Ilyen lenne a Budapesti fal
Mit szólna, ha csak útlevéllel mehetne át Nyugat-Budapestre, ha lefalaznák a belvárosi metrót, és a nagykörúti házak ablakait, és ha át akarna szökni, belelőnék a Dunába?
Mit szólna, ha csak útlevéllel mehetne át Nyugat-Budapestre, ha lefalaznák a belvárosi metrót, és a nagykörúti házak ablakait, és ha át akarna szökni, belelőnék a Dunába?
A 24 milliós város vezetése 800 km-es hálózatot tervez, és azt, hogy 2020-re 22 metróvonaluk lesz.
Kínában egy fiatal nem átadta át a helyét, a 70 éves férfi pofozkodni kezdett, majd szívrohamot kapott.
A Puskás stadion és a Közvágóhíd között ma még üres villamosok járnak, vasárnaptól utasokat is felvesznek.
Az MSZP-s Horváth Csaba megelőzte korát: a cseheknél is bedobták az ötletet a kampányban.
A BKK szerint, ha ezt megengednék, akkor a végén autóval is buszoznának a mozgássérültek.
Többe kerül a vonaljegy, a heti és a havi bérlet, illetve változott a napijegyek ára is.
Még mindig nincs idei bérmegállapodásuk.
A város tömegközlekedési társasága így hívta fel a figyelmet a dolgozóival szembeni erőszakra.
Nagyon kell figyelni, lezárják az Erzsébet hidat is.
Fotó: Magyar Kerékpárosklub Aki nagyon akart, már Bubira pattanhatott, hiszen a 4-es metró átadásának egyik kísérő programja volt a bérbringák kipróbálása, ha másképp nem, legalább szemrevételezéssel és a dokkolókban a közösségi bérbringára üléssel.
Felüljáróépítés a "Kőhídnál" 1985-ben (forrás: Gyártástrend magazin) A közelmúltban olvashattatok fura pótlásokról a tömegközlekedésben.
Fotó: redoctober/wikimedia Egészen érdekes, hogy vannak dolgok, amik csak akkor tűnnek fel, amikor eltűnnek.
A négyes metró már nem ingyenes. Megnéztük, hogy az utasok után az ellenőrök is felfedezték-e már maguknak.
Mi az a Futár? Hát azok a világítós menetrendek a buszmegállóban! Vagy nem? Nos természetesen nem csak azok.
Orbán Viktor és Tarlós István nyitja meg a Kelenföldi pályaudvarnál. Demszky Gábort nem hívták meg, de ő ezt nem is akarja kommentálni. Déltől mindenki ingyen utazhat az új metrón.
Azt senki sem tudja, hogy pontosan mikor indul a 4-es metró.
Imádom a Budapesten zajló természeti folyamatokat, kiváltképp ha a tömegközlekedési infrastruktúrával lépnek kölcsönhatásba.
Honnan kapta a nevét a troli? Miért lett pótkocsis helyett csuklós, és miért kellett az Ikarus hazájában a szovjetektől venni? Veterán trolikat néztünk.
A drága tömegközlekedés ellen tüntetnek.
Annyi furcsa helyettesítő járatot bemutató kép, link és komment gyűlt össze az Urbanistán, hogy gondoltam csokorba gyűjtöm őket.
Kukorelli Péter, Spanyolországban élő designernek meglódult a fantáziája és valami elképesztően klassz tervet álmodott.
Az Iho.hu szerint a váznál az eredeti, 1869-es kocsik hattyúnyak-kialakítását idézi a design, a homlokfalon pedig azért lehet egy erősen indusztriális fekete-arany tömb, mert az új kisföldalatti már vezető nélkül menne.
Még négyezer-ötszáz influenzás, és itt a járvány.
Az Infopark tervezett közlekedése Az Infopark most sem az igazi, de vajon hogyan változik a 4-es metró elindulásával? A legizgalmasabb javaslatot (egy villamosjáratot) már bemutattuk, ám Tamás László most egy újabb - jóval reálisabb és könnyebben megvalósítható - tervvel rukkolt elő.
Fotó: BKK Facebook Az évtized legfontosabb közlekedési fejlesztésének nevezete a BKK a Futárt (forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer), ám a nyár óta nem nagyon hallani róla semmit.* Megkerestük hát a rendszer szállítóját-fejlesztőjét, hogy megkérdezzük, hogy áll most a rendszer.
Aki azt hiszi, hogy a fórumok ideje leáldozott az újabb közösségi oldalak megjelenésével, az nagyon téved.
Tény, a kommentekben legtöbbet emlegetett ellenérv az aluljárók - meg úgy általában a tömegközlekedés - ellen a húgyszag.
Változik a közösségi közlekedés, 24-én délután négytől éjszakai járatok járnak Budapesten.
Egy időre leállították a 10-es vonal tesztelését.
Több busz és villamos jár Budapesten adventkor.
Hétfőtől csúcsidőben sűritik a járatokat. Ehhez kevés a Combino, visszajönnek a régi villamosok.
A fenti fotón Siew Ming Cheng szingapúri dizájnertanonc látható saját fejlesztésű ruhájában, melyet kifejezetten metróra tervezett.