Zavar a Swiftben
A hangszórókból folyamatos fütyülő hang hallatszik, ami a gázpedál lenyomásával arányosan hangosodik.
A hangszórókból folyamatos fütyülő hang hallatszik, ami a gázpedál lenyomásával arányosan hangosodik.
Az iK-2 és az iM-4 csak holnap mutatkozna be, de már most megnézhetjük a Suzuki jövőképét.
Vannak típushibák, és jellegzetes dolgok, amit a szerelők rontanak el. Lássuk a listát!
A kérdésem, hogy melyik olajadalék ér valamit?
A Suzuki titkolózási világbajnokságot akar nyerni, vagy csak megspórolják a sajtótájékoztatók költségét?
Rossz ötlet Suzuki DR350 blokkot tenni a Jawába. Elmondjuk, miért.
Már több szerelőnél jártam és több műszeres ellenőrzésen volt az autó, de hibát nem találtak.
Ha nincs meg a tuti háttered, inkább keress valami egyszerűbbet. Elmondom miért.
Mostantól kétévente új modell készül Esztergomban.
Állítólag egyik sem romlik el, de tudunk ezt-azt, amiket típushibának is tekinthetünk.
Egy picike terepjárót és egy kompakt családi ötajtóst állítanak ki a japánok Genfben – mindkettőből sorozatgyártmány lehet.
Lehetne átépített DR-Z, szóba kerül a KTM 640 SM, de azért a legjobb egy 690-es pestisdoktor lenne!
Muszáj nekem olajat tölteni a felső kenőbe ha már beszerelték?
Mire kell figyelni, ha tíz év körüli, 180 lóerős sportmotorra adunk ki pénzt?
A Celerio nagy tempónál maradt fékhatás nélkül két angol újság tesztjén – azonnal le is állították a forgalmazását.
Legalább annyi luxus legyen az autóban, hogy teszek bele két oválhangszórót. De hol keressem a kábeleket?
Még idén megkezdik az új Suzuki GSX-R1000 forgalmazását, de eddig még több a titok, mint a tény.
Tavaly májusban futottam bele először a hírbe, hogy Guy Martin a Pikes Peakre saját építésű turbós motorral menne, ami 320 lóerős – nitróval 500! – és győzni akar.
A világ egyik legnagyobb motorpiacán azonban így is imádják. India kedvence egy Suzuki.
Nagyon nem akarták elárulni, aztán véletlenül kirakták a honlapjukra az új GSX-S1000F adatait.
Nagyobb motorra váltanék, legyen megbízható, sportos és ésszerű. Megoldható?
Rátehetem-e a gyári 155/70 R13 méretű gumit, vagy inkább nagyobbat?
A közösségi oldalak legnagyobb problémája az információ szűrésének teljes hiánya.
Egész levéláradatot kaptam az SW-1 robogó-ritkasággal kapcsolatos posztom után, amelyekből megtudhattam sok mindent.
Amikor nagy nehezen elindul, utána már nincs gond, csak hidegen, első indításnál.
A Suzuki leporolja a legendás neveket. Vajon melyiket kapja az új turbós hatszázas?
Olvasónk szerelte fel fémdetektorokkal a Suzuki gyárat. Nem véletlenül volt ezekre szükség.
Esztergom, az igen furcsa város, és a Suzuki-gyár igen furcsa kapcsolata sem érdektelen, de a legjobbak a gyárhoz kapcsolódó városi legendák.
125-ös, 250-es, vagy nagyobb motor kell az élményhez?
Automata benzines kell. Mazda 323-at néztük, de azt mondják, rohad. Nem akarom még egy autó árát rákölteni.
Akár az SV650 sikerét is megismételhetnék a feltöltős kéthengeres motorral.
A mi nap egy "hozzáértő" szerint nem jó bele a választott folyadék mert az alumotorokhoz van.
Más magyarázat nincs arra, hogy hozzánk olvadó hóember ábrázatú autókat küldenek, amikor tudnak ilyet is.
Hirtelen felindulásból esett neki az SX4-nek Attila Hugyagról. Egy Mitsubishi is kapott.
A finn StuntFreaksTeam legújabb videója igazi téli szórakozás - a sarkkör környékén az év jelentős részében adottak a befagyott tavak, így adja magát, hogy ott eresszék szabadon a lóerőket.
Az egyik résztvevő egy Polaris RZR buggy, amit egy 900 köbcentis, kéthengeres motor hat.
Csak álltam, és néztem hosszú percekig. Minél közelebb mentem, annál durvább volt.
Vajon kapsz ezen a szinten autót a családnak? Ha igen, van-e olyan, amelyik nemcsak szükségmegoldás, de szívesen haza is vinnéd? Nagy kérdések kis gúnyában.
A szelepszárszimering meghal és átereszti az olajat.
Keresek valami szélesebbet, talán a 185/65/R14 jó lehet?
Meleg motornál az alapjárati fordulatszám pár pillanatig normális, majd felpörög.
Kinéz, ahogy kinéz, de az S-Cross nem rossz autó, a dízelmotorja meg fenomenális. De mennyivel ér többet egy Dusternél?
A robogók világában nehéz igazi kuriózumot csinálni, de a Suzukinak sikerült, az SW-1-el.
Hogy mennyire Vitara az új Vitara, azt jobb, ha nem a somogybabodi siratófal népe dönti el. Ettől azért még örülhetünk neki, mert van egy új, bárhol felvállalható magyar termékünk.
Egykettes Splashemben már megint kezd elfogyni a szelephézag, pedig a keverék dússágára is állíttattam.
Rákapcsol a japán gyártó Európában, a cél a piaci részesedés drasztikus növelése.
Mától teljes vonalon jár a felújított 1-es villamos, minden határig autópályát ígérnek 2020-ig, állítólag olcsó a benzin, jön a CX-3.
A Swiftnél valamelyest nagyobb, de a Ciaznál kisebb lesz a jövőre várt Suzuki.
Várhatóan gazdasági totálkárként 300e Ft-ot állapít meg a biztosító.
A japánok egy kicsi és fura dobozautónak ítélték a lényegében ismeretlen 2015-ös RJC Év Autója címet.
Biztonsági gyermekülés vásárlás előtt állunk.
Az indiai Maruti Suzuki gyártmánya egy csillagot sem kapott a legutóbbi törésteszten.
Ismerőstől vettem egy Suzuki Swiftet, megúsznám a méregdrága átírást.
Az oldallégzsák és a fűtés vezérlése kompatibilis lehet-e más típussal?
Ahogy kinéz, azt jobb elfelejteni, bár az is igaz, hogy az első magyar Swiftet sem földöntúli szépségéért vették. De azon túl – meglepő ez a Celerio.
Újpesten több mint egy éve áll egy kék Suzuki elárvultan.
Megszűnt a Splash, így nincs annyi munka. Jövőre viszont jön a Vitara, most állítják át a gyártósort.
Én a lengés csillapítóra gyanakodtam
A képen a következő történik: a kis csapat megnéz minden ablaktörlőt az új modelleken.
Esztergomban gyártják majd a világ összes piacára a Suzuki új könnyű terepjáróját. Ez lesz a harmadik modell az Swift és az S-Cross mellett.
A japánok a sport- és a sport-túra kategóriában erősítenek, íme, a három újdonság.