Új turbómotort fejleszt a Porsche?
Úgy hallani, a 911-es kisebb motorjait is turbós hathengeresekre cserélik.
Úgy hallani, a 911-es kisebb motorjait is turbós hathengeresekre cserélik.
Az Audi és a Toyota után a Porsche is megmutatta saját Le Mans-i versenygépét. Az idén már a győzelem a cél.
Ezúttal a nemrég bemutatott Porsche Cayman GT4-nek tolja ki a szemét.
Sokan azt mondják, hogy csak a gyengébb zenékhez kell emlékezetes videoklipet forgatni.
Bár már messze nem tartom olyan innovatívnak és elragadó látványvilágúnak a Top Geart, mint mondjuk 5-6 éve (a technika fejlődése ma már elérhetővé teszi a grandiózus képek készítését szinte mindenkinek), de még mindig úgy gondolom, hogy a legnagyobb hatású és kategória- valamint trend-teremtő autós műsor.
Az első 911-esek lényegét akarta megfogni a dizájner a futurista tanulmánnyal.
Boldog vagyok a Boxsterral, de mindennapi használatra alkalmatlan. Eladni nem akarom, kéne mellé valami értelmes járóautó. BMW? Lexus?
Az Adidas öltöztetett állatbőrbe három Carrerát, hogy aztán sportolóknak adják. Bűzlik a dolog, ugye?
A vezérműtengelynél jelentkezhet hiba, a 2009 és 2011 között gyártott Panameráknál és Cayenneknél.
Az autóval együtt a garázs is leégett, és vele együtt kis híján a ház. Zárlat lehetett az ok, a Porsche hárít.
Emlékeznek még a Porsche-motoros Transporterre, amiről nyáron írtunk? A T1-es busz Angliában épült, onnan hozta haza a tulajdonos Bushi testvérével és sógornőjével.
Ez a brit férfi az első, aki egyszerre birtokolhatja a Ferrari, a McLaren és a Porsche csúcsgépét.
Panamera Junior néven emlegetik az új modellt, amely állítólag már csak villamos hajtással lesz kapható.
Skandináviában hajtják a prototípust, jégcsapokkal a fenekén.
A fekete Panamerának csak a többi autó akadály, a KRESZ a legkevésbé sem. Három szabályszegés fél perc alatt.
A Porsche merész döntésre szánta el magát: száműzik a szívómotorokat a 911-esekből. Egyetlen kivétel marad: a GT3 RS.
Aachen (igen, dupla a betűvel) bájos kis város a német–belga határ keleti oldalán, egy köpésre Hollandiától.
Lesifotó az új BMW-ről, farkasok a városban és egy Opel, amilyen azóta sem született. Kezdje velünk a napot!
A Porsche nem épít villanyautót, a szaúdiak új hobbira váltották a közúti driftelést.
Alig több mint egy év alatt elfogyott az összes 918-as. Most megnézheti, hogyan készült.
Emberek és gépek összehangolt munkájából születik a 911-es lelke. A folyamatba most ön is betekinthet.
Szervizben kezdik az évet a 887 lóerős 918 Spyder-tulajdonosok. A futóműnél lesz a baj.
A 718-as a Boxster-Cayman párosnál olcsóbb lett volna, de úgy tűnik, a Macan sikerét látva letettek a kockázatos típusról.
A 919 Hybrid látszatra nem különbözik az elődjétől, de azt mondják, minden porcikájában jobb, mint az elődje volt.
Az összes 918 Spydert eladták, de megígérték, hogy jön az utódmodell.
Itt kiderül, hogy mi ér többet, a nyers erő, vagy a kifinomult egyensúly.
Egy pillanatig nem figyelünk oda, és egymásnak esnek a németek. Mit tud az olcsó Porsche, amit egy BMW nem?
Meg az Audi és a Mercedes is. A Tesla után futnak, de túl hamar nem érik utol: 2017-ben jön az első.
Már hónapok óta pletykálják, de most egy nemhivatalos forrás szerint is igaz lehet a hír.
