Még az autópiac is betesz az oroszoknak
Nem elég a drágulás, a Nissan és a Renault bizonyos típusokból nem is szállít a rubel miatt.
Nem elég a drágulás, a Nissan és a Renault bizonyos típusokból nem is szállít a rubel miatt.
A villanyautók piacát uralják, a Nissan Leafet pedig egyelőre nem lehet lenyomni.
Hatalmas, gigantikus és ugyanolyan izgalmas, amilyennek gondolja. Ennek ellenére nehéz belekötni.
Visszatér a Nissan a kompakt autók piacára, nem is akárhogyan! A Mercedes viszont megcsinálta az első autót a tömegeknek. Nyolcvan évvel ezelőtt.
Visszatér a Nissan a kompakt autók piacára, nem is akárhogyan! A Mercedes viszont megcsinálta az első autót a tömegeknek.
Maga a vezér, Carlos Ghosn ígérte meg, hogy egy töltéssel 400 kilométert megy majd a következő Leaf.
Régi hagyományt készül megtörni a japán vállalat: többféle változat készülhet a következő Z sportkocsiból.
Úgy néz ki, a munkamegosztás után a házon belüli versengés korszaka jön a Renault-Nissanon belül.
Hihetetlen, hogy már három hét is eltelt azóta, hogy Totalcar lebilincselő cikksorozatot küldött Magyarország legérdekesebb elhagyott katonai létesítményeiről, a Hajagtetőn magasló rádióállomásról, a Pákai védvonalról és Kunmadarasról, ahol egykor négyezren éltek és minden órában harcirepülők süvítettek az égbolton.
Megnéztem a szintet és a jó intervallumba esett. Mi lehet a baj?
A mienk nagyobb – reagált a japán gyártó Kim Kardashian fenékmutogató fotósorozatára.
Éveket fiatalodik az autó belseje egy alapos kezeléstől, könnyebb eladni, érdemesebb megvenni és nem kerül egy vagyonba az autókozmetika
Miután kaszált a Juke-kal, a Nissan ismét egy kis szabadidő-autót mutat be, ezúttal azonban más a célközönség.
Egy hétig hajtottuk sárban, bokrok közt, erdőben, köveken. Sokat szenvedett, majd néha órákig áramot kellett termelnie a notebookhoz. Még működik.
Ha netán azt hinnék, hogy a túlzott rongyrázás újkori divat, akkor tévednek. Már hatvan évvel ezelőtt is tudtuk szórni a pénzt felesleges dolgokra. Például erre.
Több, mint 13 évvel ezelőtt hagyták el az orosz katonák, a főbejárata bebetonozva, de a mélybe lejutni nem lehetetlen. Bár kell egy kis bátorság hozzá.
Dagonyázás a Nissannal, küzdelem az álomért az autóban, közelharc a makacs sátorral.
Átvette birodalmát a tücsök, vagy mi a fenét is mondanak akkor, amikor a tetőig sáros városi terepjáró elhallgat végre a feketeség közepén.
Az emberi test gyenge, az üzemanyag sem tart örökké és olyankor jön a baj. Hogyan lehet átvészelni a hideget egy autóval a semmi közepén?
Terepet járni bármivel lehet. A különbség csak annyi, hogy mikor akadsz el vele. Aludni bármiben lehet, csak nem mindegy, hogyan.
A helyszín és a sziluett alapján kitalálható, miféle járművet mutatnak be szűk két hét múlva.
Keveset használjuk az autót
A japán gyártónál úgy döntöttek, megpróbálják kevésbé furcsára tervezni a villanyautó következő generációját.
A Nissan eldöntötte, hogy készít a gigalábterű Pulsarból valami dögöset. Hát íme.
Az irányjelzők lámpatestei iszonyatosan párásodnak, belülről.
Unatkozó mérnökök szüleménye a Sparky, két egymástól távoli Nissan furcsa keveréke.
Másik kocsiról maradt, vajon jó-e?
A Nissan régóta nem csinált szokványos személyautót. Most igen, és nem aprózták el a méreteket.
Az autó vadonatúj volt, hatalmas kerekekkel, emelt hasmagassággal. Ezt egy személyautóban nehéz lett volna ép bőrrel megúszni.
Az ország autóiparának egyharmadát ez az egy gyár termeli. A helyi illetékesek mégsem túl büszkék rá.
Valami radikálisat készülnek bemutatni a japánok Párizsban, Q80 néven.
Defekt esetén még biztonsággal használható, vagy már túl öreg?
Igazi meglepetés, hogy a Nissan első embere, a brit Andy Palmer az Aston Martinnál folytatja. Nem ő az első, aki új munkahely után néz.
Úgy hallani, a méret és a sportos jelleg marad, a múltidéző hangulatot viszont kiirtják az iDX-ből.
Az Eau Rouge típusjelzést szeretnék bejegyeztetni, de nem lesz egyszerű dolguk.
Bár az aktuális generáció nem valami sikeres, úgy hallani, a franciák ebben az öszvérben mégis az utódot fejlesztik.
Az árlista elején ül, belépő modellként, természetesen fronthajtással.
Van lejjebb a Juke Nismónál. Izmos vadállatot csinál visszafogott egyterűjéből a Nissan.
Azt ígérték, hat év múlva önvezető autójuk lesz. Most kicsit árnyalták a képet.
Egy emberként borultunk térdre az Idx előtt, könyörögve, hogy kerüljön gyártásba. Valószínűleg nem fog.
Mit tudhat egy ekkora autó, mindössze ezerkétszáz köbcentis motorral?
Vagy darázsra. Hogyan állíthatom be?
Ahhoz képest, hogy Concept 2020 a neve, még az idén ki lehet majd próbálni.
A hivatalos részletfotók után most az utcán kapták le a hamarosan érkező Infiniti ESQ-t.
A futómű-ültetés hasznos lehet, legalábbis egy bizonyos határig. Azon túl viszont ez történik...
Úgy látszik, a japán cég megállíthatatlan leleplezési sorozatban van: néhány nap múlva egy sportkocsit is bemutatnak.
Az ESQ ugyanolyan rémes lesz, mint a Nissan Juke, csak egy fokkal giccsesebb.
Talán kevésbé karakteres, mint az elődje volt, viszont masszívabb és takarékosabb.
A tervezettnél akár két évvel korábban is elkészülhet a japánok autonóm közlekedésre képes autója.
Épp csak bemutatkozott a Golf-verőnek szánt Pulsar, máris itt a következő újdonság a japán márkától.
Az Audi és a Porsche kihívója lehet a japán újdonság, mely szinte csak nevében hasonlít majd a GT-R-re.
A nép elfordult a klasszikus hasábformától, és modernebb X-Trailre vágyott. Megkapta. Az új X-Trail a Nissan Michael Jacksonja, de ez jól áll neki.
A Pulsar mentheti meg a japán márkát Európában: újra felvehetik a versenyt a Golf és az Astra kategóriájában.
Pulsarnak hívják, ez már biztos, és a VW Golf közvetlen ellenfelének szánják.
Jön az autó, amit nem kell mosni? Már csak idő kérdése, de a fejlesztések ígéretesek.
Kifejezetten az 1980 utáni nemzedéket célozták meg ezzel a meglepő külsejű autóval.
Az új szabadidő-autó igazi sikermodell lehet, ahogy az elődje is, pedig ez sem egy klasszikus szépség.