Hosszabb, látványosabb és sötétebb
Hozzánk csak két hét múlva érkezik a Bosszúállók második része, de mi már láttuk, és elmeséljük, hogy a rendező úgy játszik a hősökkel, mint egy gyerek a játékaival. És ezt vigyorogva élvezzük.
Hozzánk csak két hét múlva érkezik a Bosszúállók második része, de mi már láttuk, és elmeséljük, hogy a rendező úgy játszik a hősökkel, mint egy gyerek a játékaival. És ezt vigyorogva élvezzük.
Inkább csalódásokkal, mint kellemes meglepetésekkel telt a hét a zenében. Szabó Benedek második albuma például hibátlan, az év eddigi legjobb magyar lemeze lett.
Vetkőző nőkkel és a hollywoodi romantikus filmek idétlen kliséivel zsúfolták tele a Toszkánai esküvőt.
A 28 nappal később és a Napfény írója megrendezte az első filmjét egy okos robotról. Az Ex machina jó lett, kár, hogy nem jön a magyar mozikba.
A 28 éves zenész felébresztette a benne élő psych rockert. A rajongók egy része fanyalog, mi nem. Ezen kívül ledaráltunk még vagy fél tucat eheti albumot.
Már 27 éves, de máig megunhatatlan klasszikus, minden karácsonykor kötelező újranézni. A véres atlétatrikós Bruce Willis most a moziban tér vissza.
Mads Mikkelsen vérszomjas bandákra, Antonio Banderas lázadó robotokra, Edward Snowden információkra vadászik. Indul a Titanic fesztivál, jobbnál jobb filmekkel, ezeket ajánljuk.
Áldás, vagy átok, hogy szinte az egyetlen értékelhető budapesti kortárs építészeti teljesítmény, a 4-es metró állomásai?
A Halálos iramban hetedik részének legalább annyira van értelme, mint két órányi GTA-zásnak, de akkora őrület, hogy érdemes megnézni.
A Bérhaverokba minden olyan klisét bepréseltek, amit a férfibarátságról szóló filmekben rühellünk. Pedig az egyik főszereplő még vicces is.
Maggie Smith, Judi Dench és Bill Nighy brillírozik a brit Szomszédoknak is beillő Marigold Hotelben.
A Halálos iramban atyja a tinihorrorok legrosszabb kliséit fércelte össze új thrillerré. Az év hulladéka!
A Végre otthon! az év animációs filmje is lehetett volna, de csak a sci-fi rajongó apukáknak jön be.
Új rovattal jelentkezik az Index zeneoldala. Mostantól minden héten megválasztjuk a hét lemezét, amit most egy albán rapper hozott össze New York-ból.
A Gunmant is a Taken rendezője forgatta, de a kigyúrt Sean Penn csak árnyéka Liam Neesonnak.
Higgadtan válaszolt. Amikor a német volt a kapitány, nem kedvelte a játékost.
Roy Andersson új filmjében nyomorult emberek szerencsétlenkednek kellemetlen helyzetekben. Mégis lehet rajta nevetni.
A Nagy szemek látványosan idézi fel a '60-as évek Amerikáját, de hiányzik belőle a jólelkű szörny.
Az M1 lett az új magyar Weather Channel, konzervatív dekoltázst villantanak fél óránként, meg élőben kapcsolják Torontót és a budai kutyavásárt. A propaganda unalmas és lila, híreket nem kaptunk a nemzeti hírcsatornán, bakit annál többet.
A miniszterelnök március 15-i beszéde kapcsán kérdeztünk ünneplő résztvevőket Orbán Viktor szavairól és a Fideszt körüllengő erózióról.
A Cipőbűvölő fingás helyett mágiával van tele, ráadásul díjhalmozó a rendező. Mégsem működik.
Ismét magyar mozikban a világ egyik legjobb filmje. A 2001: Űrodüsszeia kemény menet a mai nézőknek.
Az Üzlet bármi áronban van buli és másnap is, mégis az amerikai kisvállalkozókról és Berlinről szól, ami a világ bulifővárosa.
Daniel Radcliffe filmjét imádtuk, sajnos a folytatás tele van rossz színészekkel és olcsó ijesztgetéssel.
Két órás unalmas pöcsméregetés a Kéjlak, amiben hiába szerepel egy csomó közepesen híres ember, nem lesz izgalmasabb egy CSI-résznél.
Will Smith és Margot Robbie nem tud a Nagy Balhé, de még csak az Ocean-trilógia nyomába sem lépni: képtelenek átverni a nézőt.
Az igaz történeten alapuló Vadonért a színészeket jelölték Oscarra, de nem véletlen, hogy nem kapták meg.
A fideszes zöldpolitikus szerint a kormányfő elnöki rendszert épít, és mindenről a Lázár-Rogán-Habony-Szijjártó négyessel dönt.
