Kilenc év után frissült, itt az új L200
Teljesen újragondolták a Mitsu orrát a japánok, de változott más is az ős-pickupon.
Teljesen újragondolták a Mitsu orrát a japánok, de változott más is az ős-pickupon.
Van amelyik gyártónál az autó típusa alapján csak egyféle fékbetétet találtam, másikaknál külön van első és hátsó.
Sajnos a hibát elég nehéz diagnosztizálni, mert naponta csak egyszer jelentkezik.
Eddig 5 milliót költött el a tulajdonos, de nem kapott semmit. A szerelő nem dolgozik, nem fizet, néha nem veszi a telefont, de meg tudja magyarázni.
Időnként megállás után furcsa szagot érzek, mintha kuplung lenne, vagy behúzva maradt volna a kézifék,.
Öreg, 200 ezer kilométer felett van kicsivel, de ár/érték arányában számomra mindent üt.
Hogy miért is kedvelem én sok, nagy sztárnál és híresebb bajnoknál jobban ezt a nyomott orrú, kopaszodó kis embert? Miért is gondolom úgy - és miért is gondolják így azok is, akik vele versenyeztek -, hogy az egyik legnagyobb ikon annak ellenére, hogy egyetlen bajnokságot sőt: egyetlen futamot sem nyert? Miért imádják a világon mindenütt, ahol megfordul? Azért, mert látványosan ment? Igen, lehet, kívülről úgy tűnik, hogy mindig a közönségnek autózik.
A Mitsubishi szabadidiő-autó legnagyobb hibáját próbálják kijavítani, bár mintha egy kicsit későn kapcsolnának.
Hivatalosan is megerősítették: a Mitsubishitől veszi egyik jövőbeli modelljét az olasz gyártó.
Hibás alkatrészek miatt. Nincs köztük magyar kocsi, és olyan se, ami balesetet okozott volna.
Csodálkoznánk, ha a Consumer Reports lesujtó értékelése után bárki megvenné a japánok kiskocsiját.
A Mitsubishi túlél, autói Magyarországon is kaphatók. Az egyikben elfér a család, benzint alig fogyaszt. Van azért rossz hír is.
A Mitsubishi elektromos versenygéppel készül meghódítani a legendás Pikes Peaket.
Nagyon komplikált neve van, de legalább jól néz ki, jól megy, és könnyű lesz hozzájutni.
Úgy hallani, két éven belül elkezdik árulni az olaszok saját VW Amarok riválisukat, amely a Mitsubishitől érkezik majd.
Kéne a hét ülés, de fájna a kisbusz? Volna itt egy Mitsubishi.
A tünet az, hogy kanyarodáskor kb. félúton erős kopogó hangot lehet hallani a futómű felől. Mi lehet?
A japán gyártó a Galantot váltaná fel az idegen modellel – úgy tűnik, saját nagykocsit mostanában nem fejlesztenek.
A japán autógyártó újra önállósodni próbál, de ez a lépés nem lesz egyszerű.
Kémiai reakció okozhatta a robbanást Japánban.
Nem zörög, nem esik szét, de kívülről már kihívásokkal küzd. Belsőleg viszont még mindig nagyon egyben van.