Teherautógumi a személyautóra
Ön szerin fel tudom használni a fenti C-s téli abroncsot az új kocsihoz?
Ön szerin fel tudom használni a fenti C-s téli abroncsot az új kocsihoz?
A genfi szalon első, kézzel tapintható újdonságát láttuk meg először.
Villanyszerelők, forgácsolók, technikusok, itt lehet gyakorolni a szakmát.
Modern oktatóközpontot építenek, ötszáz dolgozót vesznek fel a motorgyárba, és irodát is nyitnak Budapesten.
Ott lesz Colleen Bell, Szijjártó és a GM egyik alelnöke is. Újabb beruházás jön.
Az írországi magyar kolónia rendezett a kedvünkért egy szociautós találkozót, gyönyörű az ország, kit zavar hát, hogy az új Opel-motort tavaly már vezettük?
A brit művésznek komoly segítségre is szüksége volt ehhez az alkotáshoz.
Az Adam bizonyos piacokon megyeget, nálunk alig látszik. Most csináltak belőle valamit, ami papíron kicsit terepjárós. Papíron.
Akad közös pontjuk: vicc mindkettő.
Akad közös pontjuk: vicc mindkettő. A különbség a poénban rejlik. Mert csak az egyiken lehet őszintén nevetni.
Kétliteres turbóval, de meggyőzhető vagyok. Mennyire rozsdásodnak ezek?
Opel Corsa C típusú gépkocsimra szeretnék alufelnit venni, de nem tudom milyen férne alá.
Erre várt mindenki – végre új motor van a legkisebb Opelben, és ez nagyon jó nekünk. De vajon még jobb lett-e nekünk attól, hogy nem a sima, hanem az emelt Rocks kivitelt próbáltuk ki?
Végre kiderül, hogy miről szólt a sok előzetes, amelyekkel az Opel igyekezett felcsigázni az érdeklődést.
A múlt heti gyári szivárogtatás után az első gyári fotók is napvilágot láttak. OPC-kékben az E Corsa is egész pofás.
Még álcázva ugyan, de már az új Corsa OPC-t mutogatják az Opel gyári videójában.
Az autó nem indul csak startpilottal
Kétszázezer Opelt hívnak vissza, mert bajt okozhat az akkufedél.
Az Opel külön bemutatót tartott az új Corsa új haszon-változatának. Hamarosan kapható lesz.
Utángyártottat nem nagyon szeretnék, egyrészt a minősége miatt, de főleg a macerásabb beszerelés miatt.
Egyszer felkapcsolt a műszerfalon az olajnyomás lámpa. Mondták, hogy cseréljek olajat és olajgombát.
Csaknem egymillió forint értékű tárgyadományt gyűjtött a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete (MOTE) a Tűzoltó utcai Gyermekklinika beteg gyerekei javára, amelyeket december 23-án adtak át Budapesten.
Nézőpont kérdése, a gyárbezárás és a masszív veszteségek mellett némi eladás-növekedést is elért a GM európai részlege.
A Hyundai rakétafokozatba kapcsolt 2014-re, de most végre az Opel is nekiállt fejleszteni, s nem is rosszul. Vihar a biliben, a meccs eredménye megjósolhatatlan.
Automata benzines kell. Mazda 323-at néztük, de azt mondják, rohad. Nem akarom még egy autó árát rákölteni.
Gondolná, hogy az Insigniában 74 ezer kilométer után megadja magát a kettős tömegű lendkerék? És azt, hogy egy Mazda 6 egy család legkevésbé kedves autója?
Az egyik kereskedő szerint ezeken már csak 200 ezrenként. Tényleg?
Három és fél liter van a lábamban, lemértem. Száz kilométerenként több mint egy ezres.
Indításkor a fordulatszámmérő és a benzintank mutató lefele jobbra indul el. Mi lehet a baj?
Ötvenkét év után állt le a termelés a Ruhr-vidéki gyárban, ahol annak idején megalapozták a Kadett-Astra sorozat sikerét.
Nem titok többé, hogy milyen lesz az Agila utódja, az Opel Karl – bár az sem lehetetlen, hogy a hülye néven még változtatnak.
Menet közben természetesen nincsen gond, de amint kinyomom a kuplungot az alapjárat 2000-2500.
Hiába cseh a Fabia, németebb a Corsánál. Mindketten nagyot léptek, de más irányba.
Ilyen ritka és elegáns Opel talán sosem készült később. Nézzék meg jól, mert egy Ferrari GTO előbb jön szembe, mint ez.
A gyáriak azon dolgoznak, hogy javítsanak a márka rossz megítélésén hazai piacukon – azt mondják, a jelek egyelőre biztatóak.
Hirtelen gázadásnál rángat, de ha lassabban adok gázt, akkor nem rángat.
Az utolsó ilyen próbálkozásba belebukott a GM német leányvállalata, de talán most sikerül a terv.
Winkler élete legnehezebb kihívása elé néz, de megpróbálja megoldani. A végeredmény megdöbbentő.
Garantáljuk, hogy ilyet még nem láttak.
Garantáljuk, hogy ilyet még nem láttak. Gépek, melyeket megkönnyezünk és művészet a raktérben.
Amikor a hidegebb évszakok jönnek, a gáz átálláskor leáll az alapjárat.
Melyiket érdemes megvenni?
Ki kell engedni és másikat betölteni?
Eltűnt a púp, eltűnt a nagy motor, de itt a duplaturbó. Idő kell, amíg megszokjuk.
Azt írják, gyengébb szelepekkel készült, 40-50 000 km után be szoktak égni a szelepfészkek.
Defekttűrő gumit, csak akkor használhatok, ha az autó fel van erre készítve?
Egész pofásnak tűnik a vállalat elnökéről elnevezett modell, amely ráadásul egész olcsó lehet.
Ronda a kormány! Ciki az index! Hogy néznek már ki ezek a lámpák?! Olvasóink kérdeztek az Opel formatervezési igazgatójától.
Még meg sem érkezett a kereskedésekbe, máris elkapkodtak 30 ezret.
Volt elemcsere a piros led világít a kulcson.
A vízhőfok jelzőm nem a valós értéket mutatja, hanem többet.
Az Insignia következő generációjából sportos kétajtós is készülhet, de ami ennél is fontosabb, az Opelnél is beindul a fogyókúra-program.
Gyári gázos nekem nagyon drága ezért gondolkodom az átalakíttatáson
Esetleg egyszerűen lecserélem a gyári rádiót egy olyanra, amelyik tud bluetooth-ot kezelni
A megmaradt téli szett jó-e rá?
Az Irmscher tuningcég vette kezelésbe az Opel furgonját, hogy az áruszállítás mókásabb legyen.
Néha még nekünk is nehéz eligazodni a zűrzavaros kategóriák között, egy laikus végleg elveszik. És persze kretén autónevek Opel-módra.
Lehetőségem nyílik alufelnit vásárolni
Meglepően élhető az Astra ebben a kifacsart összeállításban is.
Az autó, amire lélegzetvisszafojtva vár Európa: testközelből az új Corsa, itt, Budapesten.