A Liza, a rókatündér lerázott magáról mindent, amitől ciki a magyar film. Ha van igazság Magyarországon, az év legnézettebb filmje lesz.
Másodjára mászott ki a vízből a mozikba Spongyabob, de annyira fáradtnak tűnt az egész, hogy a közepén elaludtunk rajta.
A Kingsman az utóbbi évek legszórakoztatóbb kémfilmje, ami akcióban odaverte az egész mezőnyt. Colin Firth pedig zseniális.
Angelina Jolie-t a karakterfejlődésnél jobban érdekli a szenvedés és a japánok szadizmusa. Kár, a Rendíthetetlen jó film is lehetett volna.
A Joker tele van jó nőkkel, ráadásul a kopasz sztár a hitelkártyája élével öl. De sajnos dögunalmas.
Steve Carell hatalmas műorra sem tudja elterelni a figyelmet arról, hogy a Foxcatcher néha lenyűgöző. Fullasztó, fojtogató, de lenyűgöző.
A Parkoló egy jobb magyar film az utóbbi évekből, de még így is kevesen fognak emlékezni rá.
A Mortdecai sorrendben már sokadik gyenge film a színész utóbbi öt évéből. Baromira unjuk már Jack Sparrow-t minden Depp-filmben, igazán jöhetne valami más.
Kiskutyás-kisgyerekes musicalt nehéz elrontani, a trampli Cameron Diaznak sikerült. Ennyi az Annie.
Stephen Hawking sokkal jobb filmet érdemelt volna, mint a giccses A mindenség elmélete.
Itt egy film, amire képtelen lesz rábeszélni a barátait. Hosszabb három óránál, törökül van, és nagyon lehangoló. Cannes-ban fődíjat nyert.
Én a Birdmanről. Egy tökéletes film, nehéz lesz ennél nagyobbat gurítani 2015-ben.
James Cameron biohorror helyett zúzós űrbéli vietnami háborút akart, így született meg a világ legjobb akciósci-fije. Most újra vetítik a mozik.
A Spanyol affér, a sevillai fociőrült és a harcias baszk lány vicces viszonya lett Spanyolország legnézettebb filmje.
Rég volt olyan nagy hatással felnőttekre egy gyerekmese, mint a Marvel új rajzfilmje, a Hős6os. Amerikában lenyomta a Csillagok közöttet, komoly esélye van az Oscar-díjra is.
A Büszkeség és bányászélet vicces és drámai rajz a 80-as évek sztrájkjairól és emberjogi mozgalmairól.
Az egyik ismert rapcsapat eddig bírta kemény kritikákat, most visszaszólnak.
Olyan buta, fárasztó és közhelyes filmeket, mint amilyen az Apropó szerelem, ne rakjanak már elénk!
Hugh Grant új filmje tele van közhelyekkel. 54 évesen 20 éves lányokkal kavar, a haja festett, a Hogyan írjunk szerelmet? mégis működik.
Az Oscar-díjas színész önmaga paródiáját hozza A hetedik fiú című mesés gagyifantasy-ben.
Megnéztük a tegnap megjelent, Sony-botrányt kirobbantó The Interview-t, ami nemcsak nevetségesen rossz, de konkrétan az év legnagyobb műbalhéja.
Az Éjszaka a múzeumban 3 a széria mélypontja, de nem azért, mert Owen Wilsont lepisálja a majom.
A Hajnal Tímea 2014 egyik legjobb filmje volt, a Zűrös olasz esküvő az év legszörnyűbb romkomja.
Új-zélandi útifilm helyett most 144 percnyi halált, gyilkolást és lefejezést kaptunk, amit csak néha szakít meg pár hülye poén és Gyűrűk Ura-utalás. És hiába ölik egymást, a néző senkinek sem tud drukkolni.
Az AC/DC tagjai a hetvenhez közel is pont úgy bugiznak, mint 1967-ben.
Az év legrosszabb filmje a húsz éve várt folytatás. Lemásolja az eredetit, csak sokkal undorítóbb. Azért még így is lehet szeretni. Duplakritika.
Aki szerette a Gladiátort, az bírni fogja Ridley Scott Mózes-filmjét, az Exodust is. Csak mintha nem jutott volna el a készítőkhöz, hogy 2014 van.
Godard új filmjét imádja a világsajtó, ott van az év végi listákon, csak közben olyan, mintha valaki kalapáccsal szétverte volna a családi VHS-felvételeket, aztán ezt levetítenék. 3D-ben.
Csukás István történetéből készült a Berosált a rezesbanda, ami évek óta az első magyar ifjúsági film. Kár, hogy előbb volt a tévében, mint a moziban.
A Körberajzolva egy hullákat alakító színészről szól, és lehetett volna vicces film is, de nem lett az.
Megjött a kormányzat válasza a Bencsik-kritikára.
Bár nem ők a Swing főszereplői, mégis a transzvesztita Kulka és Törőcsik Mari maradnak meg a nézőben.