Lada? BMW? Toyota? Jól megvannak egymással
Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland.
Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland.
Egészen elképesztő mennyiségű jelentkező egészen elképesztő mennyiségű látnivalót jelent. A belépés ingyenes, mindenkinek!
Egy jó állapotú használt autó áráért kapott nagyszervizt a tízéves Jumpy. Így mentettük meg a beteg gyerekeket segítő kisbuszt.
Ha nem tudnád, hogy mi ez, akkor kattints ide és megtudod.
Ami drága az nem romlik el? Vagy már a budiban sem bízhat az ember?
A hétvégén felszántotta a netet a Totalcar híre, miszerint a VW gyártásba veszi az új Trabantot. Pedig a Totalcaron nincs is ilyen hír.
Az operatőrök és a vágók összejátszanak aljas módon, így kerülnek elő a képkockák, melyeknek nem kellett volna soha.
Az idei év meglehetősen viharos volt, csaknem száz tesztautó fordult meg nálunk. És ha már mindenkinek lehet valamilyen semmitmondó díja, akkor mi is gyorsan kitaláltunk. Tízet!
Ha nem látnád, akkor meg tudnád tippelni egy mai, modern használtautó futásteljesítményét és állapotát? Vagy simán átvernének, ha visszatekernék és kitakarítanák? Megpróbáltuk.
A Totalcar szenzációs felfedezése. Két emelet magas dízelmotor előtt pózol a szerkesztőség. Rendhagyó karácsonyi üdvözlet.
A helyszín Magyarország egyik legfejlettebb városa, ahol a hatvan gyerek nem új autóról álmodozik, hanem, hogy holnap is lesz mit enni.
Ha nem voltál velünk a legutóbbi Faluvégi Fahrenen, akkor itt a lehetőség, hogy kipróbáld, vagy csak megnézd, milyen az örömautózás testközelből.
Nem, nem a kamera volt vacak, de tudják: ki kell takarni a rendszámokat.
Nem ritkán a túlzott költségcsökkentés vezethet nemzetközi botrányhoz. Az áldozatokon azonban ez nem segít. Ennek ellenére vidámak maradunk. Jöjjön!
Jó hangulatban telt a nap a Kakucsringen, a világ szinte minden gyártmánya képviseltette magát a pályán.
Ha szombat délután szeretnél egy jót szórakozni, még mindig nem késő elindulni a Kakucsringre.
De aki akar, vehet VALÓBAN hatszázezres futású Zafirát is, az oroszok nem kapnak több Seatot, Amerikában meg havazik. Ugyanitt: instant Hiéna-nyeremény és traffipax-infó.
Csak vegyészekkel ne kezdjen az ember! Veszélyes egy társaság, mert mindenre azt mondják, hogy nem lesz baj és tulajdonképpen annyira nincs is.
A kérdés költőinek tűnhet, de a BME Nagyfesz-tanszék szakértői szerint korántsem annyira egyértelmű a válasz.
Több, mint 13 évvel ezelőtt hagyták el az orosz katonák, a főbejárata bebetonozva, de a mélybe lejutni nem lehetetlen. Bár kell egy kis bátorság hozzá.
Amikor megrendeztük az első Parkoló Parádét, talán még mi sem gondoltuk, hogy ennyire népszerű lesz.
Elmúlt a nyár, mindenki kipihente magát, mi pedig visszajöttünk, ahogy ígértük. Gyere!
Amikor megjelent az előző teszt rögtön elkapott a hév, hogy miért ne lehetne megcsinálni a Totalcar saját kis dolgozatát.
Igen, már ez is oldtimer Nem is tudom, mit fog szólni Csikós, ha meglátja a képeket.
Miért is kamu az összes, gyári fogyasztási adat? Mert a mérési metódus rossz és sok köze nincs a valósághoz.
Sokat fejlődött az autódizájn az utóbbi húsz évben, hiszen egyre nehezebb kifejezetten ronda típusokba botlani. De azért vannak még, itt járnak közöttünk. Szubjektív!
A kutyának sem kellettek, most mégis ismét megpróbálnak odapörkölni a VW-nek és a BMW-nek. De mivel?
Talán nem túlzás azt állítani, hogy vagyunk itt már annyi ideje és láttunk/tapasztaltunk már határon innen- és túl annyi mindent, hogy ritkán lepődünk meg bármin is.
Le kellett vontatni a pályáról, de a saját hülyeségünk miatt. A Toyotánk elpusztíthatatlan.
Nem tudom, mi üldöz engem, de ha egyszer elkapom, vízbe fojtom, az biztos.
Nézd meg, miről maradtál le vagy ellenkezőleg: nézd, milyen jól néztél ki. A pályanap menő.
Javában zajlik a Totalcar V.
És tessék, itt a profi közvetítés, nézze a pályanapot élőben!
Ma a Hungaroringen alszunk, de holnap itt akkora buli lesz, hogy ihajj!
Winkler mekkázik egyet, majd szakmai vita robban ki a stúdióban és mindezek tetejébe jönnek az agresszív tehenek és a csodát kereső olvasók.
Lassan indítjuk a visszaszámlálást, őrülten csörög a telefon egész nap, a DTM után már takarítják a Ringet, mi pedig mennénk már!
Épp Göbivel ültünk az irodámban, amikor Marci hívott, aki a Velvetnél dolgozik.
Neveztél? Jönnél? Akkor gyorsan nézd meg ezt a listát! De akkor is, ha csak kíváncsi vagy, milyen autókat látsz ott idén.
Üdvözlök mindenkit Indiából.
Ezúttal semmi nem áll majd a közvetítés útjába. Jönnek a profik!
Bármi kérdésed van a Totalcar-Hungaroring 5.
Ötödször hívunk mindenkit, ötödször rúgjuk ki a ház oldalát egy remek, csapatós nappal. És ne hagyd otthon a családot sem. Itt senki nem unatkozik!
Ilyen tényleg csak egyszer történik az emberrel, mindegy milyen hosszú az élete.
A legnagyobb DMC-koncentráció azon a napon az egész világon Leszakadt az arcunk, amikor megkaptuk a hétvégi Oldtimer Premier pontos látogatási statisztikáit.