Sztrájkolnak a német mozdonyvezetők
Keddtől vasárnapig terveznek sztrájkolni, tavaly óta nem tudnak megegyezni a bérekről.
Keddtől vasárnapig terveznek sztrájkolni, tavaly óta nem tudnak megegyezni a bérekről.
A Southwark Park megállót 1915-ben bezárták a háború kitörése és a buszok népszerűsége miatt. Aztán mindenki elfeledkezett róla.
A maglev saját rekordját megdöntve, több mint 600 km/h-val repesztett a Fuji lábainál.
Iszogatás, sínekre hajtás, daruval leszedés. Ejjej.
589-et ment a kísérleti maglev vonat, ezzel a sebességgel 10 perc alatt érne Pestről Siófokra.
Vajon akkor kezdték a vágányfelújítást, amikor az alagút lezárása miatt egyébként se működött a pályaudvar? Vagy inkább most kezdik?
Négyen támadtak rá, a fogát is kirúgták. A MÁV elismerte.
Minden meg fog jelenni a mobilon, amikor utazást tervezünk, pont, mint egy repülőjegy-keresőnél: Vitézy Dávid ezt ígéri. Fél éve van a MÁV-ot a Volánnal összehangolni. Tarlós, Uber, budapesti felújítási káosz, Putyin miatt nem járó busz: minden szóba kerül.
Nyáron pedig, ha minden igaz, végre elindulhatnak a vonatok az esztergomi vonalon, mondja a MÁV.
Az anya éppen jegyet váltott a linzi megállóban, nem figyelt oda 18 hónapos kislányára.
Szerinte a vasúti kábellopás baleset- és életveszélynek tesz ki másokat, ezért úgy is kéne büntetni.
A szerb vasutassztrájk miatt nem indult el hozzánk sem a reggeli belgrádi vonat.
Húsvét után visszakapjuk a Déli pályaudvar alagútját, legalábbis ez a terv.
Uniós pénzből épülnek tovább az utak és újul meg a vasút.
A mozdony úgy megrongálódott, hogy nem tudta folytatni az útját. 60-70 perces késések várhatók.
200 km/h-val száguldhatna vele Belgrádba. Csak mondjuk mit keresne ön Belgrádban?
Egy kőbányai gyártelepen álló vasúti szerelvényhez kapcsolt lakókocsiban keletkezett a tűz.
A támfal is megcsúszott a vasúti alagút kelenföldi oldalán. Több vonalon késnek a vonatok.
Budapest és Szob között egy embert halálra gázolt az egyik szerelvény.
Egy sérült van, de nem az ütközéskor sérült meg.
Törtek a sínek, a bizberek is dideregnek.
A kormány hiába támogatja, pénz az nincs rá.
Vasárnap útjára indult az első Pendolino Lengyelországban, fél órával gyorsabb mostantól eljutni Krakkóból Varsóba.
Mert nem lesz mivel, sztrájkolnak a vasutasok is. Egyébként is szinte leáll az országuk egy napra.
Jelentős késésekkel számolhatnak a Budapest-Debrecen–Nyíregyháza vonalon utazók.
A minisztérium nem cáfolta az Mno.hu információját: járatok szűnhetnek meg.
Amit a mozdony fénye megcsap, arra keresztet vethetünk. Hová fejlődik a pályakarbantartás?
Szerencsére a tüzet a kalauz időben eloltotta.
Működött a fénysorompó, az autós a sínekre hajtott.
A nyertes kínaiak nem igazán értik.
De egyelőre nem fog. Sokat spóroltak az olcsóbb gázolajon, de később dől el, hogy mire költik.
A baranyai balesetben senki sem sérült meg.
Nem engedik eltemetni oszlásban lévő társaikat, de mi csak éljünk, míg van szivarunk és nőcskénk.
Ötvenen ültek rajta, a pályatest súlyosan megsérült a Szombathely-Veszprém-vonalon.
Fónagy szerint a vasút lesz a magyar ipar motorja.
A jegykezelő elindította a vonatot, amely 70 méterre állt meg a szembejövő vonattól.
Németországban sztrájk miatt nem jár a távolsági vonatok kétharmada. Sokan utaztak volna, mert hétfőn kezdődik az iskolai szünet.
A hatvani személyvonat Kőbánya felső és Rákos között gázolt el egy embert.
Bomba miatt lármáztak Székesfehérváron, még a vonatok is leálltak. Aztán jöttek a tűzszerészek.
A politikai helyzettől függetlenül fejlesztenék közösen a vasutat.
A Nyíregyháza felé tartó intercity gázolt.
Visszaáll a megszokott vasúti közlekedési rend.
Szegeden, Pécsen és Miskolcon.
Egy ülőhelyre három jegyet is eladtak, a tömeg a folyosókon és a vécében szorongott.
Nyíregyháza és Lajosmizse felé.
Csütörtök hajnalban már mindenhol jártak a vonatok, de a Budapest - Debrecen vonalon akár 30 perces késések is lehetnek.
Vasútállomás hangosbemondóval (forrás: vasútállomások.hu) Vannak jellegzetes városi hangok, amiket nap mint nap hallunk, megszoktuk őket, de gyakran nem sokat tudunk az eredetükről.
És 14 vidéki városban is. Ha tágulni kezdenek a sínek, a MÁV lassítani kezdi vonatokat.
Most még hatvannál többel nem lehet menni a pályán, de felújítják.
Fico a diákoknak és a nyugdíjasoknak 100, a dolgozó népnek 50 százalékos kedvezményt adna. De miből?
De legalább elképesztő mértékben drágultak a jegyárak az elmúlt években. Hol a legundorítóbb a váró, hány órát utazik egy észt a pályaudvarig? Öt grafikon az európai vonatokról, szomorú magyar mutatókkal.
Tárgyalnak a vasúti kamionszállítás felélesztéséről. Jó a környezetnek, de potyázni is lehet vele.
Nyáron a pécsi, a kaposvári és az esztergomi vonalon is felújítanak egy-egy szakaszt.
Az egymilliárd eurós projekt haszna vitatható, de a kormány újra tárgyal Pekinggel.
A kamion áthajtott a piros jelzésen, késnek a vonatok a Miskolc-Hidasnémeti vonalon.
A fél környék az új pilisvörösvári közúti aluljárón röhög, ami most leginkább egy víztárózóra hasonlít.
A 15 milliárd euróért beszerzett vonatok nem férnek be az állomásokra.
Holnap nyit a Miniversum, Magyarország legnagyobb terepasztala. Háromszáz négyzetméteren 86 szerelvény kanyarog Budapestről, az Alpokon keresztül Németországba.