A Kossuthkifli lassan már senkit nem érdekel
Az első részt még közel félmillió néző látta, a legutóbbit annyian sem. mint egy NB1-es meccset.
Az első részt még közel félmillió néző látta, a legutóbbit annyian sem. mint egy NB1-es meccset.
Videón a reptéri taxismaffia új módszere.
Káel Csaba szerint eddig is jó volt a kapcsolatuk, a csatorna a magyar kultúra elkötelezett támogatója.
Az MTVA nagyobbik baja, hogy a Dunát sem. A 850 milliós Kossuthkifli a nézői felét elvesztette.
Hozzá fog tartozni a Tények, a Mokka és az Aktív. Gábor László, a Tények főszerkesztője távozott.
Nem tesz le a programdíjról a csatorna. És ha a kormány nem enged? Elmennek kábelre?
Az Éden Hotel elmozgatása a Barátok közt elől jó döntés lehet. A köztévét szinte senki nem nézi.
Nem érdekli a fiatalokat a TV2 új realityje. Kár, mert jó műsor, csak rosszkor került adásba.
A nagy durranásnak tervezett műsorral hiába van tele a sajtó, a nézők nem foglalkoznak vele.
A főműsoridőben az RTL agyonveri őket. A tegnap este elindított Éden Hotel sem durrant nagyot.
György Bence egy éven át volt ezen a poszton, utódja a Viacomtól érkezik.
A fiatalok és a teljes lakosság körében is ez lett a hét legnézettebb műsora. A Dal viszont továbbra is hidegen hagyja a kereskedelmi célcsoport nézőit.
Ez az egyetlen olyan műsoruk, ami érdekli a fiatalokat. Az Éden hotel lehet a következő?
A Dal a fiatalokat nem izgatja, az idősek viszont zabálják. Az RTL a hétköznapi főműsoridő királya.
A fiatalokat a Rózsa presszó, az idősebbeket a falemelő tehetségek érdekelték jobban. A Dal nincs az első húszban a nézettségi listán.
A TV2 csak a Rising Star sikerének és az idősebb korosztályban taroló Tényeknek örülhet.
318 este ők voltak a legnézettebbek a fiatalok körében. A TV2 tavaly csak 29-szer örülhetett.
A TV2 a Rising Star miatt veri a mellét, az RTL az év vége miatt. A köztévén az Indul a bakterház is szépen teljesített, mégsem dicsekednek vele.
Hányféleképp lehetett értelmezni azt, ami 2014-ben Magyarországon történt? Különlegesen objektív videóban mutatjuk be az elmúlt évet!
A TV2 nézettségének ugyan nem, de két kábeladó teljesítményének örülhetnek a Róna utcában.
Mindent vitt a Reszkessetek betörők!-fanchise első két része. A TV2 főműsoridőben nagyon lemaradt.
Majkának nincs baja azzal, ha a sajtóban rosszat írnak róla, csak az érdekli, hogy objektíven álljanak hozzá, és a Rising Star című műsorához. Interjú zenéről, tévéről és a vendéglátásról is.
Az RTL tehetségkutatója nagyon megverte a TV2 műsorát teljes lakosságban és a fiatalok között is.
Jövőre már nekik is kell reklámadót fizetni, ez nem tetszik a csatornának.
A teljes lakosság körében megint a TV2 tehetségkutatója volt a hét legnézettebb műsora.
Állítólag az volt az utolsó csepp a pohárban, hogy magánéleti ügyei miatt fegyelmit kapott.
A teljes lakosságban és a fiatalok körében is nézettebb volt, mint az X-Faktor.
Az X-Faktort a fiatalok, a Rising Start az idősebbek nézték jobban. A Virtuózokat meg ők sem.
17 év után megszűnt a Tv2 műsora. Trvko őrült tempóban rohant végig az adásokon: Hurka Gyurka volt, az Exöszájzbúk és Szalacsi kimaradt.
Az X-Faktort is verte, bizony. A fiatalok körében ettől még az RTL nyerte a hetet, a VV7 viszont továbbra is elég gyengén teljesít.
