32-en jártunk a polgáriba, 3-an maradtunk életben
Átverte a nácikat, az oroszokat és a halált. Világháború az akkor tizenöt éves motorrajongó Károly bácsi szemével. Harmadik rész.
Átverte a nácikat, az oroszokat és a halált. Világháború az akkor tizenöt éves motorrajongó Károly bácsi szemével. Harmadik rész.
Az első Puchomnak olyan hangja volt, hogy ment a kurva anyjába mindenki – meséli a 85 éves Herl Károly, aki a háborúból visszamaradt roncsokból kezdte az motorépítést. Jogsi és rendszám nélkül száguldozott – de miért volt nehéz dolga, ha csajozni akart? II. rész
Amikor Herl Károly fuvarozó teherautóját elvették az oroszok, lopott másikat a németektől; amikor azt is elvették, a Dobogókőnél heverő roncsokból épített újat, itt találta első Puch motorját is. A 85 éves motorversenyző azóta is a száguldás megszállottja. I. rész.
A fejesek összeültek, és támogatják az ötletet.
Amerikából Ausztráliába akarták küldeni, sárgára festették, de jó állapotban van.
A motor az Érd felé tartó személyvonat alá szorult.
Van, aki már be is mutatta. A nemzetközi szövetség vizsgálodott, semmi furcsát nem talált.
Visszakerült tulajdonosához a 25 éve vett, megkímélt állapotú Simson motorkerékpár.
A győri férfi életét már nem tudták megmenteni.
Oszlopnak ütközött és a helyszínen meghalt. Egy sávot lezártak a Zsigmond térnél.
30 métert tett meg a belga, őrizetbe vették.
Egy autóval karambolozott, a sofőr megsérült.
A kora reggeli ütközésben meghalt a motoros.
Egy kisteherautóval ütközött, nem élte túl.
Ő volt az utas, a motor vezetője súlyosan megsérült a Hűvösvölgyi úton.
Eresztvényből Salgóbánya felé tartottak.
Olyan, mintha mind gyártottunk volna egyötöd Audi-motort. Nagyon megy a gyár.
Egy XIII. kerületi garázsban álló autó csomagtartójában.
A Rynót az USA-ban kezdik forgalmazni. Nincs rajta gázpedál, dőléssel gyorsíthat a sofőr.