Magyar designbabakocsi nyert a Fiat nemzetközi pályázatán
Babakocsiból autósülés és fordítva, mindenfajta szerelgetés nélkül. Ez a Foldee, mely egy Fiat 500x autót ért a nemzetközi versenyen a tervezőjének.
Babakocsiból autósülés és fordítva, mindenfajta szerelgetés nélkül. Ez a Foldee, mely egy Fiat 500x autót ért a nemzetközi versenyen a tervezőjének.
Ha ebben sem találod elégnek a helyet, vegyél inkább egy Ikarust.
Úgy tűnik, a jelenlegi vezetés célja, hogy ráakassza az olasz-amerikai autógyártót egyik versenytársára. Nem lesz egyszerű feladat.
Már időszerű volt egy kis vérfrissítés, ami menetrendszerűen meg is érkezett. A szomorú buldogot leváltotta az áramvonalas vigyorgó tacskó.
A jármű könyve ezt írja de a hasonló korú, motorú járművekbe 5w30 (Ford) vagy 5w40 (Peugeot) olaj való.
Az olaszok talán társulnának, de egyelőre nem tudják, kivel. A General Motors is képben van.
Gyárilag javítókészlettel jött ki az autó
Mostanában, ahogy bejöttek a hideg idők, ingadozik az alapjárat gázüzemben.
Alig látszik, hogy más, mint a többi. Az értékeit a mélyben rejtegeti.
A porlasztókat bemérettem (fél év alatt kétszer is), azokat rendben találták. EGR szelepet kicseréltettem, a probléma ugyanúgy fennáll.
Hidegen indításnál az anyósülés felől 1-2 másodpercig bugyborékoló hangot hallok.
Van egy Stilo 1,2 - 13 éves.
Kiváltanám a Seleniát, mert drága. Tízezrenként szoktam cserélni a Pandában.
Kipróbáltam az autót, és gyorsításkor sziszegő hangot hallat
Ha Q2-t vagy Q4-et akarnak, akkor szükségük lesz rá. Jelenleg ugyanis az olaszoké a két típusjelzés.
Bálint fiammal autóztunk hazafelé a szokásos szombati gimnáziumi felvételi előkészítőjéről, álltunk a Rákóczi úti dugóban, amikoris figyelmes lettem egy ma már mind ritkábban látható, csodás jelenségre. „Odanézz, az a szörnyűség a legérdekesebb autó, amit látsz, bármerre nézel is.
Hét és fél centi. Ha ennyivel hosszabb a parkolóhely, már nyert ügyünk van? Neki biztosan.
Télen rendszeresen lemerül az akksi, mert keveset fut és szabadban parkol.
Alacsony fordulatszámon, főleg meleg motornál és gáz üzemben (olykor benzin üzemben is) rángat.
A Fiatnál homályosan kezd körvonalazódni valami terv-féleség.
Nem lesz Mazdából Alfa, ennyi biztos. Talán Fiat.
Elbírhat ekkora átmérőváltozást?
Az olaszok rátelepednek az amcsikra, jön egy új szupersportkocsi és videó egy Zagatóról, ami nincs is.
A Fiat-Chrysler vezetői igyekeztek mindenkit megnyugtatni: a legendás sportkocsigyár nem teszi át székhelyét Londonba.
A kuplung érdekes, nyekergő hangot hallat benyomáskor. A hátsó fékdobok is visítanak.
El tudják képzelni, hogy szól egy 28,5 literes négyhengeres? Itt meg lehet hallgatni.
Már készül a 24. James Bond film, amelyben a leghíresebb brit titkosügynök állítólag Fiat 500-assal üldözi majd az ellenséget.
Még ilyet... A történelem egyik legkisebb autójának gúnyáját ráhúzni egy hobbiterepjáróra? A legviccesebb, hogy nem a japánok fejéből pattant ki az ötlet. Így akár működhet is.
Melyik az a legnagyobb gumi ami alá fér?
Ez a négy kockalámpás ábrázat döbbent áhítatot ébresztett régen az autóbuzikban. Az alulinformált utókor azonban azt hiszi - ez csak valami fura nagypolák. Mekkora butaság, te jó isten.
Az 500-assal tarol a Fiat – talán ez most a márka egyetlen igazi slágere – de érdekes az ötletet továbbgondolni.
Arra lettem figyelmes, hogy az nívó pálcán benzin szagot érzek, de nem túl erősen.
Úgy tűnik, elkészül a kompakt modell utódja, de olcsóbb lesz, és a törököktől jön.
Ez volt az elmúlt ötven év legnagyobb Fiatja, abból is ráadásul a ritkábbik kivitel, a kupé. Ne sóhajtozzanak, olvassanak.
Negyvenöt év után ismét önálló cég lesz az olasz sportkocsigyártó – az okok egyelőre homályosak.
Az olasz márkáról lassan csak a kisautók juthatnak az eszünkbe – talán ezért csináltak most egy hatalmasat.
Sergio Marchionne megbízatása 2018-ban lejár, ő pedig nem hosszabbítana.
Úgy tűnik, valami egész mást terveznek a legendás típus helyére állítani: egy puha divatmodellt.
Egy picit sikerült visszahozni az eredeti 500-as kedves karakteréből. Így talán esélye is lesz az új modellnek.
Nem szeretnék sokat költeni komponens szettre meg mélyládára.
Csak viccelünk, esztétikai értelemben nincs drámai fejlődés, bár most máshogy fura a Fiat haszonjárműve.
Hivatalosan is megerősítették: a Mitsubishitől veszi egyik jövőbeli modelljét az olasz gyártó.
Nem egyszerű kiigazodni az 500-asok erdejében, de az X jelzésű szabadidő-autó eddig a legpofásabb ötajtós.
Meglepetésre ez a modell egyáltalán nem készül gyenge motorokkal – nyilván nem is lesz olcsó.
Nehezen veszi az 1-2 fokozatokat
A gyári hangszórókra érdemes-e rákötni egy négycsatornás erősítőt+ mélynyomót?
És dübörgő hanggal figyelmeztetnek, ha letérsz a helyes útról.
A zseb-Maserati még mindig eszményien szép, és a motorja is fantasztikus. Na de a többi.
Úgy tűnik, a Punto Evo név marad, bár az autó külsejét alaposan átszabták.
Kissé összekuszálódnak a szálak az olasz gyártó háza táján. A költségeket csökkentenék.
A helyzetjelzőnél nem, pedig de hátul kiírja hibás izzónak. Pedig direkt Can-busost vettem.
Egyelőre titok, mi sül ki belőle, csak annyi biztos, hogy puttonyos lesz.
Állítólag összeültek az Elkann és Agnelli családok képviselőivel.
A generációváltás előtt még egy ráncfelvarrással is megpróbálkozik az olasz autógyártó.
Érdemes-e átépíteni a kormányt?
Aki azt gondolta, az egyik legborzasztóbb Fiatnak jót tesz, ha amerikába megy, hatalmasat tévedett.
Külsőleg szolidabb, belsőleg erősebb.
Az európai piacon nem látnak javulást, és Brazília is gyengélkedik, de az olaszok optimisták.
Úgy hallani, két éven belül elkezdik árulni az olaszok saját VW Amarok riválisukat, amely a Mitsubishitől érkezik majd.