Fájdalmasan rossz Osvárt Andrea új vígjátéka
A Hajnal Tímea 2014 egyik legjobb filmje volt, a Zűrös olasz esküvő az év legszörnyűbb romkomja.
A Hajnal Tímea 2014 egyik legjobb filmje volt, a Zűrös olasz esküvő az év legszörnyűbb romkomja.
Új-zélandi útifilm helyett most 144 percnyi halált, gyilkolást és lefejezést kaptunk, amit csak néha szakít meg pár hülye poén és Gyűrűk Ura-utalás. És hiába ölik egymást, a néző senkinek sem tud drukkolni.
Az AC/DC tagjai a hetvenhez közel is pont úgy bugiznak, mint 1967-ben.
Az év legrosszabb filmje a húsz éve várt folytatás. Lemásolja az eredetit, csak sokkal undorítóbb. Azért még így is lehet szeretni. Duplakritika.
Aki szerette a Gladiátort, az bírni fogja Ridley Scott Mózes-filmjét, az Exodust is. Csak mintha nem jutott volna el a készítőkhöz, hogy 2014 van.
Godard új filmjét imádja a világsajtó, ott van az év végi listákon, csak közben olyan, mintha valaki kalapáccsal szétverte volna a családi VHS-felvételeket, aztán ezt levetítenék. 3D-ben.
Csukás István történetéből készült a Berosált a rezesbanda, ami évek óta az első magyar ifjúsági film. Kár, hogy előbb volt a tévében, mint a moziban.
A Körberajzolva egy hullákat alakító színészről szól, és lehetett volna vicces film is, de nem lett az.
Megjött a kormányzat válasza a Bencsik-kritikára.
Bár nem ők a Swing főszereplői, mégis a transzvesztita Kulka és Törőcsik Mari maradnak meg a nézőben.
A Madagaszkár pingvinjei egy színes ámokfutás, sok poénnal és Reviczky zseniális szinkronjával.
Nem csoda, hogy kifütyülték Cannes-ban: pedofil témában utazó A fogoly kifejezetten rossz film, pedig minden esélye megvolt, hogy jó legyen.
Eredetileg Fresh Viki is szerepelt volna a magyar háborús filmben. A korhű egyenruhák és a robbanások Hollywoodot idézik, a bibliai utalás agyonnyomja a sztorit.
Az idén 20 éves zenekarnak még egy saját tévésorozat sem volt elég, hogy egy közepesnél jobb albummal térjenek vissza.
Az Assassin's Creed: Rogue jobb, mint az újkonzolos társa, pedig csak összegyúrták benne az előző két részt.
Nem rossz Az éhezők viadala 3, de kár volt ketté szedni a könyvet. A hidegháborús hangulat és Philip Seymour Hoffman sem elég az év sci-fije címhez.
A John Wickben megölik Keanu Reeves kutyáját, mire ő megöl 84 embert. És mégis jó film.
Idei filmje, a Káprázatos holdvilág, amire egy hét múlva már tuti nem emlékszünk.
Jake Gyllenhaal élete eddigi legjobb szerepét kapta az Éjjeli féregben mint szörnyű bűntényekre vadászó videoriporter.
Az összes dialógus elfér egy A4-es papíron és úgy van összerakva, mintha fakockákat tettek volna egymás mögé, de mégis bivalyerős Hajdu Szabolcs pusztawesternje.
Terry Gilliamet a világ mindig is zseninek fogja tartani. De egészen biztos, hogy nem a Zéró elmélet miatt. Kritika.
Rendkívül megnyugtató ennyi zöld és barna szín a vásznon, de Ken Loachnak az ír kommunista James Graltonról szóló filmjével valószínűleg több ambíciója volt.
Az Északiak - A viking saga olyan, mintha újra leforgatták volna A hobbitot, csak most vikingekkel és több hektoliter vérrel.
A Piszkos pénz tökéletes első része lenne egy új sorozatnak. Filmnek kevés, de a szereplők szuperek, főleg James Gandolfini, utolsó szerepében.
Hollywood talán legelvarázsoltabb színésze egy morcos, alkoholista öreget játszik a St. Vincentben, de a pár jó poén belefullad a tragédiatengerbe.
Az Egy szerelem története: a nőt szívós nézőknek ajánljuk. Egy kapcsolat kizárólag női szemmel.
A Van valami furcsa és megmagyarázhatatlanból kiderül, milyen 30 évesnek lenni Pesten. Rémes és nagyon vicces. Végre egy film, ami rólunk szól.
Béna Batmant faragtak Vladból, aki csak azért húz karóba egy falut, hogy megmentsen tíz másikat.
