Az utolsó vevők
Ez az utolsó, becsszóra. És elkelt.
Ez az utolsó, becsszóra. És elkelt.
Úgy döntöttem, a Mercedesnél csak szörfözni fogok az újdonságok hullámain. Így is sokkos állapotban távoztam.
A Superb harmadik generációja azon az úton jár, amit az első kettő megkezdett. Kicsit fékezett habzással ugyan, ellenben erős formatervvel.
Mi történik itt? Ezek nekimennek a Ferrarinak? Komolyan gondolják? És egyáltalán: hogyan kerülünk mi ide és miért nem örülnek annak, hogy fotózunk?
Jó hír: nem lett visszafogottabb, mint amilyen a tanulmány volt. Sőt!
Megvillantotta a Kia a következő Optima tanulmányát, amit Genfben láthatunk élőben. De ezt tényleg egy új autó?
Már alig kell várni az új Superb bemutatására, a gyáriak a beltér megmutatásával kezdik az információk csepegtetését.
Emelőn áll, nincs rajta kerék és a csomagtartófedél sincs a hely, de így is látszik, hogy milyen lesz az új Audi R8.
Svájc lesz Franciaország ellenfele a tenisz Davis-kupa novemberi fináléjában.
Ezt az Orvosok Határok Nélkül elnöke mondta Genfben. Először Libériában kell megállítani a járványt.
Ukrajna felét leszakítja Moszkva, becsődöl az ország? Lesz elnökválasztás? Visszatérhet a Krím?
Szigorúan véve egy ilyen autó mindenhez elég.
Harci kutyából Ferrari, magyar álmok és a valóság.
Azt hiszik, hogy egy ekkora dögöt csak kompenzáló barmok vesznek? Ez egyáltalán nem biztos, lehet, hogy csak nyugalomra vágynak.
Minden, amire idén nyálat csorgatunk. És az is, amire nem.
Az ukrán válság miatt a Baltikumba öt hadihajó, Lengyelországba hat kanadai vadászgép érkezik.
Van, amivel nem lehet önállóan mit kezdeni, ilyenkor összegyűjtjük, le ne maradjon semmiről!
Az Alfa Romeo 4C riválisának szánják a kevesebb mint 850 kilós, de több mint 200 lóerős középmotoros sportkocsit.
A Carlsson nem szórakozik üvegszállal. Aranyoznak. Mindent.
Hol vannak már a komikus, otromba formák? Genfbe hétüléses, stílusos, korszerű tanulmánnyal jöttek a koreaiak.
A márka új irányvonalát mutatja meg. Maradtak a stílusjegyek, de közben baromi jól néz ki, és iszonyat hightech.
Ruganyos léptekkel róttam a genfi szalon puha szőnyeggel borított folyosóit, ámuldozva a sok csodán, amit az ipar manapság előállít. Az utolsó, amit láttam, ez volt. Azóta ápolnak.
Trillió négyzetméter telis-tele autókkal. Tengernyi újdonság, ami valójában négy.
Nem, biztosan nem. Legalábbis addig nem, amíg nem jártál a szlovák Nimrod nevű autóépítő standján.
Az óvatlan tapogatózásnak vége: több modellváltozattal és V8-as sportmotorral támadnak és nem szednek túszokat.
Az autóipar rebellis bandája tartja még magát. Jófejéknél jártunk.