Hollywoodi történet
Hajrájához érkezett a Totalbike Népítélet-pályázata. Nyertest hirdetünk, és kezdjük az utolsó kört.
Hajrájához érkezett a Totalbike Népítélet-pályázata. Nyertest hirdetünk, és kezdjük az utolsó kört.
Hajrájába érkezik a Totalbike Népítélet-pályázata. Két forduló van hátra, húzzatok bele!
A Népítélet-pályázat harmadik körében hirdetünk ma eredményt. Féltávnál vagyunk, hajrá!
Lezárult a második forduló a Totalbike népítélet-versenyében. Győztes csak egy lehet, de itt még nincs vége.
A Totalcar és a Totalbike szigorú zsűrije meghozta a döntést, máris megvan a népítlet-verseny első díjazottja. A második kör pedig mostantól ketyeg.
Hathetes írói pályázatot indít a Totalbike. Írjon népítéletet saját motorjáról, és nyerjen!
Az, hogy nem kényelmes, a magyar utakon való közlekedésre nem alkalmas, már a legelején kiderült.
Élvezet nézni az emberek arcát, amikor eljut a tudatukig a bűvös M és Z betűk jelentése.
Miután hazaértem, felhívtam az eladót, hogy nem jött be a gép. Ha gondolja, szívesen visszaviszem neki. Nem gondolta.
A képek közel sem tükrözték valódi szépségét. Amikor elmentem érte, első látásra szerelem volt.
Nem tudják még hová tenni az emberek, félnek is tőle. Nekem komolyabb gondom nem volt a motorral.
Amikor megrendeztük az első Parkoló Parádét, talán még mi sem gondoltuk, hogy ennyire népszerű lesz.
Az ország legtávolabbi részében volt. Amikor elindultunk a trélerrel, még szinte semmit nem tudtam a típusról.
Hengerűrtartalom nincs, adót pedig az alapján kéne fizetni. Akkor elengedik? Megjött a hivatalos válasz.
Ha azt akarod érezni, hogy tudsz endurózni, akkor ez a te motorod. Ha kicsit húzod, kicsit megy, ha nagyon húzod, nagyon megy.
Öt perc múlva már széles vigyorral az arcomon forgattam fejem a bukósisak alatt, miután először megéreztem a szabadság ízét.
Tavasszal ért az első meglepetés: hatvan kilométeren egy deci olajat elfogyasztott. Szégyen-gyalázat, hogy nincs egy olajnyomás-visszajelző sem rajta.
Három év alatt 54 ezer kilométer, nyolc ország.Bírta a Fogarasi-havasokat és az igazi román utakat is
Bárhogy is szeretné az elmúlt tíz év szépíteni az emlékeket, ezek a gépek, mint mindennapi járművek, megbuktak.
A motor karakteréből fakadóan észrevétlenül múlnak a száz kilométerek, ami nap végén jön ki egy kis csukló és hátfájásban.
Soha előtte nem ültem motoron. Két hét után azonban egyre biztosabban mentem, a kanyarok is kevésbé voltak ijesztőek, kezdtem ráérezni.
Ha nyaralni mentünk, az ülés alá elfért egyheti cuccom. Persze a barátnőmé nem, de ez más kérdés.
Szerelni borzalom. Minden nagyon szűken van elhelyezve benne. Aprónak gondolt munkákért is komolyan meg kell bontani a motort
Városban, szerpentinen verhetetlen. Amikor cserélgettünk a barátaimmal, alig vártam, hogy visszaüljek rá.
Nem volt elvesztegetett idő a nyergében eltöltött három év, de hosszabb túrákhoz jól jön a nagyobb motor.