A Hvg.hu szerint két műsora is lesz a csatornán, ez új frontot nyithat az Orbán–Simicska-háborúban.
Az idősebb korosztálynál jobban szerepel a zenés tehetségkutató, igaz, az RTL ott is veri a TV2-t.
A riportmagazin a csatorna indulása óta futott.
A TV2 azzal sem járna sokkal rosszabbul, ha Bud Spencer-filmeket vetítene hétköznap este hat után.
A vasárnap estét ugyan nyerte a TV2, de hétköznap továbbra is az RTL Klub a király.
A TV2 új tehetségkutatója is jól indult vasárnap este, de ez az egyetlen este, aminek örülhetnek.
A Sztárban sztár: kiütéssel nyerte a Celeb vagyok elleni nézettségi versenyt. Jól szerepelt a Játék határok nélkül is.
A múlt héten tarolt a Celeb vagyok, ments ki innen!, a szombat estét pedig toronymagasan nyerte az RTL, mégsem örülhetnek igazán.
Mit vár az Éden hoteltől és a hamarosan induló Rising Star című tehetségkutatótól, miért elégedett a nézettséggel? Miben különbözik a TV2 és az RTL hírszerkesztése? György Bence, a TV2 program- és hírigazgatója válaszol.
A teljes lakosság körében azonban a Tények visszavette a vezetést a Híradótól. Őrületes izgalmak a tévés nézettségmérésben!
A szerencse forgandó: a Viasat svéd tulajdonosa tavaly pont a TV2-t akarta megvenni.
A TV2 Bumm! című vetélkedője is jól indult, de hogy mennyit ér, az majd ezen a héten dől el. Főműsoridőben továbbra is az RTL Klub az úr.
Az RTL Klub kábítószerezést mutatott, nem megfelelő korhatárral. A Mokkát is vizsgálják.
Az RTL Klub és a TV2 újabb bevételtől esett el, pedig érvényes szerződésük volt az NMHH-val.
Fizetik az adót, mégis külön sarcot vetettek ki rájuk, most ismét egy olyan érvényes szerződést rúgnának fel, amit jópár éve kötöttek a kereskedelmi tévékkel.
A kormány megint úgy akar belenyúlni egy törvénybe, hogy előtte nem egyeztet senkivel. A lényeg, hogy a kereskedelmi tévékkel kitoljanak?
Szombaton az X-Faktor, vasárnap a Sztárban sztár volt a legnézettebb. A konyhafőnök is tarolt.
1,7 millió nézővel az RTL Klub tehetségkutatója a hét legnézettebb műsora lett. A Sztárban sztár is szép számokkal indította a második évadot.
Az őszi műsorokról szóló sajtóeseményen egy festékkel teli műbomba robbantotta a legnagyobbat.
A fiatalok a TV2-n csak a Tényeket nézik, viszont főműsoridőben az RTL Klub fölénye nyomasztó.
A TV2-hez igazoló sztár saját zsebből fizetett, nem lesz ötvenmilliós per ellene.
A TV2 a 2,5 milliárdos reklámadó miatt inkább spórol, és csak jövőre indítja el a valósághow-t.
A foci vb vége után senkit nem érdekel az m1. A Tények pedig még mindig elveri a Híradót.
Mindössze két százalék a különbség. A Nézőpont továbbra is csak a megszólalások számát nézi a híradóelemzésében, a kontextust nem.
Az estéket nyeri az RTL Klub, de a Híradóját továbbra is kevesebben nézik, mint a Tényeket.
Az RTL Híradójának belpolitikai híreire vevők lettek a magyarok, álltja a cég egyik fejese. Megnéztük, tényleg így van-e.
Alig fogadták el a törvényt, máris átírják.
A Nézőpont júniusi elemzése szerint folyamatosan nő a politikai hírek aránya az RTL Klubon.
Ha a világbajnokság egész évben lenne, a kereskedelmi tévék a reklámadó nélkül is bajban lennének.