Félelmetes dízel-sportkocsi BMW-ből
Az AC Schnitzer Z4-ese dízel létére az M4-es BMW-t is megeszi reggelire.
Az AC Schnitzer Z4-ese dízel létére az M4-es BMW-t is megeszi reggelire.
Az írországi magyar kolónia rendezett a kedvünkért egy szociautós találkozót, gyönyörű az ország, kit zavar hát, hogy az új Opel-motort tavaly már vezettük?
Messze még a tavalyi csúcs, de a Mol a szerdai után három forinttal emelt. A benzin ára maradt.
Rémséges fertőbe süllyedt a Mini: egy förtelmes kinézetű, ötajtós dízelre tették a Cooper jelet. És jó lett.
Sokan azt várják, hogy tovább esik az olaj, de ebből egyelőre semmi nem látszik.
Van még valaki, aki a motor miatt vesz BMW-t? A három literes dízel az egyik, hanem a legjobb választás a hármashoz – szép a hangja, nagyon megy, és keveset fogyaszt.
Tud néhány dolgot, amit a riválisai nem. Mindenek előtt belül óriási, és tényleg takarékos. Tíz év múlva visszatérhetünk rá.
Hát persze, hogy megint olcsóbb lett a tankolás, nem is kevéssel. Száz forinttal tankolunk olcsóbban, mint négy hónapja.
Mikor leállítom a motort (a sebváltó üresbe téve) egy durranás vagy ütés jön a motortérből, hallható és érezhető is.
Megint lejjebb vitte az árakat a Mol.
Úgy mértük meg a fogyasztást, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Most már tudjuk, hogy jön össze két liter különbség.
Öreg dízelben aktuális lenne az olajcsere
Hatéves az A4-es Audim, 118 ezer kilométert futott. A szerviz szerint már egy éve cserélnem kellett volna.
A benzin 333-334, a gázolaj 358-359 ára forintra mérséklődik december 29-től.
Annál, mint negyedéve volt. Ha szerencsés, ma már 325 forintért is tankolhat, a dízel 350 körül.
A benzinár a 9, a dízel 7 forinttal került lejjebb.
Megint nagy áresés jön. A dízel csak 7 forintot esik.
Amit olvastam, az alapján nem rosszabb a Mazda-dízel a hasonló kategóriájú típusoknál.
A méretes árcsökkentéssel már 350 forint közelébe esett a benzin.
Az autótulajdonosok nyolcvan százaléka jár dízelmotoros járművel, de a kormány leszoktatná őket erről a szokásukról.
A megbontás nélküli kipufogógáz-visszavezető szelep tisztítás pontosan annyit ér, mint fogmosás helyett szájvízzel gargalizálni.
Egy németországi oválpályán kínozták a 6-osokat, csúcsdöntés lett a végeredmény.
Megint 9 forinttal vágott az áron a Mol.
Megint 9 forinttal csökken a benzinár.
Újabb 9 forinttal lesz olcsóbb a benzin. 400 forint alá esik az átlagár. A gázolaj is olcsóbb lesz.
Ilyen Mercedes nincs is. De mégis, hiszen beleültem, elájultam, megtekertem. És nagyon-nagyon Mercedes.
A héten bemutatják a koraiak a dízel-hibrid hajtásukat, amit a következő Optima már meg is kaphat.
Megtérülne a beruházás?
A diesel-lpg vegyes üzem megoldható ebben az esetben?
Hogy minél később jelentkezzen újra a probléma elvileg az üzemanyag minősége lenne az egyik kulcs.
A nagy csomagtér a legfőbb szempont, de azt sem bánnám, ha olyan megbízható lenne, mint a Jazzem.
Úgy hírlik, két év múlva már a Mazda sem lesz dízel-elektromos hibrid nélkül. 2,5 literes fogyasztás jöhet.
Ha néhány alapkérdésre tudja a választ, sokkal közelebb kerülhet a dilemma feloldásához.
323, Almera, Avensis és Octavia a kalapban. Mit mond a japánbérenc nepper?
A forint esésénél is olcsóbb lett a világpiaci olajár.
De legalább a benzin ára változatlan maradt.
A benzin ára viszont nem változik.
Az árlista elején ül, belépő modellként, természetesen fronthajtással.
Egyszerre lesz jobb a sportos szívómotoroknál, az otromba turbóknál, és persze a kompresszornak is bealkonyul. Az Audi hajszárítóforradalma csak másodpercek kérdése.
98-as TDI Cordobámat cserélném nagyobb és fiatalabb 2005 utáni dízelre. Zavarba ejtően nagy a választék.
Óriási az a tartomány, amiben a 125d jelen van. Komótos városi kisautó, de hamar előjön belőle nyers erő, és akkor leizzaszt. Az élmény-erő-takarékosság háromszögben verhetetlen kompakt.
Tudják mi a közös a Renault-ban, a BMW-ben és a Volkswagenben? Mindegyik Delphi közös nyomócsöves dízel rendszert használ. Megnéztük az ultramodern üzemet, ahol az Euro 6-os normáknak megfelelő alkatrészek készülnek.
Az új Focus ST-ben a legnagyobb újdonság a dízelmotor. Épp ideje volt.
Kis fogyasztású dízel, vagy gázosított benzines kellene hosszú napi ingázásokhoz.
Nem tudok dönteni a 2.0 TDI és az 1.4 TSI között. Melyik a megbízhatóbb?
Octavia 1.8TFSI? Vay Superb 3.6 VR6? Lehet ezeket gázosítani? A DSG váltó bekavarhat?
De a dízel igen! Az csökkeni fog.
Az erős, villanyturbós dízelmotort egyelőre egy RS5-ben tesztelik, de ez csak a kezdet.
A keret vége egymillió forint. Van három kiszemeltem, de mindnél lehetnek buktatók.
Komplex adás, amelyben nem kerüljük a forró témát. Gyanús Audi? Szervizköltség? Zene, szórakozás? Kínai álmok? Van itt minden!
Ennyiért már négyéves Megane-ok és Focusok vannak. Vegyek inkább egy 8-10 éves 320d-t?
Felfrissülnek a négyhengeres dízelmotorok, a változás a 2-es, 4-es és 5-ös sorozatot is érinti.
Megint három forinttal olcsóbban adja a Mol az üzemanyagot.
Sokan százezreket dobnak ki az ablakon olyan hibák miatt, amik pár ezer forintos karbantartással megelőzhetőek lettek volna.
Milyen lehet vajon, ha az ember csak használja az autóját hónapokon át, és nem kell hozzányúlni? Egy-egy olajcsere, esetleg fékbetét, ha eltömődik a pollenszűrő, már nagy esemény.
Elárasztották a piacot az 1,6-os dízelek. Összeszedtünk párat: a magyar motoros Astra kombi ellen a Ceed-Mégane-Leon csatázik.
Kamionos vagyok, dízel kell. Sok autó szóba jön, de nem tudom, mit válasszak. Ön szerint mi legyen?
Három forinttal, a gázolaj árához most nem nyúlt a Mol.
Egyterű vásárlását tervezem. Olcsón javítható, megbízható dízel kéne. Hol keressem?