Kerepel a Polo
Menet közben egy furcsa kerepelő hangot hallok a motortérből
Menet közben egy furcsa kerepelő hangot hallok a motortérből
A német standcsajok a kendős muszlim takarítónőket provokálják a török autószalonon.
A VW megmutatta, mit lehet kihozni egy apró, ezres motorból. Az eredmény meglepő.
Sok szempontból azonosak, de a prémiumság az Audi felé húz. Sokkal többe kerül fenntartani?
Az autó nem az enyém, a tulajdonos azt mondta, a szerelő nem tudja mi lehet a baj.
Két gyermekhez kellene elegendő hely, és 1,5 liter alatti motor. A keret félmillió forint.
Olvasónk, Kiss Krisztián hívta fel a figyelmünket erre a nagyon érdekes sportágra.
Vásárolhatok-e bármilyen új cd tárat, fel fogja-e ismerni a gyári rádió?
Melyik méret lenne az optimális Ön szerint?
2,3 litert fogyaszt, 8,6 alatt van százon és 232-t megy. Az új luxus-VW tanulmány papíron mindent tud egyszerre.
Csak a hármas BMW tudta megtörni a vezető pozícióját az utóbbi években.
Gondolok arra, hogy talán kevésbé venné igénybe a futóművet, az utazási komfort is javulna egy kicsit.
Kis ötajtós kell hétkilóig klímával, légzsákkal. Olaszországi autóvásárlási tanácsok ugyanitt.
A zaj csak rossz úton hallatszik, inkább amikor billeg az autó.
Hidegen nem csinálja, csak 1000-1600-as fordulat között.
Hidegen indulok vele, nincs gond, húz rendesen. Visszalassítok, utána rángat, erőtlen lesz.
Autós-motoros gyorsulási verseny már rég nem izgalmas: széria állapotban a motor nyer.
A jelenség egész rejtélyes, viszont ijesztő, milyen rombolást végezhet néhány eb egy korszerű autón.
A lehető leggyorsabban keresse fel szervizét.
A gép targa tetővel rendelkezik ami tökéletes működik is gombnyomásra, csak éppen a tetőkárpit hátsó része csupa víz.
Havi 1500 kilométert megyek, többnyire autópályán. A fogyasztás és a tartósság a kulcs.
A kereslet kielégítése érdekében felgyorsítja termelésikapacitás-növelő beruházásainak ütemét a Volkswagen.
Úgy látszik, a VW reklámszakemberei kifogytak a jó ötletekből, már csak a szánalmasak maradtak.
Meg sem veszem a közvetlen befecskendezéses turbóst, ha gond lehet a beépítéssel.
Fogalmam sincs, hogy milyet tehetek rá, hogy ne érjen bele a kasztniba
Mi a lehető legszélesebb gumi ami alkalmas lenne?
Kanyarba nagyobb sebességgel belehajtva úgy érzem mintha az autó nyeklene.
Egyelőre csak tanulmány, de úgy tudjuk, ebből lesz a második Amerika-hódító Volkswagen.
160 ezernél már cserélve lett a turbó és a kettőstömegű. Megvegyem?
Kívül-belöl szinte semmi különbség a hagyományos Golfokhoz képest. A motorházat meg ugye minek nyitogatnánk?
Ez a hiba minden előjel nélkül, hangtalanul támad, kivédeni szinte lehetetlen. És nagy utána a baj.
Milyen olajat javasol?
Elnémult a felkapcsolva hagyott világítás figyelmeztető sípolása.
Valóban ezt illene tankolnom ebbe az autóba?
A VW szerviz kategorikusan elzárkózik ettől.
A két luxusmárka kinőheti jelenlegi otthonát, szóba került a külföldi gyártás lehetősége.
Hihetetlen a látvány, ahogy több tucatnyi autó áll a puszta fékein.
Az autómban 2 db olyan elektromos kütyüt szeretnék használni amihez áramra lenne szükség.
Többnyire két kisgyermek és 2 felnőtt utazik vele, de alkalmanként 7 személlyel, telepakolva is használjuk.
A legismertebb specialista, a Prodrive fejlesztette, talán gyorsabb is lesz, mint a világbajnok Polo.
Nem füstöl, nem csöpög belőle az olaj.
2014 vége két Godzilla harcáról szól. Két új autó, két meghatározó típus, nagyok, vágyottak, népszerűek. Új Mondeo az új Passat ellen.
Árulkodóak a jelek, és egyelőre az Audi sem cáfolt. Alonsóval kezdhetnének.
Automatán sem talál egy állomást sem.
Mást se hallok már egy ideje csak, hogy TSI. Tartok tőle, hogy pénznyelő lesz. Az lesz?
Egy nappal Párizs előtt, a Volkswagen-csoport megnyitóestjén jártunk. Itt tényleg minden van.
Járatás után akartuk az olajat leengedni, de az olaj leeresztő csavar nem jött le.
Nem valószínű, hogy ez is elmegy majd száz kilométert egy liter gázolajjal.
A Volkswagent 1974-ben gyakorlatilag egy Trabant-motor mentette meg.
Van egy 1.9 TDI Passatom. Olajcsere után is rossz hangja van. Mitől lehet?
Európa kezd talpra állni a válság után, Kínában pedig meredeken nő az igény az autóikra.
98-as TDI Cordobámat cserélném nagyobb és fiatalabb 2005 utáni dízelre. Zavarba ejtően nagy a választék.
Az új üzemek összesen 2 milliárd euróból épülnek, de a számlát legalább részben a helyi partner, a FAW állja.
Észterolaj a szabványnak megfelelő helyett
Ha kulccsal zárom be, nincs gond, csak ha beriasztok
Azt töltsem, amit a gyár ajánl, vagy eltérhetek?
A kutyának sem kellettek, most mégis ismét megpróbálnak odapörkölni a VW-nek és a BMW-nek. De mivel?
Jól gyorsul, dinamikus, rugalmas, élmény vezetni, de nem fogyaszt tíz liter fölött. Accord lesz vagy 320d?
A kerekesszék elég nagy, de szeretném, ha valahogy beférne a második üléssorba. Lehetséges ez?