Tüntetők zárták le a Lánchidat egy órára
A kormány antidemokratikus intézkedései miatt tiltakoztak ötven autóval. Azt ígérték, éjfélig maradnak, de csak egy óra lett belőle.
A kormány antidemokratikus intézkedései miatt tiltakoztak ötven autóval. Azt ígérték, éjfélig maradnak, de csak egy óra lett belőle.
Összesen 890 ezret értékesítettek.
A rendőrség ugyan nem egyezett bele az útblokádokba, spontán akciók elképzelhetők.
1,25 milliárd forintot költenek az ellenőrzési rendszer fejlesztésére.
15 százalékkal nőtt a forgalom az elkerülő utakon.
Az új útdíjrendszer hatásait vizsgálta egy cég, az 1-es és a 2-es főúton lett rosszabb a helyzet.
A helyi Fidesz kételkedik a budaörsi forgalomnövekedési adatokban, a polgármester erkölcstelenségi mélységet vizionál.
8 variációt tártak az NFM elé, mire ők egy újat, egy kilencediket választottak. Ami meg pocsék lett.
Zömében olyan szakaszokon, ahol visszavonta a kormány a fizetős útdíjat.
Szombathelyen át kellett nevezni a tüntetést, mert addig vártak, míg ingyenes lett az út.
Nem a megyei matricákkal van bajuk, hanem a fizetős elkerülő szakaszokkal.
Csak mobil egységgel ellenőrzik ezeket a szakaszokat, fix ellenőrzőkapukkal nem.
Azt hitte, nem lehet több abszurd fordulat az útdíjrendszerben? Hát lett.
Számos ponton változtatott a kormány az útdíjrendeletén, sok mindent kiküszöbölnek a rendszer legnagyobb szívatásaiból. Jó hírek a reptérre igyekvőknek, a Siófokra autózóknak, a Dunán átkelőknek és a nagycsaládosoknak.
Hende Csaba megígérte, hogy mindent megtesz az útdíj ellen. Közben azonban már megvették a fizetésre figyelmeztető táblákat.
Január 30-án országszerte lassítják a forgalmat az útdíj miatt. Szeretnék, ha kiderülne, viccelt a kormány.
Sosem találná ki, miért lobbizott Szita Károly az államtitkárnál.
Azt szeretnék, hogy ismét ingyenes legyen a röszkei határátkelő.
Nem lesz fizetős a ferihegyi reptérre vezető út, olcsóbb lehet a balatoni kiruccanás, és a megyei matricák a megyén kívül is érvényesek lehetnek. De sok polgármester csalódott lesz, eddig nem is tárgyaltak velük. A kormány mai ülésén téma az útdíj.
Mordor ellen harcoló hobbitnak is mondták már Wittinghoff Tamást, Budaörs egykor SZDSZ-es polgármesterét, aki szembeszállt a kormánnyal az útdíj bevezetése miatt, de ő inkább Rambónak tartja magát. Kiderül: ő lehet-e a baloldal reménysége?
A megyei matrica évi 5000 forintja is közfelháborodást okozott, a dugódíj akár ennek harmincszorosa is lehet. Ha mindkettőt bevezetik, a Hungária gyűrű lesz az új M0-s, iszonyatos forgalommal. Tarlós átgondolja.
A Blikk értesülése szerint azt is meg fogják szüntetni, hogy a Duna-hídra két matrica kelljen.
A szocialisták félpályás útlezárással tiltakoznak ellene.
Szeretné, ha Újpest környékén ingyenes maradna az autópálya. Nem tudni, miért a Facebookon egyeztetnek utólag a kormánypárt döntéshozói.
A szemétégetőbe tartó kukásautók nem vesznek matricákat, helyette a kerületi utakat használják.
Történelmi lecke autópálya-építőknek: a magyar inkább kerül, de nem fizet. Életünk örök megkeserítője: így próbálkoztak az útdíjjal a Bach-korszaktól Kádárig.
