Tudja, hogy hívták az első fapadost? Légi vonatnak!
Akár napokat is kellett várni a reptéren, hogy megteljen a gép, cserébe olcsó volt. Pár év alatt kicsinálták őket, de olyan emlékezetes volt a cég, hogy még musical is született róla.
Akár napokat is kellett várni a reptéren, hogy megteljen a gép, cserébe olcsó volt. Pár év alatt kicsinálták őket, de olyan emlékezetes volt a cég, hogy még musical is született róla.
Durva a fapados munkáltatói gyakorlat: sok cégnél a másodpilóta fizet, hogy repülhessen. Ha egészségügyi okokból elveszíti engedélyét, végleg ellehetetlenül, mert erre nincs mindenütt biztosítás.
Utasforgalomban legalábbis mindenképp.
A munkabeszüntetés több százmillió eurós kárt okozott. A tárgyalások folytatódnak, a pilóták a cégen belüli fapados konkurencia miatt aggódnak.
A Lufthansa fapados gépei nem szállnak fel hat órán át pénteken.
Az Airbus új szabadalma szerint kisebb székekkel többen férnek majd el a gépeken. Sőt ez nem is szék már: inkább állótámasz.
Hosszú távon is bevethető lenne az új diszkont légitársaság, csak megfelelő gépek kellenek.
Kiszállt egy befektető, ezért leállt a Dalmatian. Pedig már jegyeket értékesítettek.
Egyre könnyebb online foglalni és terjed a fapados, kevesebb turista jön hozzánk szerezetten.