Szartam már be ennél kevesebbtől is
A BMW-nél elgurult a gyógyszer, ilyen agyat eldobós túramotort eddig még senki nem vállalt be.
A BMW-nél elgurult a gyógyszer, ilyen agyat eldobós túramotort eddig még senki nem vállalt be.
Megmutatták a 3.0 Hommage orrát is. Nem kellett volna.
A Concept 101 vérbeli sorhatos BMW, amellyel meghódítanák Amerikát.
Rátapadtunk a telefonra és körbekérdezzük az érintett importőröket. Töltse velünk ezt a délelőttöt, hogy megtudja, az ön arcára is veszélyes-e autója légzsákja.
Egyre közelebb a gyártáshoz a bajorok 300 köbcentis egyhengerese, amely Indiában készülhet.
Ötszáz lóerős M3-as és M4-es, elektromos feltöltés és többféle hibrid modell várható.
A hollywoodi sztárnak elég jó az ízlése motorok terén. Most egy BMW-t építettek neki.
A 6-os szám a BMW-nél visszafogott túrakocsit jelöl, mégis megpróbálják megverni vele a legjobb Porschékat és Ferrarikat.
Az Auris arcával, új extrákkal, átgondolt belső térrel és BMW motorokkal hódítana a Toyota nagy visszatérője.
Negyven lóerős többletet és jobb kezelhetőséget ígér az új Competition Package.
Úgy hallani, durván két év múlva érkezik a BMW szabadidő-kupéja, amely a Range Rover Evoque ellenfele lesz.
Az 1001 lóerős BMW M6-os létezik, bár valószínűleg egyedi példány marad.
A Batmobile becenevű nagyszárnyas 3.0 CSL szellemét idézik meg a látványosnak ígérkező tanulmánnyal.
Öt típus motorválasztékát frissíti a BMW új három- és négyhengeresekkel.
Hiába tudjuk, hogy könnyebb lesz, az új hetes már látványnak is hatalmas.
A történet 1975-ben, az E21-gyel kezdődött, a bajorok most egy kisfilmmel ünnepelnek.
Ritkán látni olyan ötletes bukósisakreklámot, mint amilyennel a BMW rukkolt most elő.
Lassan meg kell barátkoznunk a gondolattal, hogy olcsó luxusautóhoz sem jár már négyhengeres motor.
Életem szerelme ez a típus, hosszú távra tervezek. De melyik motorral vehetem?
Eladnám hirtelen felindulásból vett Golfomat, és vennék valami rendes autót, mondjuk egy tizenéves prémiumot. Kicsit félek, van miért?
Egy évtizeddel megkésett, de itt a BMW nagy egyterűje 1905 (!) literes csomagtérrel. Már semmi sem szent, végleg beáldozták a márkaimidzset?
Csak kérni kell, és címre viszi a pénzt a gyomrában az i3. Ez volna a jövő? Aligha, de jópofa.
Az R nineT alapjaira építik a következő retró modelljüket, a Scramblert.
Legutóbb az R nineT-t faragták kedvükre, most pedig a K 1600 GTL-re mozdultak rá.
Ősszel érkezik az új csúcsmodell, de már most megjelent az első előzetes.
De csak a kiterjesztett valóságban: szemüveget kell felvenni, hogy a merev váz mögé lássunk.
A magyarok megőrültek és tonnaszám hozzák haza a használt 20d-ket. A prémium márkával olcsón közlekedés túl csábító ahhoz, hogy körbenézzenek: nem csak BMW van a világon.
Négy és fél liter száz kilométerenként? Erősebbre és takarékosabbra cserélik a 225d motorját.
Szerencse, hogy a típushibákról kérdeznek, mert a K 1200 R kapcsán más nem is jut eszembe.
Távirányítanád a fűtést? Vagy elfelejtetted hol parkoltál? Esetleg nem húztad fel az ablakot? Tedd meg az óráddal!
Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland.
Mennyibe kerül egy 2006-os Mercedes-Benz SLR McLaren? Mennyiért lehet levegős Carrerám? És BMW Z8-am? Essenben tapogattam a kínálatot.
Milyen buktatókra számíthatok, ha megveszek egy motort, amit már nem gyártanak. Pedig csak pár éve mutatták be.
Baggerként emlegetik a megalomán BMW K 1600 GTL új kiadását, pedig a kémfotók alapján nagyon nem az.
Elég volt a 307-ből, váltanom kell. Volna egy baráti E90, de nézegettem Civicet, Accordot is.
A bajorok megint az R nineT testreszabhatóságával villognak, új benzintankokkal bővül a kínálat.
Dízel kombi kell összkerékkel és kézi váltóval. A motorjaikról sok rosszat hallani, féljek tőlük?
Logikus lépés volna a 8-as és 3-as közé lőtt hibrid. Egyelőre inkább pletyka, mint hír.
A bajorok időről időre egyébként is piacra dobnak egy-egy biciklit, most pedig a Mercedesnek válaszolnak.
Eddig akárhányszor benéztem a motor térbe nem vettem észre semmit
Van félmilliód váltóra? És kétszázezered gumikra? Becsületesnepper nyers őszinteséggel tesz helyre.
Ha a pályán már nem sikerült túl jól a jubileum, legalább a kiállításon odavágnak.
Mit szeretne? Fekete, nagykerekes, mindent elpusztító, ellenszenves tankot vagy csak egy faxnimentes, használható mindenest? A döntés az öné, és a pénze is. Költse el okosan.
Idén öt magyar versenyzőnek is drukkolhatunk a Superbike Világbajnokságon.
Jobbról előz nagy gázzal, bevág a legbelső sávba, majd büntetőfék. Izgalmas pillanatok az M3 kivezetőn.
Kiszivárgott szabadalmi rajzok szerint valamin dolgoznak a németek.
1,6 millióért van rükverc, fűthető utasháttámla, tempomat és kazettás magnó. A végén már neheztelünk, hogy a visszapillantót kézzel kell állítani!
Tankolni vitte a holland kerekedés szerelője a sportkocsit, amikor nekicsapódott egy fának.
Szemtanúkat keres a rendőrség, az eset a pécsi 6-os úton történt.
Ilyen típusú motornál mire érdemes figyelni?
Az ötvenéves német műhely lóerőkkel és sebességgel ünnepli meg saját születésnapját.
A karbon sportkocsi hiába kerül negyvenmillióba, most talánb még nagyobb divat, mint bármelyik Ferrai, így növelni kellett a gyártást.
A Mission Impossible ötödik részében BMW S 1000 RR-rel vereti majd.
Annyit már most kikotyogtak, hogy az új sportautó a GT 86 fölé érkezik a kínálatba.
Elég húzós koncepciót szabadalmaztattak: egy nyomórudas, léghűtésű, W3-as hengerelrendezésű blokkot.
Elég sokat vezetek sötétben, és a távolságimmal sem vagyok megelégedve.
Sokan azt mondják, hogy csak a gyengébb zenékhez kell emlékezetes videoklipet forgatni.
Az AC Schnitzer Z4-ese dízel létére az M4-es BMW-t is megeszi reggelire.
Van egy 4-5 milliós motorkerékpárod, rendesen hordod szervizbe, erre közlik, hogy a túlhúzott csavarok miatt repedt el egy alkatrész.
Érthető okokból a felismerhetetlenségig álcázva engedik ki a forgalomba az új luxusmodellt.