Szombathely, Győr és Székesfehérvár polgármesterei is ingyenes elkerülőket akarnak.
Elnézést kérnek, de Milošević jut eszükbe. Szívás, hogy rögtön a határtól kell fizetni.
Wittinghoff Tamás várja a csekket az M1-M7 közös szakaszának világításáért, de fizetni nem hajlandó.
Lehetnek ingyenessé váló szakaszok, de február előtt nem lesz döntés. A tervezett blokáddal nem foglalkoznak.
Spontán tiltakozók segítségével az egész országban blokkolnák a forgalmat, egyetlen autópályát sem lehetne használni, amíg él az útdíjrendelet. Ez az új taxisblokád? Lehet egyáltalán ilyet csinálni?
Becslés szerint 5-10 millió forint az éves pluszköltség a fizetős szakaszokon járó buszok miatt.
Tavaly az év első hónapjában 165 ezer éves országos matricát értékesítettek.
A fideszes politikus szerint is elhamarkodott, rosszul előkészített a rendelet. Puhulhat a rendszer.
Habár a kormányzati kommunikáció a megyei matricás rendszer előnyeit hangsúlyozza, bekerült az intézkedések közé néhány olyan elem, amelyet az egyszeri autós simán tekinthet szívatásnak. Nem is egy ilyen kellemetlenséget találtunk.
Négy matricával lehet a fővárosból a Balatonhoz eljutni az M7-esen. Elmagyarázzuk, miért.
Néhány helyen még felülvizsgálhatják az útdíjat, megúszhatja a reptéri gyorsforgalmi is.
Két napot sem hagyott a kormány arra, hogy a magyar autósok megbarátkozzanak olyan új fogalmakkal, mint a megyei matrica, fizetős M0-s, fizetős határátkelő vagy fizetős reptéri út. Ezekre figyeljenek nagyon, ha autóba szállnak az év első munkanapján.
A szervezők nagyobb akcióra készülnek, mint a taxisblokád.
Nagyon, nagyon, nagyon túlterhelt a rendszer. Türelem - kéri az útdíjfizetési szolgáltató.
Bár ezt semmilyen tábla nem jelzi ott. Matricát sem lehet kapni a röszkei benzinkútnál.
Szombathely országgyűlési képviselője szerint semmilyen észérv nincs amellett, hogy a 86-os fizetős legyen, ráadásul az út még el sem készült.
A reptérre 500 méterért, a Balatonhoz néhány kilométerért kell fizetni. A netes vásárlás nehézkes.
A Vas Népében ellenzéki riogatásnak nevezte azt, ami a kormany.hu-n is megjelent. Ki nem mond igazat?
A párt az Alkotmánybírósághoz fordulna.
Lényegében mindenhol, csak az M31-es és az M0-s három apró szakasza esik ki az útdíj alól.
A tervezett ütemben halad a fejlesztés, csütörtöktől lehet majd matricát venni.
Az év legabszurdabb és legrövidebb parlamenti ülésén az útdíjat magasztalta az államtitkár.
Az egyiket az MSZP hívta össze az útdíjjal kapcsolatban, de Fidesz nem megy el.
Hiányolják a hatástanulmányt és az egyeztetést az érintett települések vezetői.
Tárnok fideszes polgármestere szerint eddig országos matricát kellett venni a lakóknak.
Több fideszes kerületi polgármester is tiltakozott az ötlet ellen.
És a Levegő Munkacsoport is. Mindenki azt kérdezi, hogy hol lehetnek a megalapozó hatástanulmányok.
A kereskedők, a peremkerületek lakói, az olcsóbb agglomerációkban élők is rosszul járnak januártól a teljesen fizetőssé váló sztrádákkal. Tarlóst Moszkvában érte a hír.
Budaörs, Óbuda, a Hegyvidékés Újpest is tiltakozik az M0-s fizetőssé tétele ellen.
És az ingázóknak is fájhat a feje, mert a fővárosi bevezetők is. Jól járnak a Balatonra járók.