Autógyárakkal álmodik a magyar
A Mercedesnél dolgoznánk a legszívesebben, pedig nem is ez a cég fizet a legjobban.
A Mercedesnél dolgoznánk a legszívesebben, pedig nem is ez a cég fizet a legjobban.
Vettel és Raikkönen Rosberget már meg tudja verni.
Az angol idén már harmadik futamgyőzelmét szerezte, Kimi Räikkönen viszont az elmúlt két év legjobb versenyével újra dobogós lett. Rosberg a harmadik, csak közöttük volt nagy izgalom, az élen nem.
A csapatfőnök nagyjából elmondta, mi a helyzet.
Emlékszik, mi volt egy éve Bahreinben? Villongások után, a legélesebb csata évfordulóján jöhet az ismétlés.
"Nincs már meg az az előnyünk, mint tavaly."
A finn első lépése, hogy összekapja magát szombaton.
A csapatfőnök megmagyarázza Rosberg hisztijét.
Rosbergtől, Hamilton ellen.
Sima Kínai GP-t futott a világbajnok. Vettel 3. Raikkönen legalább előzött a teljesen steril futamon.
Hamilton viszont számíthatott erre. Érdekes lesz.
Háromból három eddig a bajnoknak Kínában.
Mi van, ha Vettel győzelme nem egyszeri alkalom?
Rövidtávon segíthet neki a Ferrari a Hamilton elleni harcban, de kétélű fegyverré is válhat.
A probléma megvan, Kínában visszavágnának a Ferrarinak.
A pilóták szerint a stratégia, a főnök szerint a kocsi volt a gond. Egy sima vereség kikezdi őket?
A Ferrari tökéletes taktikát választott a németnek, aki Hamiltont és Rosberget is könnyedén verte az első helyért a Maláj Nagydíjon. A 17 éves Max Verstappen lett minden idők legfiatalabb F1-pontszerzője, a McLaren megint szenvedett.
Főleg Rosbergé. Hamilton inkább udvarias.
Hamilton viselte volna.
Az év poénja lehet, ha összejön.
Idén mindenki tehetetlen a Mercedes fölénye ellen, az ellenfelek és a FIA is: a motor-kiegyenlítés nem kivitelezhető, a riválisok képtelenek befogni őket. Érdektelenségbe fullad a 2015-ös F1-szezon?
Ha ez így van, hamarosan indulhat az esélyegyenlítés a Forma-1-ben.
A Mercedestől csak most jön a java.
A Mercedes külön kategória, de a Ferrari-Williams párharc jó lehet. A McLaren-Honda egyelőre teljes leégés az ausztrál időmérő alapján.
Rosbergnél 6 tizeddel jobb, Massa már majdnem 1,5 másodpercre. A címvédő
Héttizedes előnnyel vágott vissza az utolsó edzésen, Rosberg csak a harmadik Vettel mögött.
Indul a Forma-1-szezon, amiről 50 százalékos biztonsággal megmondható, ki fogja megnyerni. Az, hogy milyen autó, nem igazán kérdés, mégis több okból is izgalmas lehet. Azt se tudni, hány kocsi rajtol el.
Zsibbasztó hír az ellenfeleknek.
Az Ausztrál GP szabadedzésein szenvedett a McLaren-Honda.
De mennyire durvul el idén?
Nem vicc: szingliként sose ment neki.
Megjósoljuk, ki lesz a második és az utolsó a Forma-1-ben. 12 nap tesztelés után okosabbak lettünk, de a versenyen jöhetnek a meglepetések.
A Mercedesnek nem jött be a kísérletezés, de Hamilton így is a leggyorsabb volt szombaton.
A Force India-Mercedes késik is az utolsó tesztről.
A lotusos Grosjean tesztrekorddal nyerte a tesztet, de Rosberg ideje a lényeg.
A Merci elveszíthette két pilótáját, a Renault javul, a Honda magához tért, majd kimúlt a barcelonai teszten.
Mi hiányzik Hamiltonék kocsijából?
A Ferrari tökéletes, a Honda újra lerobbant, a Red Bull erősen akadozott a zárónapon is. Hamilton rendben.
És az is, hogy a kecskeméti Mercedes-gyárat bővítenék. A BMW és a Daimler AG is cáfol.
Ez az egyetlen félelme az F1-csapatnak.
Jerezben elkezdődött a Forma-1-es előidény.
A hivatalos kémvideó után fotókat is kiadott a Merci.
"Van-e kiugrási záradéka? Nem tudom kommentálni."
Öt futamot nyerne idén a márka, legalább.
A Mercinél se siettetik a szerződéshosszabbítást.
Az új szabály miatt a Ferrari és a Renault befoghatja őket, de nem aggódnak.
Mindegyik autógyártó elképesztő bemutatókat tartott Vegasban, de az újításaikból jó sokára lesz boltban megvehető termék.
A csapatfőnök már két lehetséges utódját is megnevezte.
A japánok ejtik a Mercire emlékeztető ezüst festést, ami szintén változtat.
Egy év múlva a spanyol pilóta jöhet, ha nem tudnak megegyezni a világbajnokkal.
A McLaren motorgyártója a Renault és a Ferrari oldalán száll be az F1 motorharcába.
Állítólag az idei Mercedesre fog hasonlítani.
A Mercedes és Hamilton fontos szakembert veszít.
A Red Bullnál máris kongatják a vészharangot.
Az olaszok találtak egy rést a motorszabályzatban.
A gyár másfél millió autót adott el novemberig. Ezzel már biztosan verik az előző évet.