Mivel kenjem a vászontetőt?
Szükséges-e valamilyen kenőanyagot használni a tető mozgó, fém szerkezeténél?
Szükséges-e valamilyen kenőanyagot használni a tető mozgó, fém szerkezeténél?
Nem igazán találtunk helyet a kábelnek, de elbarmolni sem akarunk semmit.
A legújabb Opel típust legalább fél év késéssel vezetik be Magyarországon, hisz a nyugat erősebb piac.
Valószínűleg, nem az én H Astrám kelti fel elsődlegesen a rossz szándékú emberek érdeklődését.
Opelék megint kitettek magukért, volt is rá okuk.
Egy Astra itt, egy Insignia ott, dízel, biturbó dízel, kombi, sedan, lassan álmosodunk, mi jöhet még? Megint egy Insignia, hopp! Odanézzetek, egy vérbő mini-hatch, csípat és harap, mi ez? Opel? Neba!
Amíg nem ülsz bele, nehéz elhinni, hogy mit tud. Az egyik legjobb dolog, ami Magyarországon készült az elmúlt huszonöt évben.
A 21. században felejtsük el a kazettát és cd-tartót.
Ha szemből nézzük a szelepfedelet jobbra lejt az egész.
Pici a dízelmotorja, de jó erős, még autópályán se képez mozgó útakadályt.
Van egy csomó Opel, amely eredetileg nem is az: az átemblémázás európai nagymestere kétség kívül az Opel.
Itt kérem súlya van a menésnek, a Corsa OPC nem azt akarja elhitetni veled, hogy jó autód van, hanem azt, hogy jól tudsz vezetni. És ez óriási különbség, pláne ennyiért.
Keresünk egy dagadt mackót és a használható sportautót, valamint gyalázzuk az Opel naviját.
Kérdezném, hogy onnan esetleg hiányzik egy csavar vagy nagyobb probléma lehet?
Itt a legújabb generáció, a K. Halkan mondom, ez egyben egy új szemlélet első autója is. Hosszú idő után most először érezni: végre a technikába is belelapátolt egy óriási adag pénzt az Opel.
A detroiti vállalatóriás most ünnepli, hogy 500 millió autót gyártott 1908 óta, bár hogy miért épp most, azt csak ők tudják.
Fecskendőt ugyan nem visz magával, viszont az Opel szerint balesetekhez való kiszállásra nagyszerűen alkalmas.
Értelmezhetetlen a Corsa motorpalettája, amiben észrevétlenül elsikkad az egynégyes, száz lóerős turbómotor. Pedig nem rossz, sőt.
Több, mint egy alapos és jól átgondolt fészlift, nagyon sokat javult a Corsa. Kapott egy új motort is, amitől többet reméltünk.
Leáll a motor, ha bekapcsol a hűtőventilátor. Milyen zavar lehet a rendszerben?
Mindenféleképpen gázos autót szeretnék
A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor mi a teendő a papírozásokkal úgy hogy már a nevemen van a kocsi? Súlyadót nekem kell fizetnem?
Most 1000 km-rel a felújítás után le kellene cseréljem az olajat
Ha mégis fel kell tölteni javítás miatt, feltölthető-e Opel gyári váltóolajjal?
Az autó hibajelet is adott a motor diagnosztika lámpa kigyulladt, 1-es henger üzemanyag ellátási probléma volt a hiba kód.
A műszaki vizsgán derült ki, hogy az előző műszakiján már majdnem 400 000 km-el regisztrálták a kocsit, tehát a mostani 215 000 km nem valós.
Nagy csodák vannak mostanság világítástechnikában, de az Opelé eddig a legjobb ötlet.
A 150 lovas Corsa azoknak jelenthet megoldást, akik az OPC-nél olcsóbban szeretnének gyors kisautóba ülni.
Úgy néz ki, a General Motors feladja az orosz piacot: bezárják a helyi gyárat, és kivonják az Opel márkát.
Az Opel okosfényszórója figyeli a szemmozgást, és annak megfelelően irányítja az első lámpát.
Egy brit autóstalálkozóról szállították el a rendőrök az átalakított Vauxhallt.
