Tuningolt Vespát csak így vezess!
"Dani feladta, nem kellett volna" – ezzel a kommentárral küldte be a videót Pista a listára.
"Dani feladta, nem kellett volna" – ezzel a kommentárral küldte be a videót Pista a listára.
Páncélozott, golyóálló. Van benne minibár és egy rekesz a fegyvereknek, ha nagy lenne a szükség.
Se nem elegáns, se nem kivagyi: szerény olajsejkek lopakodója a 750 lóerősre tuningolt BMW X5 M.
Igény szerint ehhez is kérhető páncélozás, de célszerű anélkül kérni, úgy 250 a végsebesség. Őrült S osztály az extrém gazdagok tunerétől.
Tavaly májusban futottam bele először a hírbe, hogy Guy Martin a Pikes Peakre saját építésű turbós motorral menne, ami 320 lóerős – nitróval 500! – és győzni akar.
Csodálatos zűrzavar a fizetős és ingyenes útvonalak körül. És már a navinak sem hihetünk. Ugyanitt: nem lennénk most a tanulóvezetők helyében.
Vegyünk egy 550i-t, chippeljük, amíg nem szégyelljük, és kész is az M5-verő. Vagy mégsem?
Sajátos vezetési élményt nyújthat a 230 lovas Tata Nano, cserébe viszont egyáltalán nem olcsó.
Ha ezt a magyar rendőrök is elkezdik használni, pokoli lesz itt autózni. Ugyanitt egy Mercedes, ami 350-et megy.
A németek nagyon érzik, hogy mit kell az utcákon kallódó srácok elé tolni. Ez a Golf megcsinálja a napod.
Mit tehet a laikus, ha megbízott a szerelőben? Legyünk inkább pesszimisták? És mit mond erre a tuningpápa?
Még hetekkel ezelőtt jártam látogatóban volt kollégáinknál, a mostanság kajában (is) utazó Péter Annánál és Zirig Árpádnál.
Eddig 5 milliót költött el a tulajdonos, de nem kapott semmit. A szerelő nem dolgozik, nem fizet, néha nem veszi a telefont, de meg tudja magyarázni.
G-nosaur névre hallgat az átdolgozott Mercedes terepjáró. Találó a név, tényleg egy szörny.
Megjelenésében ez is csak egy átlagos S8 lesz, pedig 3,6 alatt gyorsul nulláról százra.
Meglepő, milyen kevés kell, hogy egy visszafogott luxusautóból valami iszonyú vásári rémség váljon.
Abték bő harmadával toldották meg a kis Audi teljesítményét.
Amiről a külső nem árulkodik: közel hétszáz lóerős szörnyeteget építettek a németek.
Teljesítményéhez méltó külsőt kap a Saleentől. Ezzel már nem marad szégyenben az izomautók között.
A futómű-ültetés hasznos lehet, legalábbis egy bizonyos határig. Azon túl viszont ez történik...
Lakva ismerszik meg az autó. Hát mi belaktunk négy prémium Audit, prémium tuninggal. Hétszáz lóerővel másztunk hegyet és izomlázunk lett a sok gyorsulástól.
Még bőven volt tartalék az S3 szedán kétliteres turbómotorjában, amit az ABT kihozhatott belőle.
Ki más csinálna ebből páncélozott agresszort, ha nem a Dartz? Európa legőrültebb tunerei kezelésbe vették a hatkerekű Mercit.
A Brabus műhelyéből gördült ki a brutális átépítés, mely már a számaival is sokkol.
Egy lengyel cég nyúlt az amerikaiak egyik nagy kedvencéhez, de nem biztos, hogy jó irányba indultak.
Már nem szimpla tuningshow, de persze az is. Érdekességek a tuningolt VW-ktől a legszebb magyar autókon át a motorokig. Most, hétvégén!
Sportkormány, pótféklámpa, sportlégszűrő, xenon? Akár ezekért is ugorhat a műszakid. A rendőrök már akcióznak.
Most hétvégén kerül megrendezésre az idei AMTS, azaz az Autó, Motor és Tuning Show.
Egész más ízlésvilág, mint az eredeti Model S, de az ára sem annyi, mint annak. Kinek kell majd ennyiért?
410 lóerő egy pickupnak több mint elég, a krómozott küszöb pedig már durva túlzás az Amarokon.
A Carlsson nem szórakozik üvegszállal. Aranyoznak. Mindent.
Ruganyos léptekkel róttam a genfi szalon puha szőnyeggel borított folyosóit, ámuldozva a sok csodán, amit az ipar manapság előállít. Az utolsó, amit láttam, ez volt. Azóta ápolnak.
Az ezerhatszáz lóerős Carbonado GT, az üvegdísszé alakított Rolls-Royce és a Bentley ami kettőötvenről még nagyot lép.