Stallone rémálma
Jajj, mondtam, amikor először megláttam képen.
Jajj, mondtam, amikor először megláttam képen.
A japánok visszatérnek Nigériába, tíz év után indítják újra a gyártást a fővárosban.
A Juha Kallio nevével fémjelzett finn rockmotorsport két remek kis videót tett közzé.
Ha azt mondom, Yamaha RD 250, az emberiség elég kis része lesz izgatott - még a motorosok sem nagyon.
Nayon stabil, fürge, és keveset fogyaszt: robogózás, annak egyes hátrányai nélkül, de minden előnyével.
A tegnap este nemcsak az R1-es sportgépről szólt a Yamahánál. A túrázókat is megcélozták.
A Yamaha betartotta ígéretét: vadonatúj R1-est mutattak be Milánóban a japánok.
Az A2-es jogosítványkategóriát célozza meg új sportgépével a Yamaha. Megérkezett az R3.
A felfrissített R1-es bemutatására már nem kell sokat várni, de a japánok más újdonsággal is készülnek.
Bár nem hinném, hogy a kis Yamahát valaki ilyesmire használná. Ha mégis, akkor minden elismerésem. Inkább profiknak ajánlom, ők keményebbek.
Tíz éve simán elment volna egy sci-fi filmbe, és szinte biztos, hogy aki ezt lerajzolta, nem a klasszikus Vespánál kereste az ihletet. Persze nem mondom, hogy becsukta a szemét, amikor megjelent a Piaggio MP3, de az igazság az, hogy a Yamaha Tricity futóműve más megoldású és az egész felépítmény sokkal kisebb - főleg keskenyebb - mert itt abszolúte cél volt, hogy a normális robogószélesség megmaradjon. Mert városi jármű.
Három géppel jelentkeztek be a kölni motorszalonra. Ebben ezúttal segítségük is volt.
Az Aragóniai GP-n az esőben sok motoros bukott. Valentino Rossi is odaverte magát.
A Yamaha nem kis dolgot akar: egy legendás típust értelmez újra, sőt a célja az, hogy jobbat gyártson. Egy biztos: vagány lett - de nem nagyképű!
Motorból nincs túl erős, nincs túl vad, csak túl gyenge meg langyos. Gondoltam eddig.
Amikor a korlátlan motoros jogsi megszerzésére adtam a fejem, az első tapasztalataimat az e-learninges KRESZ-oktatásról írtam.
Pörög a buli, Crutchlow is otthagyta az olaszokat, lemond a friss tésztáról meg a szagos parmezánról.
Már idén bemutathatják a 230 lovas R1-est, de az R6-os is hamarosan megújulhat.
Valentino Rossinak esze ágában nincs még visszavonulni, marad a Yamahánál.
Még most is zokogok, pedig már egy hete nincs nálam. Egy motor, csak bátraknak.
Kaptam egy levélkét egy ismerőstől, benne egy eladó Yamaha XS 1100 Midnight Special-lel.
Ha robogóról írok tesztet, akkor annak valami nyomós oka van. Mint most is: vadonatúj, de brutálisan túltárolt robogó tesztje.
A Yamaha épp csak visszatért az olcsó kéthengeres műfajhoz, de látszik, hogy megpróbálták kihozni belőle, amit lehetett.
Valahogy olyan speciális habitusú ember vagyok, hogy sosem értettem az állandó erőfitogtatást, pöcsméregetést.
A Yamaha hosszas titkolózás után végre bemutatta kettőötvenes sportgépét. De mire lehet ez elég a Hondával és a Kawasakival szemben?
Városi és elővárosi közlekedéshez lehet ideális a Yamaha nyolcadliteres újdonsága, a Majesty S.
Ezzel a szlogennel mutatta be az MT-sorozat legújabb tagját a Yamaha. A kezdőkre is gondoltak.
Közel a sorozatgyártás: már többen is lefotózták a japán gyártó negyedliteres gépét.
A japánok tavaly novemberben mutatták be a két tanulmányt, melyek hamarosan gyártásba is mehetnek.
A visszaszámlálás véget ért, a japán gyártó útjára indította a Tricityt. De még nem nálunk.
A japán gyártó két, hamarosan érkező gépét villantja meg egy futurisztikus videóban.
Baromira vágytam rá, ennek a motornak kisugárzása van. Milyen jó, hogy elteltek az évek, most fél misi táján odaadják. Persze öreg egy dög, de még mindig lehet imádni.
A befecskendezést és a futóművet is átfaragták a fiatalok egyik legkedveltebb sportgépén.
Az egynyolc az egynyolc, ennyiért még szóda nélkül is elmegy. Van itt menés, karakteres hang, és végre a feneke sem egy félbevágott szörfdeszka.
Itt a Yamaha olcsó, etanolos újdonsága.
Úgy is mondhatnám, ennél mélyebbre nem süllyednék. Már ami az ülést illeti.
Az a nagyon érdekes, hogy most fajlagosan nem is drága az Xmax 400: az a hihetetlen helyzet állt elő, hogy 50 ezer forinttal olcsóbb, mint a Suzuki Burman.
Elmaradt a meglepetés, a KTM-ek egyeduralmát idén sem tudták megdönteni.
A világ legrosszabb fényképeiről is rengeteg érdekes információ olvasható le. Elárulta magát a robbantó?
Pihenőnap a Dakaron. Coma vezet, a címvédő csak tizenegyedik. A verseny áldozatokat is követelt.
Ha a gyerek már megunta a karácsonyra kapott játékokat, vagy a bejgli maradványainak majszolása közben apának-anyának kedve támadt egy kis barkácsolásra, érdemes szétnézni a Yamaha weblapján.
A Yamaha igazi klasszikusa kerül kalapács alá: súlyos tízmilliókat kérnek a versenygépért.