Fotón a Kia új arca
Az új Optima viselheti először az új stílusú orr-részt, de valószínű, hogy később a többi modell is valami hasonlót kap majd.
Az új Optima viselheti először az új stílusú orr-részt, de valószínű, hogy később a többi modell is valami hasonlót kap majd.
Az Optima következő generációja április elsején mutatkozik be, de nem tűnik viccnek a vázlatok alapján.
Ma már nincs olyan, hogy koreai autó. Olyan sincs, hogy olasz, csak cégek vannak, akik vagy érzik, vagy nem érzik. És ennek itt még golyók is vannak a csomagtartójában, nahát.
Minimál futurista indiai és a nagykerekű japán vaddisznó. Sosem lesz autók és előre mutató tanulmányok Genfből.
A koreaiak sokáig kitartottak, de úgy néz ki, az 1,6 literes szívómotor már nem elég takarékos.
A Sportspace jó formájú, lendületes kombi – kérdés, hogy eljut-e a gyártásig.
Megvillantotta a Kia a következő Optima tanulmányát, amit Genfben láthatunk élőben. De ezt tényleg egy új autó?
Ez az a pillanat, amikor a koreaiak európaibbak lettek, mint a japánok. Valamire ráéreztek, és ha így folytatják, nagyot akasztanak még.
Lelövöm a poént, mert ettől még senki nem lesz okosabb: egy Kia Capitalt látnak.
Sokat nem változott a tanulmány óta. A gyári képeken már az utasteret is látni.
Háromszázezer autó készült tavaly a szlovákiai gyárban. A legtöbb Sportage-ből és Ceedből.
A fejlődés üteme visszaeshet az elmúlt évekhez képest, de aggodalomra azért nincs ok.
A hetvenes évek óta először történt ilyen. És akkor még várjuk meg, mit mutatnak majd a decemberi számok.
A tetőablakosakkal van a baj. Egyelőre csak az USA-ban, az európai hatóságok hallgatnak.
A szervizben több alkalommal is lambdaszonda fűtéskör hibát olvastak ki.
Valószínűleg dögösnek szánták, de inkább nevetséges a Kia Sorento X-Men kiadása, sok krómkarommal.
A Kia is megpóbálkozik napjaink legfelkapottabb kategóriájában – az eredmény kifejezetten érdekes.
Van egy Alfa Mitonk és egy Vectránk. Kabrió BMW-t, Kia Pro Ceedet vagy Passatot az Opel helyett?
Amerikában hamisították a kocsijaik fogyasztási adatait, forintban majdnem 200 milliárdot fizetnek.
A koreaiaknak három évükbe telt, mire eldöntötték, hogy megvalósítják a drága ötletet.
A héten bemutatják a koraiak a dízel-hibrid hajtásukat, amit a következő Optima már meg is kaphat.
Turbómotor és összkerékhajtás kell a boldogsághoz? A koreaiak így erősítenének.
A német prémiummárkák után a Kia is felhúzna egy üzemet a közép-amerikai országban.
Akad önnél éppen hat-hétmillió forint autóra és az egyetlen dolog, ami fontos, az a STÍLUS? Semmi gond, segítünk!
Ennek az autónak sosem a formájával volt a baj. Minden mással ellenben igen. És tudják, hogyan fejlesztenek Koreában? Nem hiszik el: kidobják, ami rossz. Ha kell, akkor mindent.
A Sorento volt a Kia egyik első komolyan vehető autója – ez pedig már a harmadik generáció lesz.
Elöl jó, de beülök hátra, és jön a gond – térdem a fülemen, igazi Peltor-stílusban. De ha csak ennyi áldozatot kell hoznom, pláne nem is nekem, hanem az utasaimnak, hát nem szóltam.
Sokféle Astrám volt már, a következő autón viszont elgondolkodtam. Legyen inkább Ceed, esetleg i30?
Elárasztották a piacot az 1,6-os dízelek. Összeszedtünk párat: a magyar motoros Astra kombi ellen a Ceed-Mégane-Leon csatázik.
Megtették, amit a műfaj korlátain belül megtehettek – az eredmény egész kellemes.
Eddig mintha készakarva lett volna bugyuta plüssmackó-fazonú, de most mintha változna a kép.