Eldőlt a Volkswagen belháborúja
A felügyelőbizottság elnöke megpróbálta kifúrni a vezérigazgatót, végül mégis ő távozik.
A felügyelőbizottság elnöke megpróbálta kifúrni a vezérigazgatót, végül mégis ő távozik.
A Volkswagennél immár hivatalosan is zöld utat kapott a 400 lovas R400.
A brazil mester egy fiatal Gol elemeivel ruházta fel öreg Bogarát. Az eredmény felkavaró.
Mennyibe kerül egy 2006-os Mercedes-Benz SLR McLaren? Mennyiért lehet levegős Carrerám? És BMW Z8-am? Essenben tapogattam a kínálatot.
2,3 litert fogyaszt, 8,6 alatt van százon és 232-t megy. Az új luxus-VW tanulmány papíron mindent tud egyszerre.
Hiába tűnt úgy, hogy Ferdinand Piech újabb vezérigazgató trófeáját szögezheti a falra, úgy tűnik, Martin Winterkorn irányíthatja tovább a cégbirodalmat.
Úgy néz ki, a Volkswagen mégsem mondott le teljesen a sportos Golf-származékról, sőt, készítettek egy új csúcskivitelt.
Karakterre nem sokat változik a Volkswagen furgon-családja, és úgy néz ki, nem csak a karakter marad ugyanaz.
A Volkswagen is bemutatta saját ingyenes szupersportkocsiját – bárki szabadon játszhat vele.
Vajnával együtt fotózták le a Volkswagen kisbuszban, amiről azóta sem tudni, hogy kié.
A legendás T1-es újjászülethet modern formában, de ezúttal nem boxer, hanem villanymotorral.
Úgy hallani, a VW luxusmárkája nem követi vakon a konkurenciát – lehet, hogy nem is baj.
A VW csoport minden korábbi rekordját megdöntötte 2014-ben, minde eladásban, mind nyereségben.
A háromajtós Polo halálhíre indította útjára a pletykát, amely szerint a Beetle napjai is meg vannak számlálva. Elhisszük?
Úgy látszik, ez a változat nem elég népszerű, feláldozzák a spórolás oltárán.
Mintha megmozdult volna valami Wolfsburgban formatervezési fronton – legalábbis erre utal a VW legújabb tanulmánya.
Percekkel ezelőtt jelentették be a végeredményt: a díj ismét Németországban landol.
Az első fotó már megjelent, de a teljes leleplezésre is csupán néhány napot kell várni.
Vajon miért erőlteti a Volkswagen a dög erős dízeleket az új Passat szériából tesztautó-kiosztásnál? Pocsék a kicsi, benzines?
Úgy tűnik, a Passat négyajtós kupé változatának lesz utódja, és a gyáriak már most megmutatják nekünk, mire számíthatunk.
A kompakt családi egyterű az utolsó csavarig új, tágasabb és korszerűbbnek is tűnik, mint koros elődje.
Már nem a tank a módi a németeknél, ilyen ósdi eszközöket manapság csak az oroszok használnak világuralmi ábrándjaik megvalósításához. Volkswagenék finom tárgyakkal operálnak. Például ezzel.
Az emelt hasmagasságú, összkerék-hajtású kombi Alltrack néven érkezik.
A kereslet kielégítése érdekében felgyorsítja termelésikapacitás-növelő beruházásainak ütemét a Volkswagen.
Ha csak a műsorra figyelünk, talán fel sem tűnik a csalás: ez nem is egy új autó. De azért van így is bőven újdonság a Caddyben.
Új hűtőmaszk, új motorok, új műszerek és a régi célszerűség – így jellemezhető a 2015-ös Caddy röviden.
Emlékeznek még a Porsche-motoros Transporterre, amiről nyáron írtunk? A T1-es busz Angliában épült, onnan hozta haza a tulajdonos Bushi testvérével és sógornőjével.
Óriási és nagyon megy, mégis takarékos a Golf legújabb változata, amelyet a Genfben mutat meg a Volkswagen.
Úgy tűnik, a távol-keleten nem ismernek határokat. Ezúttal a Volkswagentől nyúltak.
A Volkswagen tudja, mi kell a férfinak, akire villanyautót kényszerít az autóipari evolúció.