A Két nap, egy éjszaka Marion Cotillard megalázó pitizése, hogy megtarthassa a munkáját. És az egyik legjobb film, ami a válságról készült.
A Leviatán néha vígjáték, néha pedig nyomorult látlelet az ország néplelkéről. Ezt küldték az oroszok az Oscarra, felkötheti a gatyáját a Fehér Isten.
A Harag volt az idei év legjobban várt háborús filmje, és bár jó lett, annyira azért mégsem kiemelkedő.
A Szobrot Michael Jacksonnak! című szerb vígjátékban csak a cím jó, minden más bántóan semmilyen.
A Doboztrollok az év meglepetésanimációja, sok vicces szörnnyel és gőzgépeket irányító gonosszal.
Török Ferenc új filmje, a Senki szigete tényleg nem lett Moszkva tér 2. Feleannyira sem jó.
A Démonok között előzményfilmje, az Annabelle közel sem lett olyan ijesztő, mint az első film. Kivéve, ha gyereket vár valaki.
Pierce Brosnan vérszomjas nyugdíjas kém a November Manben, de nem áll jól neki a Liam Neeson-jelmez.
A Krétakör új, sokkolóan őszinte darabja az Orbán-rendszer nélkül sosem született volna meg.
A Svájcban dolgozó magyar prostituáltakról szóló film egy fillért sem kapott itthon, mégis elkészült. Sok embernek kéne látnia, mert fontos és jó.
A Lavina megnézése után sokan fognak kínos kérdéseket feltenni maguknak vagy a társuknak.
Pálfi György Szabadesése hullámzó film lett, a magyar filmtörténet leghitelesebb nőgyógyászával és legbizarrabb szexjelenetével.
A védelmező című filmben Denzel Washington tökéletesen játssza Denzel Washingtont. Ennyi.
A T. S. Spivet különös utazása könnyű és optimista, sőt még az Amélie-nél is bizakodóbb.
Az emlékek őre pont olyan tinidisztópia, mint az összes többi, csak ez fekete-fehér, és van egy papucsos Jeff Bridges is.
Kizárólag a drogozás, a bulizás és a lövöldözés jó benne, minden más idegesítő. Nem ez az év filmje.
Az Utóélet egyszerre nagyon vicces és szomorú, és nincs benne semmi fárasztó, tipikus magyar filmes modorosság.
Ridley Scott '79-ben gyúrta össze a Star Warsból, a B-filmekből és Giger festményeiből minden idők legjobb űrszörnyét. A héten újra levetítik a mozik.
Egy éjjel dőlt el, hogy a Diadalív, az Eiffel-torony, a Louvre és a Notre Dame nem repült a levegőbe. Most filmen a két ember története, akiken múlt.
A velencei filmfesztivál legfelkavaróbb filmje az indonéz tömegmészárlásokat feldolgozó The Look of Silence. A gyilkosok nem bántak meg semmit.
Akcentussal, láncdohányozva játssza a német árnyékügynököt egyik utolsó filmjében.
A Tini nindzsa teknőcök a legfontosabb dolgot, a teknősöket nem cseszte el, minden mást viszont igen. Ostoba, néhol kifejezetten szexista a forgatókönyv, rosszak a színészek, kevés az akció.
A készítők is érzik, az első részhez képest több is lett. Viszont a megmaradt történet is túl sok.
Kevés vicc jó másodjára is. A 22 Jump Street kivétel.
Az élet ízei a Csokoládé újraforgatása, csak indiai ételekkel. De ettől még nem lett kevésbé cukros.
Az olaszok és a szlovének. Lassú, de szép film lett.
Tekintélyelvű nacionalizmusról, sarlatánokról és gengszterekről ír a magyar illiberalizmus kapcsán.
Az Imagine Dragons 2013 legnagyobb slágereit, Disney-betétdalait és reklámzenéit hozta el a Szigetre. Meg iszonyatosan sok dobot.
A galaxis őrzői nem akar többet, mint két órán át szórakoztatni. Nincs moralizálás, erkölcsi tanulság, lélektani dráma, csak a hülyéskedés. Végre!
A vihar magja lehetett volna egy Twister 2, de a pocsék színészeknél és a rémes forgatókönyvnél elbukott a dolog.
Stallone sajnos képtelen volt eldönteni, milyen filmet akar, görcsösen ragaszkodott ahhoz, hogy a fiatalokat is érdekelje. Mi meg azon kaptuk magunkat, hogy ásítozunk. Megnéztük az internetre kiszivárgott harmadik részt.
A lázadás kora: Michael Kohlhaas legendája filmnek nem túl jó, de oktatási segédanyagnak remek.