Beépített rendőr az extralistán
Az új S-Maxot tényleg az adja el, hogy a sebességkorlátokat úgy tartja be, mint semmi más? És mit tud a friss C-Max?
Az új S-Maxot tényleg az adja el, hogy a sebességkorlátokat úgy tartja be, mint semmi más? És mit tud a friss C-Max?
A Fiesta, Fusion és Lincoln MKZ típusoknál könnyen kioldhat az ajtók zára.
Nem gondoltuk volna, hogy a Ford ekkora autóból is globális modellt csinál. Úgy tűnik, tévedtünk.
A Ford beváltja, amit ígért: elkészült a luxuskivitelű Vignale sorozat első tagja, a Mondeo alapjain.
Lecseréltem az olajat Ford szabványnak megfelelőre, a lámpa továbbra is jelez
Ezúttal a Ford licitálná túl a konkurenciát, bár nagy kérdés, hogy szükség van-e ennyi sebességi fokozatra.
Hétszáz lóerő egy utcai sportkocsinak sem kevés, de terepen is jókat lehet vele mókázni.
Hasonlóképp változott meg az egyterű, mint a Mondeo: a sok apró átalakítás alig érintette az autó karakterét.
A Ford úgy döntött, még egyszer megpróbál életet lehelni a Lincoln márkába – ezúttal egy hatalmas, európai stílusú luxusautóval próbálkoznak.
Nem mindig jó ötlet levágni az utat: a sofőr rosszul mérte fel a magasságot, nagy baj lett belőle.
Milliárdokért fejlesztett hipermodern űrhajóból lett lepattant melós kocsi. Minden a Sierráról, amit nem tudtál, és nem is akartál.
Nem akartam elhinni, hogy 182 lóerős. Elkurvultam vagy kamuzik a Ford?
Tisztában vagyok vele, hogy a fórumokra főleg azok írnak, akiknek problémájuk van, de elbizonytalanítottak az olvasottak.
A Mustang legelső generációja máig nagyon népszerű Északi-Amerikában, talán ezért is készítik most el a korhű, de korszerű klónját.
Az olaszok talán társulnának, de egyelőre nem tudják, kivel. A General Motors is képben van.
Jelenleg jól húz, jól megy, rendszeresen karban van tartva, motor felújítást kellene csinálni?
Új GT 2016-ra, új Focus RS összkerékkel, 170 lóerős Fiesta ST, illetve az európai Mustang - minden itt köröz, mozog, még a szagukat is érezni.
McLarenek, Ferrarik és Lamborghinik közé pottyantva is menőnek számít, csupa szénszál, lazán kiráz magából 600 lóerőt. Csikós Fordra gerjed.
Mi történik itt? Ezek nekimennek a Ferrarinak? Komolyan gondolják? És egyáltalán: hogyan kerülünk mi ide és miért nem örülnek annak, hogy fotózunk?
Tavasszal esedékes lesz egy nyárigumi garnitúra beszerzése is új felnikkel.
Az Egyesült Államokban komoly gondot okoz a havazás, erre reagált az autógyártó.
Az utóbbi időben elég furcsa dolgokat tapasztaltam.
Ez a hiba akkor kezdődhetett amikor gyújtótrafó lett rajta cserélve.
Kiszedtem az izzót, a benne lévő azonosra cseréltem, de nem működik továbbra sem.
A legerősebb Focusból sokak szomorúságára nem ígér a gyár háromajtós változatot. Íme egy terv, hogy milyen lehetne.
Nehéz elhinni, hogy ilyen trükkökre van szükség a titoktartáshoz egy modern óriásvállalatnál, de úgy tűnik, mégis.
A sokat sejttető nevű Police Interceptor Utility a jövő héten érkezik.
Durván 320 lóerős lett a harmadik generációs RS – ekkora teljesítményhez már kellett az összkerék-hajtás.
Furcsa világ az, ahol a Ford egy Ecoboosttal és egy szupertakarékos dízellel képzeli el az ST jelenét. Itt a négyliteres fogyasztású élményautó?
Szinte biztos, hogy jön egy ST-nél erősebb Fiesta. Bevállalja a Ford a kisebbik RS-t?
McDonald's, Paul McCartney, viszont Douglas MacArthur és Andie MacDowell - mekkora a kavar e fránya mekkes előtag körül...
Ha a gymkhanát már unod, akkor ez kellemes kikapcsolódásnak ígérkezik.
Már biztos, hogy a Ford nem sunnyogja el az új GT-t. Másfél évet kérnek.
Már csak tízet kell aludni, és itt az új RS, minden idők legerősebb Focusa.
A Shelby ezúttal a Mustang GT-t vette alapul. Csak az átalakítás tízmillióba kerül.
Nyolc helyett csak hathengeres, de a formája valamivel kevésbé másolat-szerű, mint az elődjéé.
Úgy mértük meg a fogyasztást, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Most már tudjuk, hogy jön össze két liter különbség.
A japánok odatették maguk: Ford GT40-nel, BMW Z4 versenyautóval, Nissan GT-R-rel és Subaru STi-val mennek a Mazda lezárt útvonalán.
Az első indításnál egy kékes füstpamacsot dob el és mintha egy-egy ütem kimaradna.
A volt F1-pilóta kielemezte a helyzetet.
Stefan Lamm eddig az európai Fordok külső formatervezését vezette – mostantól a Seatnál teszi majd ugyanezt.
A Ford a legújabb pletykák szerint a GT utódját készül bemutatni Detroitban.
Lehet-e utólagos tükörfűtést illeszteni illetve ha túl komplikált lenne akkor egyszerűbb lenne-e egy faceliftes irányjelzővel egybeépített fűthető tükröt illeszteni a kocsihoz?
Az európai Ford vezérigazgatója szívesen látná, ha a Vignale önálló márkává nőne a közeljövőben.
Öt éve gázosítottam, 10 liter alá nem ment a fogyasztás, beállítás után 8,8. Törődjek bele?
A cég 680 önkéntes jelentkezőt vár, aki menne.
A Ranger pick-up alapjaira készült, de állítólag kényelmesebb és igényesebb.
Néha sajnálom, hogy ilyen későn születtem. Mert például, ha harminc évvel öregebb lennék, most pontosan tudnám, milyen autót vegyek.
Ez már az olcsó családi modell végleges változata – még így, kisebb kerekekkel sem olyan vészes.
Vennék egy benzin-gázos Mondeót Prins szettel. Erről a márkáról még sosem hallottam.
Az európai részleg is új főnököt kap, de a régitől sem akar megválni a márka.
Az autó hidegen fehér füstöt okád magából a kipufogón keresztül
Furcsa egy szerelemgyerek ez a Storm. A terepet megsiratná, de pózőrködni kiváló.
Másfél havonta cserélek izzót a Mondeóban. Normális?
8-10 óra alatt annyira lemerül, hogy indításkor már csak kattogni tud.
A Ford bekeményít, és felvirágoztatná a Lincolnt. Sokba kerül majd, de vajon megéri?
2014 vége két Godzilla harcáról szól. Két új autó, két meghatározó típus, nagyok, vágyottak, népszerűek. Új Mondeo az új Passat ellen.
Mi mindenre jó az Év Motorja? Most éppen egy pehelykönnyű élményautóba építették be.
A vadiúj Ford F-150-est kétféleképp is megpróbálták érdekessé tenni a SEMA Show-ra, persze gyári támogatással.
Nem tudni, pontosan mi volt a Focust vezető hölgy terve, de nem jött össze. Csodával határos módon megúszta.