Bár majdnem ugyanúgy néz ki a Polo WRC, mint a tavalyi világbajnok gép, az alkatrészek háromnegyede új.
Az összecsukható keménytető divatjának vége, így az Eos is értelmét vesztette a VW számára.
A márka önmagában 6 millió autót tudott eladni egyetlen év alatt, de vannak aggasztó jelek.
Mindegyik autógyártó elképesztő bemutatókat tartott Vegasban, de az újításaikból jó sokára lesz boltban megvehető termék.
Már egy egyszerű kézmozdulatból is megérti, mit szeretnénk, és nagyrészt érintőképernyőn kommunikál a Golf R Touch.
Négy év után végre megérkezhet a legkisebb VW erősebb változata.
A Volkswagen RaceApp, egy OBD doboz segítségével mindent megmutat az autóról, amire egy hobbiversenyző vágyhat.
Ez a hiba minden előjel nélkül, hangtalanul támad, kivédeni szinte lehetetlen. És nagy utána a baj.
Kifizeti a 3,7 milliót, mert az eladó a szemébe hazudik, és a márkaszerviz sem szúrja ki a csalást. Tanulságos és szomorú történet.
Úgy néz ki, még a BMW-t is meglepte, hogy Herbert Diess a konkurenciához igazol.
A hivatalos bemutató előtt mutatta meg a Volkswagen a következő R Variantot. Ők így képzelik az erős, pakolható autók kategóriáját.
A két luxusmárka kinőheti jelenlegi otthonát, szóba került a külföldi gyártás lehetősége.
A kétliteres négyhengeresnek ez a változata már 272 lóerős, részben az elektromos kompresszornak köszönhetően.
A netes óriáscég már nem csak a levelezőkliensünkön és az okostelefonunkon keresztül gyűjthet adatokat rólunk, de az autónkban is.
José Mujica elgondolkodott az ajánlaton.
2014 vége két Godzilla harcáról szól. Két új autó, két meghatározó típus, nagyok, vágyottak, népszerűek. Új Mondeo az új Passat ellen.
A tolvaj egyszerűen kihatott az autóval a VW gyárból – ráadásul nem is ez az első eset.
A kínaiak törötten is használják a VW-ket, amit nem feltétlen tolerál a felfüggesztés. Ezért az akció.
Tűzpiros, nagykerekű, bakancsforma ötajtós, bár a látszat ellenére aligha boldogulna terepen. Nem is arra van.
Csupán egyetlen kérdés marad: ezek után ki vesz majd Insigniát? Sőt, Audi A4-est? És folytathatnánk a sort.
Egy nappal Párizs előtt, a Volkswagen-csoport megnyitóestjén jártunk. Itt tényleg minden van.
Összeegyeztethetetlennek tűnő dolgokat próbáltak összehozni egy autóban a VW mérnökei: a kis fogyasztást és a sportos dinamikát. Állítólag sikerült.
A sofőrnek se jogsija, se forgalmija nem volt, az autóról hiányoztak a lökhárítók és az ajtók.
A Golf után a Passatból is lesz plug-in hibrid. Kétliteres fogyasztást ígérnek.
Az előző részek tartalmából:
Elkezdtem Volkswagen Bogarat keresni.
Vettem egy bogarat, örültem neki.
Elkezdtem szerelgetni, kiderült, nagyon élvezetes dolog.
Kasznit cseréltünk rajta, szép sárga lett.
Az egyik részben pedig felpolíroztam
Egyszer lerobbantunk az út szélén
Most meg leültetem a porba, és sok pénzért használhatatlanná teszem.
Hajnali negyed kettőkor a kalapács is másképp csattan.
Tizenkét évvel ezelőtt a VW felrobbantotta a piacot a Touareggel. Azóta azonban az összes konkurens a nyakába szakadt, a második generáció frissítésével nem várhattak tovább.
Már nemcsak a Golfoké a pálya, viszont a belépő olcsó, a programok változatosak, az egész család jól fog szórakozni. A tombola főnyereménye pedig egy Golf III.
Akinek a Tiguan túlzás, de a Cross Polo kevés, annak most itt a tökéletes megoldás: a Golf borostás változata.