Házi szörnyeteg két Volkswagenből
A brazil mester egy fiatal Gol elemeivel ruházta fel öreg Bogarát. Az eredmény felkavaró.
A brazil mester egy fiatal Gol elemeivel ruházta fel öreg Bogarát. Az eredmény felkavaró.
Minden valószínűség szerint igen. A Larte kijött egy ilyennel: az él az új ív Elizabetán.
Szombat délután fél egy felé indultam kifelé a Hungexpóról.
És 2,5 milliós 601-est? Hátborzongató, alapos, de mindenképp megosztó autók az AMTS-ről. Itt tart a tuning 2015-ben.
Távol a fényektől és a tucc-tucctól, a parkolóban bújtak meg az igazán őszinte tuningautók
A csóri 110 lovas 1.6-os motorból lehet-e többet kicsikarni vagy ne is vágyjak rá, hogy jobban menjen?
Egy brit autóstalálkozóról szállították el a rendőrök az átalakított Vauxhallt.
"Dani feladta, nem kellett volna" – ezzel a kommentárral küldte be a videót Pista a listára.
Páncélozott, golyóálló. Van benne minibár és egy rekesz a fegyvereknek, ha nagy lenne a szükség.
Se nem elegáns, se nem kivagyi: szerény olajsejkek lopakodója a 750 lóerősre tuningolt BMW X5 M.
Igény szerint ehhez is kérhető páncélozás, de célszerű anélkül kérni, úgy 250 a végsebesség. Őrült S osztály az extrém gazdagok tunerétől.
Tavaly májusban futottam bele először a hírbe, hogy Guy Martin a Pikes Peakre saját építésű turbós motorral menne, ami 320 lóerős – nitróval 500! – és győzni akar.
Csodálatos zűrzavar a fizetős és ingyenes útvonalak körül. És már a navinak sem hihetünk. Ugyanitt: nem lennénk most a tanulóvezetők helyében.
Vegyünk egy 550i-t, chippeljük, amíg nem szégyelljük, és kész is az M5-verő. Vagy mégsem?
Sajátos vezetési élményt nyújthat a 230 lovas Tata Nano, cserébe viszont egyáltalán nem olcsó.
Ha ezt a magyar rendőrök is elkezdik használni, pokoli lesz itt autózni. Ugyanitt egy Mercedes, ami 350-et megy.
A németek nagyon érzik, hogy mit kell az utcákon kallódó srácok elé tolni. Ez a Golf megcsinálja a napod.
Mit tehet a laikus, ha megbízott a szerelőben? Legyünk inkább pesszimisták? És mit mond erre a tuningpápa?
Még hetekkel ezelőtt jártam látogatóban volt kollégáinknál, a mostanság kajában (is) utazó Péter Annánál és Zirig Árpádnál.
Eddig 5 milliót költött el a tulajdonos, de nem kapott semmit. A szerelő nem dolgozik, nem fizet, néha nem veszi a telefont, de meg tudja magyarázni.
G-nosaur névre hallgat az átdolgozott Mercedes terepjáró. Találó a név, tényleg egy szörny.
Megjelenésében ez is csak egy átlagos S8 lesz, pedig 3,6 alatt gyorsul nulláról százra.
Meglepő, milyen kevés kell, hogy egy visszafogott luxusautóból valami iszonyú vásári rémség váljon.
Abték bő harmadával toldották meg a kis Audi teljesítményét.
Amiről a külső nem árulkodik: közel hétszáz lóerős szörnyeteget építettek a németek.
Teljesítményéhez méltó külsőt kap a Saleentől. Ezzel már nem marad szégyenben az izomautók között.
A futómű-ültetés hasznos lehet, legalábbis egy bizonyos határig. Azon túl viszont ez történik...
Lakva ismerszik meg az autó. Hát mi belaktunk négy prémium Audit, prémium tuninggal. Hétszáz lóerővel másztunk hegyet és izomlázunk lett a sok gyorsulástól.
Még bőven volt tartalék az S3 szedán kétliteres turbómotorjában, amit az ABT kihozhatott belőle.
Ki más csinálna ebből páncélozott agresszort, ha nem a Dartz? Európa legőrültebb tunerei kezelésbe vették a hatkerekű Mercit.
A Brabus műhelyéből gördült ki a brutális átépítés, mely már a számaival is sokkol.