Tíz fogás, amivel litereket spórolhatsz
Három és fél liter van a lábamban, lemértem. Száz kilométerenként több mint egy ezres.
Három és fél liter van a lábamban, lemértem. Száz kilométerenként több mint egy ezres.
Indításkor a fordulatszámmérő és a benzintank mutató lefele jobbra indul el. Mi lehet a baj?
Ötvenkét év után állt le a termelés a Ruhr-vidéki gyárban, ahol annak idején megalapozták a Kadett-Astra sorozat sikerét.
Nem titok többé, hogy milyen lesz az Agila utódja, az Opel Karl – bár az sem lehetetlen, hogy a hülye néven még változtatnak.
Menet közben természetesen nincsen gond, de amint kinyomom a kuplungot az alapjárat 2000-2500.
Hiába cseh a Fabia, németebb a Corsánál. Mindketten nagyot léptek, de más irányba.
Ilyen ritka és elegáns Opel talán sosem készült később. Nézzék meg jól, mert egy Ferrari GTO előbb jön szembe, mint ez.
A gyáriak azon dolgoznak, hogy javítsanak a márka rossz megítélésén hazai piacukon – azt mondják, a jelek egyelőre biztatóak.
Hirtelen gázadásnál rángat, de ha lassabban adok gázt, akkor nem rángat.
Az utolsó ilyen próbálkozásba belebukott a GM német leányvállalata, de talán most sikerül a terv.
Winkler élete legnehezebb kihívása elé néz, de megpróbálja megoldani. A végeredmény megdöbbentő.
Garantáljuk, hogy ilyet még nem láttak.
Garantáljuk, hogy ilyet még nem láttak. Gépek, melyeket megkönnyezünk és művészet a raktérben.
Amikor a hidegebb évszakok jönnek, a gáz átálláskor leáll az alapjárat.
Melyiket érdemes megvenni?
Ki kell engedni és másikat betölteni?
Eltűnt a púp, eltűnt a nagy motor, de itt a duplaturbó. Idő kell, amíg megszokjuk.
Azt írják, gyengébb szelepekkel készült, 40-50 000 km után be szoktak égni a szelepfészkek.
Defekttűrő gumit, csak akkor használhatok, ha az autó fel van erre készítve?
Egész pofásnak tűnik a vállalat elnökéről elnevezett modell, amely ráadásul egész olcsó lehet.
Ronda a kormány! Ciki az index! Hogy néznek már ki ezek a lámpák?! Olvasóink kérdeztek az Opel formatervezési igazgatójától.
Még meg sem érkezett a kereskedésekbe, máris elkapkodtak 30 ezret.
Volt elemcsere a piros led világít a kulcson.
A vízhőfok jelzőm nem a valós értéket mutatja, hanem többet.
Az Insignia következő generációjából sportos kétajtós is készülhet, de ami ennél is fontosabb, az Opelnél is beindul a fogyókúra-program.
Gyári gázos nekem nagyon drága ezért gondolkodom az átalakíttatáson
Esetleg egyszerűen lecserélem a gyári rádiót egy olyanra, amelyik tud bluetooth-ot kezelni
A megmaradt téli szett jó-e rá?
Az Irmscher tuningcég vette kezelésbe az Opel furgonját, hogy az áruszállítás mókásabb legyen.
Néha még nekünk is nehéz eligazodni a zűrzavaros kategóriák között, egy laikus végleg elveszik. És persze kretén autónevek Opel-módra.
Lehetőségem nyílik alufelnit vásárolni
Meglepően élhető az Astra ebben a kifacsart összeállításban is.
Az autó, amire lélegzetvisszafojtva vár Európa: testközelből az új Corsa, itt, Budapesten.
Úgy tűnik, valaki a GM Europe-nál jó ötletnek tartja, hogy férfi keresztneveket adjanak az autóiknak. Adam után jön Karl.
Egyelőre csak a sziluettjét mutatták meg, de már ez alapján is kedves ismerősnek tűnik.
Opel Corsam gyárilag 155/80 R13 gumival van szerelve
Talán ez volt a márka utolsó modellje, amelyet még kiraktak a srácok a falra poszteren.
Gabi bácsi érdekes egy srác.
Kell-e cserélni a váltóolajat, vagy élete végéig kitart?
Ha minden igaz, egy sosem látott autó leleplezésére készülnek. Egyesek szerint az új Monza lesz az.
Dízel Cadillac, olcsó mini, modulrendszer, 17 új modell és a motorkínálat cseréje: ez az Opel-jövő.
Középkategóriás dízel kombit keresek 2008 utánról. Eddig az Astra a nyerő.
Már nagyon hiányzott az Opelnek az új motor, kevesebb hengerrel nem, többel viszont készül majd az új, szentgotthárdi gyárban.
Dustert és Sanderót is csinálnának a maguk módján, bár a stratégia kissé zavaros.
Esedékes az olajcsere, kopik a motor
Friss jogsihoz keresek autót. Könnyen fenntartható és olcsón tankolható legyen.
Németországban majdnem kétszer annyi F12-es Ferrarit adtak el, mint Amperát. Valószínűleg szép csendben lehúzzák a rolót.
Az alkatrész, amire egész Európában várnak, és sehol nem kapható. Nyugi, utángyártott sincs.
Lehet szépeket fotózni vagy ütős szöveget írni, de a vírusvideónál nincs jobb.
Értem én, hogy downsizing, de végül mindig kiderül: inkább egy jó dízel kell bele.
Elég meglepő döntéseket hozott a GM: kusza formatervet és még kuszább motorválasztékot kapott az új Corsa.
Amiről a külső nem árulkodik: közel hétszáz lóerős szörnyeteget építettek a németek.
Az autó vezetőjét fejsérülésekkel szállították kórházba.
Több tucat halott, tíz éve elhallgatott hiba, hónapok óta tartó vizsgálat és egy nyegle multi, amely most joggal retteg.
Nem zár be a központi zár se
Vajon miért agyagból faragják ki a legmodernebb autó formáját is? Azt mondják: az emberi kéz csodákra képes.
Rossz esetben egy csavarhúzóval is indítható
Már nincs messze a bemutató, így reklámfotózás közben a kémfotósok is elkapták a régi-új kiskocsit.
A rejtélyes dobozka a műszerfal alatt.
Hosszú hétvégés kirándulásunkat ott hagytuk el, hogy János várából továbbindultunk.