Tűzveszélyes Astrák, szervizbe!
Kétszázezer Opelt hívnak vissza, mert bajt okozhat az akkufedél.
Kétszázezer Opelt hívnak vissza, mert bajt okozhat az akkufedél.
Egyszer felkapcsolt a műszerfalon az olajnyomás lámpa. Mondták, hogy cseréljek olajat és olajgombát.
Az egyik kereskedő szerint ezeken már csak 200 ezrenként. Tényleg?
Hirtelen gázadásnál rángat, de ha lassabban adok gázt, akkor nem rángat.
Ki kell engedni és másikat betölteni?
Ketten maradtunk, itt az idő élményautót venni. Van-e négyszemélyes kabrió négymillió alatt?
Azt írják, gyengébb szelepekkel készült, 40-50 000 km után be szoktak égni a szelepfészkek.
Volt elemcsere a piros led világít a kulcson.
A vízhőfok jelzőm nem a valós értéket mutatja, hanem többet.
Az Insignia következő generációjából sportos kétajtós is készülhet, de ami ennél is fontosabb, az Opelnél is beindul a fogyókúra-program.
Gyári gázos nekem nagyon drága ezért gondolkodom az átalakíttatáson
Lehetőségem nyílik alufelnit vásárolni
Meglepően élhető az Astra ebben a kifacsart összeállításban is.
Fiatalabbra váltanék, leginkább Astrákat és Focusokat nézegetek. Az egynégyes klímával elég?
Esedékes az olajcsere, kopik a motor
Értem én, hogy downsizing, de végül mindig kiderül: inkább egy jó dízel kell bele.
Rossz esetben egy csavarhúzóval is indítható
A rejtélyes dobozka a műszerfal alatt.
Vadonatúj műszaki alapokra épül a következő generáció, amely várhatóan jövőre érkezik.
Sokféle Astrám volt már, a következő autón viszont elgondolkodtam. Legyen inkább Ceed, esetleg i30?
Megnéztük, megtapogattuk. Nemcsak a mi kiváltságunk, bárki megteheti ezt holnap.
Volt idő, amikor az Opel Astrába V8-as motort szereltek. Majdnem DTM-et nyertek, sőt, majdnem lett belőle utcai modell is.
Öt-hétéves benzinest keresek, nagyrészt városi használatra.
Elárasztották a piacot az 1,6-os dízelek. Összeszedtünk párat: a magyar motoros Astra kombi ellen a Ceed-Mégane-Leon csatázik.
A néhány hete bemutatott OPC Extreme-et természetes környezetében, a versenypályán nyúzzák.
Ha minden igaz, a tavalyi Monza tanulmány stílusa köszön majd vissza az Opel legnépszerűbb modelljéről.
Igaz a pletyka, hogy gázból többet fogyaszt az autó? Autópályán is? Mennyivel?
Az OPC Extreme-nél gyorsabb utcai Astra eddig még nem volt. A koncepciót hamarosan bemutatják.