A 3-as metró vészfékezéseinek titka
Aggódó utas kontra nyugodt BKV, tanuló vezetők versus érzékeny vezérlő automata.
Aggódó utas kontra nyugodt BKV, tanuló vezetők versus érzékeny vezérlő automata.
Jövő hét végén azért zárják le, mert az automata szerelvényeket teszteli a közlekedési hatóság.
363 ezer bliccelőt kaptak el 2014-ben, ami 70 ezerrel több, mint a 2013-as szám.
Tavaly év végére újították fel, alig három hetet üzemelt. Moldova korai novelláit újraírta a BKV.
A bíróságon egy 4 óra 23 perces videó levetítése után tette mindezt.
Ezek kerülnek az 1-es és a 3-as vonalra.
A közlekedési szakszervezet képzetlen dolgozók munkára kényszerítése miatt feljelentheti a BKV-t.
Az ittas, jegy nélkül utazó férfit egy másik utas verte meg, mert segíteni szeretett volna az ellenőrző kalauznak.
A deszka és a mozgólépcső is szétment.
Két megálló közt lett rosszul a XV. kerületben.
Üzleti titok megsértése a gyanú, az új igazgatóság a feljelentés mellett döntött.
Egy műhelykocsi ment a szerelvény oldalának.
A vári midibuszokat és budai járatokat üzemeltethet egy furcsaságokkal teli tender megnyerése után.
Becslés szerint 5-10 millió forint az éves pluszköltség a fizetős szakaszokon járó buszok miatt.
Hét ajánlat futott be a szerelvényfelújításra, a kocsikon gyakorlatilag mindent ki kell cserélni.
A 3-as metró orosz kocsijainak átépítésére nagy az érdeklődés, kedden délelőtt beadási határidő.
A tervek szerint május végéig meglesz a pénz, de a kivitelezővel csak ezután kötnek szerződést.
A Szent Orbán téren történt az ütközés.
Nagyon rossz állapotban van, de niós pénzre nem számíthat a BKV a felújításhoz, a főváros nem tud ekkora hitelt felvenni, az állam meg várhatóan nem akar. Mi lesz akkor?
A BKK nyári stratégiáját a kormány sutba dobta.
Szombat munkanap, így a héten a menetrend is teljesen felfordul a fővárosi közlekedésben.
A Budapesti Városigazgatás Holding Zrt.-be integrálják, irányítási jogait megszüntetik.
Mocskos buzinak nevezte az utast, a BKK vizsgálatot indít, az öreg nénik is beszálltak a harcba.
A 133-as busz összetört, a Suzuki sofőrje megsérült.
Mostantól valós időben mutatja a térkép, hogy merre járnak a BKV járatok.
A baleset a H8-as és a H9-es vonalát érinti.
A Kossuth térről menne a Jászaira? Ma nem fog.
Döntést hozott a bíróság a Skoda ügyében.
Most vágatlanul izgulhatja végig, hogyan sikerült Barnának visszaszállnia a Móriczon arra a Metróra, amiről az Újbuda-központi megállónál leszállt.
Másfél perc futás, ami fárasztóbb, mint egy félmaraton. Londonban megcsinálták, de vajon sikerülhet-e Budapesten, ahol az állomások sokkal mélyebben vannak? Kipróbáltuk a legújabb őrületet.
27 milliárd forint lesz, 2015-ben indul és 2017-ben fejeződik be. 800 kapu, 10 450 érvényesítő automata, chipkártya, okospapír.
Vajon mi történik, ha egy megrögzött városi biciklistől elvesszük egy hétre a kerékpárt? Nézze meg Budapestet, ahogy sosem látta. Buli a villamoson. Furcsa ruhás emberek. A BKV dicsérete. Miben hasonlít a drog és a kerékpár?
A 253-as a 4-es metróhoz szállít majd embereket.
Emlékszik még, mekkorát csattant, amikor mind a négy ajtó kinyílt a megállóban?
A friss gyeptéglákon egész sokáig sikerült ellavíroznia a sofőrnek, mielőtt belesüllyedt.
A BKV szerint megfelelő a busz állapota, aminek kiesett az ablaka kedd délelőtt, egy utas majdnem kirepült.
Kockázatot jelent azonban, hogy a cégnek nincs fedezete a lejáró hitelek visszafizetésére.
Kidöcögött, az automata fék megállította, majd visszatolatott. Vajon mennyire bünteti a rendőr?
A BKV vizsgálja, hogy miért ázik be a Kálvin téri peron. Addig is vödrökkel, spongyákkal védekeznek. Nézze csak meg!
Ki örülhet jobban: az észak-pesti vagy az észak-budai? M.I.N.D.E.N.K.I.
Elindult a Futár weblapja, élő forgalmi adatokat kapunk, írják azt is, ha gond van.
A szakszervezetek szerint két éve nem jól számolják el a távolléti díjat. A BKV cáfol.
A villamospótló buszok nem mindig hajthatnak a sínekre.
A Népszínház utcában leállt a forgalom.
A Közgyűlés rendkívüli ülésén felkérheti a BKV-t a felújítási tender kiírására.
Egyre több a fiatal, divatosan öltözött ellenőr a BKV-járatokon. Viszlát, térdig érő kalauzszoknya!
Az ok: a Városmajor utcai, a Béla király úti és a Karthauzi utcai híd felújítása.
Meghirdették a cinkotai, a dél-pesti, az óbudai és a kelenföldi telephelyeket. Csökken a cég piaca.
A BKV elektromosbusz-tenderén csak a Siemens-Rampani-Rába konzorcium maradt állva.
A buszmegállóban rosszul lett egy idős férfi, a mentők kiérkezéséig a sofőr fenntartotta a keringést.
Szerintük a BKK beleszól a BKV belügyeibe, a sofőr életét pedig megpecsételi azzal, hogy kirúgja.
Vasútállomás hangosbemondóval (forrás: vasútállomások.hu) Vannak jellegzetes városi hangok, amiket nap mint nap hallunk, megszoktuk őket, de gyakran nem sokat tudunk az eredetükről.
A Blikknek nyilatkozó BKV-s szerint, ha betartja az oldaltávolságot, nem lett volna baleset.
A Thököly úti daráló még egy korábbi szabályozás alapján épült, ma már nem lehetne ilyet építeni. A BKK elemzése durva következtetésekre jutott.
Az ellenőrt felfüggesztették, a rendőrség ismeretlen tettes ellen nyomoz.
Mától nem vezethet a buszsofőr, aki leszorított és összetört egy bringást Budapesten. Cserbenhagyásos gázolás miatt nyomoz a rendőrség.