Bizarr csecsemős reklám a Hyundaitól
Robotgyerekkel próbálják szemléltetni a Sonata újdonságait. Nem biztos, hogy jó ötlet volt.
Robotgyerekkel próbálják szemléltetni a Sonata újdonságait. Nem biztos, hogy jó ötlet volt.
Van olyan piac, ahonnan teljesen kivonják, másutt csak turbómotorral kínálják tovább a fura kis kupét.
Az i30-ast és az i40-est is átfaragták a Hyundai tervezői: mindkettőn felbukkant a hatszögletű üvöltés.
A koreaiak kétféle i20-ast készítettek: van a praktikus ötajtós, és ez a másik, amit Coupénak neveznek.
Nagy rá az esély. A spanyolok is kitiltották az Ubert, a MOL Bubi pedig húzott egy zseniálisat.
Nem tudom, hogy ez a súlykapcsoló mit szólna a közvetlen hőhöz.
Az európai és japán konkurencia régóta érzi a nyakán a forró koreai leheletet, de az eddig a Kiáé volt. Ám az új Hyundai-arculat szerinti i20 még súlyosabb ellenfél lesz.
A balesetben vétlen voltam, a károkozó elismerte a hibáját. Mégis veszteségesen jövök ki.
Vadiúj luxusmodellt mutat be a Hyundai, de ahogy megszoktuk, valahogy mégis olyan ismerős az összhatás.
A Ford Model T, VW Bogár, a Toyota Corolla és a többi népszerű népautó közé furakszik most a Hyundai legnépszerűbb márkaneve.
Amerikában hamisították a kocsijaik fogyasztási adatait, forintban majdnem 200 milliárdot fizetnek.
Ötméteres, kéttonnás, 315 lóerős, összkerekes, és mindent tud, ami kényelemről, biztonságról avagy éppenséggel veszélyeztetésről tudni kell. Mi meg jól meghajtottuk.
Párizsban talán a megérdemeltnél kisebb figyelem övezte a Hyundait, pedig az új kisautó tényleg szerethető lett.
Olyan modellekkel próbálnak konkurálni a koreaiak, mint a Ford Transit, a Renault Master vagy épp a Mercedes Sprinter.
A Hyundai profikat bízott meg a durva szedán elkészítésével: a gyári négyhengerest fújták fel literenként 295 lóerőig.
Nem tudni biztosan, hogy honnan kapták elő a H350-est, de a megjelenése meglepő.
A kisautók közt nem gyakori, hogy egy néven két, nagyon különböző autót dob piacra egy gyártó, de a Hyundai most ezzel próbálkozik.
A Genesis kupéja két évvel követi az új szedánt. V8-as motort kap, erősebb lehet, mint a BMW M4.
Úgy hallani, a Ford Mustang és a Nissan 370Z koreai riválisa nem hozza, amit várnak tőle, így nem lesz utódja.
Az új Hyundai i20 kívül-belül nagyobb, mint az elődje – lassan igazi családi autóvá nő.
Az elődmodell még teljesen észrevétlen átlagautó volt, ám azt ígérik, a második i20 ennél többet nyújt majd.
A koreaiak megfogták a hagyományosan piacvezető AutoVAZ-t. Nagyon fut a Kia és a Hyundai.
Átszabják a Hyundai családi kisautójának orrát, és a trendet követve új kismotort kaphat az i30.
Összetörik egymást vagy megmentik őket az asszisztens szolgáltatások, miután kapitulálnak a vezetők? Eddig ez az év autós reklámja.
Az ix25 kis hobbiterepjáró lesz, nagyjából Nissan Juke méretű, de kevésbé erős karakterű.
Az első nagy kérdés, hogy egyáltalán nevezhető-e kis gyökérnek egy 14 éves gyerek, vagy ahhoz még túl fiatal? A második kérdés még inkább morális, hiszen némi szerencse is kellett ahhoz, hogy az egyik szülő - aki végül megállította az ámokfutást - ne okozzon maradandó sérülést, netán halált a nagyapja lenyúlt Hyundai-jával száguldozó hülyegyereknek.
A Genesis Coupéból legalábbis kidobják. Továbbra is megmarad viszont a szívó V6-os.
A Hyundai vadiúj modelljével az Audi, BMW és Mercedes nagykocsijait szorongatná meg.
Tízezer megrendelés érkezett, még mielőtt leleplezték volna, és jobban is néz ki, mint az elődje.
Olvasónk Spanyolországban kapta lencsevégre a hobbiterepjárót, mely akár a Sorento utóda is lehet.
Az Alfa Romeo 4C riválisának szánják a kevesebb mint 850 kilós, de több mint 200 lóerős középmotoros sportkocsit.
Kicsit audis, kicsit mondeós, de mindenképp elegáns és visszafogott a Hyundai következő nagykocsija.
Nemcsak a formaterv újszerű: a koreaiak anyaghasználata és hajtáslánca is igen szokatlan.
A koreaiak az i10-es alapjaira készített olcsó, négyajtós, családi modellt. A Renault Thalia elbújhat mellette.
Androidot tennének a GM modelljeibe, a Hondákba, Hyundaiokba és Audikba. Év végén jön az első ilyen autó.