Ady Endre tökéletes tesztpilóta lett volna az új Corsához, csak a Harc a Nagyúrral című verset kellett volna kicsit átírnia, és az Opel navigációját helyezni a disznófej-középpontba.
Ha kiirtanák belőle a zongoralakkot, akár el is hinné az ember, hogy új modell, és nem egy vastagabb facelift.
Ady Endre tökéletes tesztpilóta lett volna az új Corsához, csak a Harc a Nagyúrral című verset kellett volna kicsit átírnia, és az Opel navigációját helyezni a disznófej-középpontba. Ha pedig még nem látta, hogyan próbálják átverni a Becsületesneppert német kollégái, ezt a műsort kifejezetten önnek forgattuk!
Ön szerin fel tudom használni a fenti C-s téli abroncsot az új kocsihoz?
A genfi szalon első, kézzel tapintható újdonságát láttuk meg először.
Villanyszerelők, forgácsolók, technikusok, itt lehet gyakorolni a szakmát.
Modern oktatóközpontot építenek, ötszáz dolgozót vesznek fel a motorgyárba, és irodát is nyitnak Budapesten.
Ott lesz Colleen Bell, Szijjártó és a GM egyik alelnöke is. Újabb beruházás jön.
Az írországi magyar kolónia rendezett a kedvünkért egy szociautós találkozót, gyönyörű az ország, kit zavar hát, hogy az új Opel-motort tavaly már vezettük?
A brit művésznek komoly segítségre is szüksége volt ehhez az alkotáshoz.
Az Adam bizonyos piacokon megyeget, nálunk alig látszik. Most csináltak belőle valamit, ami papíron kicsit terepjárós. Papíron.
Akad közös pontjuk: vicc mindkettő.
Akad közös pontjuk: vicc mindkettő. A különbség a poénban rejlik. Mert csak az egyiken lehet őszintén nevetni.
Kétliteres turbóval, de meggyőzhető vagyok. Mennyire rozsdásodnak ezek?
Opel Corsa C típusú gépkocsimra szeretnék alufelnit venni, de nem tudom milyen férne alá.
Erre várt mindenki – végre új motor van a legkisebb Opelben, és ez nagyon jó nekünk. De vajon még jobb lett-e nekünk attól, hogy nem a sima, hanem az emelt Rocks kivitelt próbáltuk ki?
Végre kiderül, hogy miről szólt a sok előzetes, amelyekkel az Opel igyekezett felcsigázni az érdeklődést.
A múlt heti gyári szivárogtatás után az első gyári fotók is napvilágot láttak. OPC-kékben az E Corsa is egész pofás.
Még álcázva ugyan, de már az új Corsa OPC-t mutogatják az Opel gyári videójában.
Az autó nem indul csak startpilottal
Kétszázezer Opelt hívnak vissza, mert bajt okozhat az akkufedél.
Az Opel külön bemutatót tartott az új Corsa új haszon-változatának. Hamarosan kapható lesz.
Utángyártottat nem nagyon szeretnék, egyrészt a minősége miatt, de főleg a macerásabb beszerelés miatt.
Egyszer felkapcsolt a műszerfalon az olajnyomás lámpa. Mondták, hogy cseréljek olajat és olajgombát.
Csaknem egymillió forint értékű tárgyadományt gyűjtött a Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete (MOTE) a Tűzoltó utcai Gyermekklinika beteg gyerekei javára, amelyeket december 23-án adtak át Budapesten.
Nézőpont kérdése, a gyárbezárás és a masszív veszteségek mellett némi eladás-növekedést is elért a GM európai részlege.
A Hyundai rakétafokozatba kapcsolt 2014-re, de most végre az Opel is nekiállt fejleszteni, s nem is rosszul. Vihar a biliben, a meccs eredménye megjósolhatatlan.
Automata benzines kell. Mazda 323-at néztük, de azt mondják, rohad. Nem akarom még egy autó árát rákölteni.
Gondolná, hogy az Insigniában 74 ezer kilométer után megadja magát a kettős tömegű lendkerék? És azt, hogy egy Mazda 6 egy család legkevésbé kedves autója?