Fordéknál a lóerő-gőzhenger
Új GT 2016-ra, új Focus RS összkerékkel, 170 lóerős Fiesta ST, illetve az európai Mustang - minden itt köröz, mozog, még a szagukat is érezni.
Új GT 2016-ra, új Focus RS összkerékkel, 170 lóerős Fiesta ST, illetve az európai Mustang - minden itt köröz, mozog, még a szagukat is érezni.
McLarenek, Ferrarik és Lamborghinik közé pottyantva is menőnek számít, csupa szénszál, lazán kiráz magából 600 lóerőt. Csikós Fordra gerjed.
Szupersportkocsi-parádéra készülnek a svédek. De mire lesz elég a lóerők bűvölete?
Százhetvennel szaggatni egy befagyott tavon eszméletlen jó móka. Irigykedni lehet, utálni inkább ne.
Nem csak az Agera RS szupersportautót tartogatják Genfre a svédek, jön a brutális Regera is.
A legerősebb Focusból sokak szomorúságára nem ígér a gyár háromajtós változatot. Íme egy terv, hogy milyen lehetne.
Szinte biztos, hogy jön egy ST-nél erősebb Fiesta. Bevállalja a Ford a kisebbik RS-t?
Már csak tízet kell aludni, és itt az új RS, minden idők legerősebb Focusa.
A Porsche merész döntésre szánta el magát: száműzik a szívómotorokat a 911-esekből. Egyetlen kivétel marad: a GT3 RS.
A kémfotók alapján az új Twingo se marad RS változat nélkül. Minden eddiginél kiváncsiabbak vagyunk rá.
Az autó, amellyel olyat lehet autózni, amilyet csak nagyon kevés más típussal. Pedig elöl hajt és francia. A Mégane RS még őrzi trónját.
Versenyautónak indult, ma viszont már a cseh márka legerősebb utcai autóit is így ismerjük.
Úgy tűnik, a gyáriak is belátták, hogy a legdurvább Focusra szükség van. Hamarosan el is készül.
Szigorúan véve egy ilyen autó mindenhez elég.
Az eddigi legerősebb családi Skoda az univerzális autó?
A Seat Leon Cupra feladta a leckét, ezért a Renault Akrapovicékat hívta segítségül.