Megint olcsóbb lesz a tankolás
Három forinttal csökken a benzin és a gázolaj ára.
Három forinttal csökken a benzin és a gázolaj ára.
Garancsiék cége a Magyar Telekommal közösen az üzleti ügyfeleknek árul majd gázt és áramot.
A milliárdokból létrehozott ENKSZ az V. kerületben bérel majd irodát.
Pedig az MVM olcsóbban kapja gázt. Az MSZP átvette a Nagy Rezsicsökkentő szerepét.
Sokaknál nagyobb volt az óra, mint kellett volna, most lecserélik.
Paks helyett biomassza? A fél ország rakhatná a szalmát vasvillával. Mindent lehet, csak drágább.
Ukrajnának még 206 millió köbmétert visznek, aztán annyi. Ez Európában is gondokat okozhat.
A cég 49 százalékát az RWE-től venné meg.
Nagyjából egy évvel az átadása után lesz indulásra kész a régóta várt gázvezeték.
Vezére a volt MVM-es Horváth Péter lesz, nem lesz nonprofit, de nem a nyereségre hajtanak majd.
Most ugyanis tényleg lenne ok a gázár csökkentésére.
A francia cégé volt eddig a piac 10 százaléka a gázkereskedelemben.
A Főgázt eladták, de nem hagynák teljesen ott a gázpiacot.
Orbán rezsicsökkentést emleget, valójában inkább béklyót köthet a gazdaság lábára egy újabb, évtizedekre szóló gázszerződés. És még csak nem is sürgős a dolog.
Orbán szerint Grúzia a leginnovatívabb országok között van, nélkülük nehezen képzelhető el az energiabiztonság.
Az olaj ára a felére esett, a benzin ára nem.
Az MNB jóváhagyta a Mol vételi ajánlatát.
Korábban rendkívüli osztalékfizetést akartak, de az olajáresés már így is elég gondot okoz.
Előbújt a milliárdos energiacég eddig rejtőzködő tulajdonosa. Pénz nélkül került a vállalat élére, boszorkányüldözéstől tart.
A napelemre kivetett termékdíj már a sokadik pofon a megújulóknak, hiába tiltakozott Áder is, a kormány hajthatatlan.
A Fekete-tenger alatt négy vezetékágat építenek.
Több nap és szélerőművet szeretnének. Azt még nem számolták ki, mennyibe kerülne.
A királyok, diktátorok, olajhatalmak szkanderéből egyelőre ön jött ki győztesen. De messze még a vége: országokat dönthet össze az alacsony olajár.
Ha a gyenge forint nem oltja ki az áresés hatását, nyárra elképesztő olcsó lehet a tankolás.
A januári elseji indulást tervezték be legutóbb, de nem sikerült tartani a határidőt.
Nem vették jó néven, amikor elzártuk a csapokat, januártól újraindul a szállítás.
Hétfőtől még olcsóbban tankolhatunk.
Januárra 60 dolláros árral számol a Gazprom.
Az ukrán export leállítása erősen meglátszik a számokon.
A főváros déli részére jöhet, ez lenne a második ilyen az országban. Még nincs döntés.
A benzinesek további áresésre várnak, de nőtt a fogyasztás, és több megy el gázolajból is.
Több szénfillért fizetünk majd, és több megy a távhősök keresztfinanszírozására, kevesebb az MVM-es dolgozók olcsó áramára.
Hathónapos kihagyás után indult be.
Gyorsan bedobták a B-tervet a Déli Áramlat helyett, leporolhatják az évek óta fiókban lévő azeri gáz ötletét. Inkább ábránd, mint lehetőség.
15 millió dollárt fizettek a kurdok a Shaikan blokk olajexportjáért.
A döntést megalapozó adatokat 15 évig titkosítják, a kamarán kívüli mérnökök is tervezhetnek.
Szerinte 2015 közepéig egyensúly alakul ki az olajpiacon.
Koncessziót is szerezhetnek a területre.
Egy teli tank, plusz kannában 10 liter behoható, száz forinttal olcsóbb literje, mint nálunk.
3 forinttal kerül kevesebbe literje, a gázolajé 4 forinttal. Régen volt már ilyen olcsó.
Megadták az engedélyt az üzemidő meghosszabbítására a kettes blokknak is.
A horvát gazdasági minisztérium másodjára fosztotta meg a koncesszióktól az INA-t.
Ha tényleg fontos a magyaroknak a gáztárolók feltöltése, iparkodhattak volna jobban a szlovák vezetékkel. Szijjártó nem tud késésről.
Évi 8 milliárd köbmétert vennének Norvégiától.
Az NGM 18,5 milliárd forinttal számolt.
A szolnoki kéményseprő vállalkozás bedobta a törölközőt, az állam viszi tovább a boltot.
Már megint Garancsiék cége, a MET a vevő.
Szombattól a Miniszterelnökség a tulajdonos.
A cég 66 százalékos részesedésének megvásárlása állítólag magyar cégeket is foglalkoztat.
Átmenetileg átírják a szabályokat, hogy még több gáz jöhessen hozzánk télire.
Mi ez a Déli Áramlat, és miért olyan fontos nekünk? És miért olyan fontos az oroszoknak? Mi a baja ezzel az EU-nak? Ha nem érti, mi ez a hajcihő, de felvenné a fonalat, segítünk.
Eleve csúszásban voltunk, most tovább csúszhat a projekt. De télre így is lesz elég gázunk.
Leállította magyarországi urán- és szénprojektjeit az ausztrál Wildhorse Energy.
Londoni elemzők szerint ha tartósan olcsó marad az olaj, lefelé kell módosítani az előrejelzéseket.
Ha az INA-t eladnák, meg is tudnák venni.
Szóltak, hogy baj lesz, baj lett. Most meg rohan a kormány, hogy segítsen a felszámolásnál.
A Gazprom 2019-től évi 38 milliárd köbméter gázt szállít Kínába 30 éven keresztül.
A területen 3 millió tonna feketekőszén van.
A Mol cége nagy leépítésbe kezd.
Nem téma most az orosz gázvezeték megépítése, korrigált Mogherini.