Ugyanarról a tesztről van szó, amely annak idején megtépázta a Mercedes A osztály hírnevét, de a Porsche nem borul, csúszik.
A sportkocsigyártó vezetése ismét elvetette az olcsó modell tervét – már nem először.
Félelmetes látvány a nagy lángon égő szupersportkocsi közvetlenül a benzinkút töltőoszlopa mellett.
Bő négy hónapig lesznek láthatók a sosem látott autók, köztük a Panamera szellemi elődje, és az utolsó igazán olcsó Porsche.
Egy belga kereskedő révén idő előtt kiderült, mit terveznek a német sportkocsigyártónál.
A valaha volt legdrágább Porschét hónapokkal a gyártás beindítása után visszahívják.
Az ezerhatos motor kevés volt, jött a helyére egy kétliteres, Robur turbinával. Ez sem vált be, ezért Angliába vitték a buszt, hogy Subaru motort építsenek be. Végül Porsche lett belőle.
A Porsche szabályosan haladt, egy festékszállító autó miatt történhetett a baleset.
Néha azt gondolom, hogy az autógyártóknak van egy részlege, amely a teljesen értelmetlen, már-már abszurd dolgok kitalálásáért felel.
Nincs rá magyarázat, miért hagyja bárki egy garázsban porosodni Carrera GT-jét. Tán fél vezeti Paul Walker óta?
A pontos időt ugyan csak sejthetjük rajta, de a stílusért ez nem is akkora ár.
Hiába a több ezer környi tapasztalat, egy erős, hátsókerekes autó még egy hivatásos sofőrt is megtréfálhat.
Nehéz eldönteni, hogy a németek részéről csupán ügyes reklámfogás-e a versenypálya-vásárlás, vagy más szándékuk is lenne vele.
A szarvast, vagy hozzá hasonló nagytestű állatot elütni nagyon veszélyes tud lenni, hiszen egy normál személyautó elejével éppen az állat lábait kapja csak el az ember, az állat súlyos teste (meg az ilyenkor halálos fegyverré váló agancsa) pont beesik a szélvédőn, és nagyon durva sérüléseket tud okozni az utasoknak.
Azt mondja, eltartási szerződést kötött egy idős férfival, aki nagyon szerette a műsorait. Lánya is tőle kapta a Porschét, ő meg a férfiét használja.
Gáspár Evelyn már megint autót kapott, apjának legalább hárommillió forintjába fájt ez.
Szívómotoros viszont már nincs, cserébe új arcot kapott a gengszter-Porsche.
Az egyik legütősebb formatervű tanulmánnyal beharangozott Porschét lejjebb csúsztatták a listán.
A cuki basset hound így élvezkedik egy Porschéban.
Harminchat éve elzárva tartják, pedig igazán érdekes darab a 911 SC Safari.
Új álomautó érkezik a Porsche sportkocsi-kínálat tetetjére – a cél a Ferrari 458 megszorongatása.
A klasszikus Porsche 356 formáját idézi a holland gyártó sportkocsija. Nem, ez nem egy Spyker.
Már több mint hatszáz 918 Spyderen túladtak, az értékesítés az utolsó harmadába ért.
Ígéretes visszatérés a Poschétól, fájdalmas kiesés a Toyotától. Az Audik maradtak állva Le Mans-ban.
Az átlagfogyasztás huszonöt liter fölött, a végén kuka a négy gumi, a fékek. És mégis ez életed autós élménye.
A német luxusautó-gyártó visszatér a versenypályára, amit viszont egy utcai különlegességgel ünnepelnek.
Negyvenegy éve született, és a cégalapító testvére kapta ajándékba a különleges sportkocsit.
Úgy hallani, nem is egy, de rögtön háromféle új blokkon dolgoznak a német sportkocsigyárban.
Ma is szép eredménynek számítana, amit a tervezők harminc éve elértek.
Kicsi, könnyű, olcsó sportautón dolgozhatnak a németek, amely jóval olcsóbb a Boxsternél.
A harmincéves sportkocsi a Porsche Exclusive egyik első munkája, a szaúdi üzletember mégis eladja.