Beszéljünk a típushibákról!
Kymco Grand Dink 125-öt vennék, mire számíthatok, mit ellenőrizzek?
Kymco Grand Dink 125-öt vennék, mire számíthatok, mit ellenőrizzek?
Egy teljes modellpalettát mutatott be a Volt Motorcycles. A városi szaladgálóstól a sportosig, most mindent kínálnak.
A polgárőrök az én fejemben szinte nem is léteztek, tudtam róluk, de személyes élményem nem igazán voltak.
Mi van, ha a matek szerint túl soká térül meg a B125-be fektetett pénz?
Tényleg csak a BMW C1 jöhet szóba egymillió alatt?
Tunisz Moszkva tere a Passage, vagyis a Station République metróállomás.
Emlékeznek még a Moveora? Már akkor elég szkeptikusak voltunk, egyszerűen nehéz volt elképzelni, hogy ebből valódi közlekedési eszköz lesz.
Nagyrobogóval bővít a Yamaha: a 155 köbcentis N-Max akár Európába is eljuthat.
400-500 köbcentis robogót keresek, legyen kényelmes és ne menjen rá az összes pénzem. Van ilyen?
A Peugeot motorgyártó részlegénél többségi tulajdont szerzett az indiai vállalat.
Egy híradós bejelentkezés hátterében történt a baleset.
A Gogoro elektromos robogó forradalmat indít a városi közlekedésben, és közben az energiatárolás problémáját is megoldja.
A tizenhárom éves srác mégis megpróbálta a motorjával. Azzal viszont nem számolt, hogy a nedves fű csúszni fog.
A malajziai Cub Prix névre keresztelt bajnokságban 115-135 köbcentis körváltós motorok indulnak, a résztvevők pedig nagyon elszántnak tűnnek – pedig vezetési tudásuk szemmel láthatóan nagyon messze van a MotoGP menőitől.
1980-ban négy őrült francia motoros nekivágott a Párizs-Dakar ralinak.
Nayon stabil, fürge, és keveset fogyaszt: robogózás, annak egyes hátrányai nélkül, de minden előnyével.
Tegnap este Budapesten, a Szabadság híd budai hídfőjénél ellenőrizték a robogósokat a rendőrök.
Tíz éve simán elment volna egy sci-fi filmbe, és szinte biztos, hogy aki ezt lerajzolta, nem a klasszikus Vespánál kereste az ihletet. Persze nem mondom, hogy becsukta a szemét, amikor megjelent a Piaggio MP3, de az igazság az, hogy a Yamaha Tricity futóműve más megoldású és az egész felépítmény sokkal kisebb - főleg keskenyebb - mert itt abszolúte cél volt, hogy a normális robogószélesség megmaradjon. Mert városi jármű.
Nem vicc, tényleg létezik. És pár hónapja akárki meg is veheti. Itt a BMW, amivel filléres és mindennél gyorsabb a városi közlekedés. Kipróbáltam, imádom.
A japán A4000i érkezik Európába is. A telefon megjeleníti az út adatait, az aksi töltöttségét.
Az elmúlt évekre visszatekintve, nehezen tudom felidézni azt a korszakot, amikor én voltam a Totalcar legnagyobb járműszédelgője.
Szeptember 5-én, most pénteken, a Gellért téren találkoznak azok, akiket nem tántorít el a Halálos Horpadás, akiknek nem kezd el remegni az ajka széle, ha arról kérdezik, hogy és mondd Dani, mennyit evett a rendbe rakott Vespád? És menyibe is volt végül, mielőtt eladtad? Nem mindenki jár úgy pórul a vespázással, mint mindannyiunk Zách Danija, sőt, minden bizonnyal csak kellemes emlékek fűzik őket a legendás robogókhoz.
Eddig elkerültek minket ezek a videók, de most belefutottam a KFC ügyes anyagaiba.
Hatmillió forintnyi készpénzt rabolt el két robogós két napja, Óbudán egy fiatal nőtől, a rendőrség azóta annyit tud, hogy sötét ruhát és bukósisakot viseltek.
Elkapni őket nehéz, a rendszám sem old meg mindent. A jó hír viszont, hogy ismét elveszítette valaki Subaru-szüzességét! Egy rendes Subaruval.
Zseniális és egyszerű szerkezet, néha mégis elromlik. De miért?
Próbapadra küldték őket, de jogsértést végül egy esetben sem állapítottak meg.
Egészen kevés pénzből is lehet nagyon nagyot menni. Csak gáz és fék: mindkettőt erősen húzd.
Fényes nappal próbálta elkötni a motort, de rajtakapták. Nem, nem hívták ki a rendőröket.
Tajvanon rendezett sorokban, akár egy hadsereg nyomulnak előre a robogósok a csúcsban.
Szinte észrevehetetlen kiadásra számíthatnak a kismotor-tulajdonosok, állítja az importőrök egyesülete.
Csak egy kis ízelítő, abból a 197 autóból, aminek java részét – reméljük – látjuk majd menni is: Chapron-karosszériás Hispano-Suiza H6, Bentley Speed Six, Lagonda T2 Compressor, Alfa Romeo 8C Zagato, Bentley Old No.
Használt robogót vennék, amihez nem kell motoros jogsi. Háromszázezer a keret.
Persze mindezt csak a gyerekek kedvéért. Vagy mégsem?
A BMW idén áprilisban indította be villanyrobogója gyártását, de ez még csak a kezdet.
Amikor néhány hete a Johammer J1-eséről olvastam, a megosztó formát látva felmerült bennem a kérdés, hogy vajon melyek lehetnek minden idők legrandább motorkerékpárjai.
Két litert fogyaszt, B-s jogsival is vezethető és sok van belőle. Szabolcs otthon hagyja az autót, és ön?
A bajorok végre megkezdték a tavaly bemutatott C Evoultion nagyrobogó sorozatgyártását.
A visszaszámlálás véget ért, a japán gyártó útjára indította a Tricityt. De még nem nálunk.
A Sprint a hatvanas-hetvenes évek népszerű típusa volt, mely most két modellváltozatban támad fel.
A japán gyártó két, hamarosan érkező gépét villantja meg egy futurisztikus videóban.