Nem sípol a Bora
Elnémult a felkapcsolva hagyott világítás figyelmeztető sípolása.
Elnémult a felkapcsolva hagyott világítás figyelmeztető sípolása.
Valóban ezt illene tankolnom ebbe az autóba?
A VW szerviz kategorikusan elzárkózik ettől.
A két luxusmárka kinőheti jelenlegi otthonát, szóba került a külföldi gyártás lehetősége.
Hihetetlen a látvány, ahogy több tucatnyi autó áll a puszta fékein.
Az autómban 2 db olyan elektromos kütyüt szeretnék használni amihez áramra lenne szükség.
Többnyire két kisgyermek és 2 felnőtt utazik vele, de alkalmanként 7 személlyel, telepakolva is használjuk.
A legismertebb specialista, a Prodrive fejlesztette, talán gyorsabb is lesz, mint a világbajnok Polo.
Nem füstöl, nem csöpög belőle az olaj.
2014 vége két Godzilla harcáról szól. Két új autó, két meghatározó típus, nagyok, vágyottak, népszerűek. Új Mondeo az új Passat ellen.
Árulkodóak a jelek, és egyelőre az Audi sem cáfolt. Alonsóval kezdhetnének.
Automatán sem talál egy állomást sem.
Mást se hallok már egy ideje csak, hogy TSI. Tartok tőle, hogy pénznyelő lesz. Az lesz?
Egy nappal Párizs előtt, a Volkswagen-csoport megnyitóestjén jártunk. Itt tényleg minden van.
Járatás után akartuk az olajat leengedni, de az olaj leeresztő csavar nem jött le.
Nem valószínű, hogy ez is elmegy majd száz kilométert egy liter gázolajjal.
A Volkswagent 1974-ben gyakorlatilag egy Trabant-motor mentette meg.
Van egy 1.9 TDI Passatom. Olajcsere után is rossz hangja van. Mitől lehet?
Európa kezd talpra állni a válság után, Kínában pedig meredeken nő az igény az autóikra.
98-as TDI Cordobámat cserélném nagyobb és fiatalabb 2005 utáni dízelre. Zavarba ejtően nagy a választék.
Az új üzemek összesen 2 milliárd euróból épülnek, de a számlát legalább részben a helyi partner, a FAW állja.
Észterolaj a szabványnak megfelelő helyett
Ha kulccsal zárom be, nincs gond, csak ha beriasztok
Azt töltsem, amit a gyár ajánl, vagy eltérhetek?
A kutyának sem kellettek, most mégis ismét megpróbálnak odapörkölni a VW-nek és a BMW-nek. De mivel?
Jól gyorsul, dinamikus, rugalmas, élmény vezetni, de nem fogyaszt tíz liter fölött. Accord lesz vagy 320d?
A kerekesszék elég nagy, de szeretném, ha valahogy beférne a második üléssorba. Lehetséges ez?
544 lóerős és alig kell neki két másodperc a százas sprinthez. Félelmetes darab.
Egyenesben szinte verhetetlen, bár ez messziről nemigen látszik rajta.
Mondja a szerelő, a férjem pedig nagyon hallgat rá. Én viszont egy régebbi Focust szeretnék.
A kínaiak egyik fele mufurc; széles ívben szarik a világra. A másik fele annyira barátságos, mint egy túlpörgött dél-olasz.
A MAN után teljes egészében beolvasztják a Scaniát is a Volkswagen-csoportba.
Néha álló helyzetben rángat a dízel Passat. Ha elindulok kisimul. Mi a baj?
Ha olyan jól menne az üzlet, ahogy a beszólogatás, akkor a Fiat-Chrysler nem ülne nyakig az adósságban.
Annyira siettünk, hogy elfelejtettünk tankolni a 20 forintos gázolajból Iránban és így kénytelenek voltunk ezt megtenni már 40 forintos literenkénti áron.
Alig négyéves a Polo, a szakszerviz csak akkut cserélt. Persze megint lemerült, most nullára.
Trillió négyzetméter telis-tele autókkal. Tengernyi újdonság, ami valójában négy.
A kedvező árú almárka bevezetésének ötletét nem vetették el teljesen, de egy kicsit még biztosan várnak vele.
A VW is követi a konkurenciát: mindenbe pici, háromhengeres, turbós alapmotor kerülhet a közeljövőben.
Inkább tripla holtversenyről beszélhetünk, hisz az eltérés a három legnagyobb gyártó eredménye közt 3% alatti.
A legújabb Beetle-tanulmánnyal a homokfutókat próbálja felidézni a VW.
Lassacskán célt ér a német márkák amerikai dízeloffenzívája. A VW csoport jó évet zár.