks-üzemlátogatásomról készülő cikkben sem.
Bár régóta hallani efféle pletykákat, az olcsóbb, nyolchengeres, automata változat nem készül el.
A Mercedes tuningrészlege egy negyedik motor fejlesztésébe kezdett, az Audi mintájára.
Feltöltéssel talán nem is olyan nehéz megcsinálni, de egy szívó V8-nál semmi sem röfög szebben.
Szeretne egy nyolcvanéves Fordot? Az sem zavarja, ha kétezer-ötszáz lóerős? Most hazaviheti.
A nap karbonfétise: a halálra ítélt V8-as, amelyet egy versenyautó-dinoszauruszba száműztek.
Olasz szülők gyermekeként született 1915-ben, tizenhat évesen hagyta ott az iskolát, hogy énekeljen.
...de szeretnél egyet, akkor menj egy negyedmérföldet ezzel és meglátod, a végére kinő. Ennyit tesz hozzá a zseniális Drive-sorozat műsorvezetője, Mike Musto a Gordon Tronson által épített Double-Trouble nevű 1927-es Fordhoz.