Adós maradtam a petékkel
Nagy volt a várakozás, de a beltér csodáit leszámítva nem nyűgözött le az új Volvo. Műszakilag sikerült nekik autót csinálni Ford nélkül, de itt vége is az attrakciónak.
Nagy volt a várakozás, de a beltér csodáit leszámítva nem nyűgözött le az új Volvo. Műszakilag sikerült nekik autót csinálni Ford nélkül, de itt vége is az attrakciónak.
Milyen autókat nem vett Karotta? Mit csináljunk, ha kigyullad az autó? Miért ne vegyél dízel Galantot?
Új motorok, finomított elektronika, és egy okos vészfék. Elég ennyi, hogy a 208-as menő maradjon?
Hallottam már sokszor, hogy másképp kell kezelni a dízelt, de mi igaz a sok praktikából?
A jelenlegi egynyolcas, benzines, kombi Octaviám városi fogyasztása vállalható, de kicsi a csomagtér.
Megszünteti a füstölést, csökkenti a fogyasztást, növeli a teljesítményt. Mégsem engedélyezik.
A kérdés jogos, az egyetlen védhető érv az, ha a dízelmotor jó és megfeledkezünk arról, hogy Duster is van a világon.
A Mondeo egy rendes férfiember, ugyanúgy férfi, ahogy a Fiesta is, csak már nem pároztatják őket a Mazda-testvérmodellekkel.
Sokat eszik a benzines Clio, elgondolkodtam a dízelen. Váltsak? Ha igen, mire?
Négy és fél liter száz kilométerenként? Erősebbre és takarékosabbra cserélik a 225d motorját.
Örvénycsappantyú, lambdaszonda, változó szelepvezérlés: szinte kedvet kap az ember egy jó kis dízelhez.
Kilenc forinttal drágul a benzin és nyolccal a gázolaj.
Az AC Schnitzer Z4-ese dízel létére az M4-es BMW-t is megeszi reggelire.
Az írországi magyar kolónia rendezett a kedvünkért egy szociautós találkozót, gyönyörű az ország, kit zavar hát, hogy az új Opel-motort tavaly már vezettük?
Messze még a tavalyi csúcs, de a Mol a szerdai után három forinttal emelt. A benzin ára maradt.
Rémséges fertőbe süllyedt a Mini: egy förtelmes kinézetű, ötajtós dízelre tették a Cooper jelet. És jó lett.
Sokan azt várják, hogy tovább esik az olaj, de ebből egyelőre semmi nem látszik.
Van még valaki, aki a motor miatt vesz BMW-t? A három literes dízel az egyik, hanem a legjobb választás a hármashoz – szép a hangja, nagyon megy, és keveset fogyaszt.
Tud néhány dolgot, amit a riválisai nem. Mindenek előtt belül óriási, és tényleg takarékos. Tíz év múlva visszatérhetünk rá.
Hát persze, hogy megint olcsóbb lett a tankolás, nem is kevéssel. Száz forinttal tankolunk olcsóbban, mint négy hónapja.
Mikor leállítom a motort (a sebváltó üresbe téve) egy durranás vagy ütés jön a motortérből, hallható és érezhető is.
Megint lejjebb vitte az árakat a Mol.
Úgy mértük meg a fogyasztást, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Most már tudjuk, hogy jön össze két liter különbség.
Öreg dízelben aktuális lenne az olajcsere
Hatéves az A4-es Audim, 118 ezer kilométert futott. A szerviz szerint már egy éve cserélnem kellett volna.
A benzin 333-334, a gázolaj 358-359 ára forintra mérséklődik december 29-től.
Annál, mint negyedéve volt. Ha szerencsés, ma már 325 forintért is tankolhat, a dízel 350 körül.
A benzinár a 9, a dízel 7 forinttal került lejjebb.
Megint nagy áresés jön. A dízel csak 7 forintot esik.
Amit olvastam, az alapján nem rosszabb a Mazda-dízel a hasonló kategóriájú típusoknál.
A méretes árcsökkentéssel már 350 forint közelébe esett a benzin.
Az autótulajdonosok nyolcvan százaléka jár dízelmotoros járművel, de a kormány leszoktatná őket erről a szokásukról.
A megbontás nélküli kipufogógáz-visszavezető szelep tisztítás pontosan annyit ér, mint fogmosás helyett szájvízzel gargalizálni.
Egy németországi oválpályán kínozták a 6-osokat, csúcsdöntés lett a végeredmény.
Megint 9 forinttal vágott az áron a Mol.
Megint 9 forinttal csökken a benzinár.
Újabb 9 forinttal lesz olcsóbb a benzin. 400 forint alá esik az átlagár. A gázolaj is olcsóbb lesz.
Ilyen Mercedes nincs is. De mégis, hiszen beleültem, elájultam, megtekertem. És nagyon-nagyon Mercedes.
A héten bemutatják a koraiak a dízel-hibrid hajtásukat, amit a következő Optima már meg is kaphat.
Megtérülne a beruházás?
A diesel-lpg vegyes üzem megoldható ebben az esetben?
Hogy minél később jelentkezzen újra a probléma elvileg az üzemanyag minősége lenne az egyik kulcs.
A nagy csomagtér a legfőbb szempont, de azt sem bánnám, ha olyan megbízható lenne, mint a Jazzem.
Úgy hírlik, két év múlva már a Mazda sem lesz dízel-elektromos hibrid nélkül. 2,5 literes fogyasztás jöhet.
Ha néhány alapkérdésre tudja a választ, sokkal közelebb kerülhet a dilemma feloldásához.
323, Almera, Avensis és Octavia a kalapban. Mit mond a japánbérenc nepper?
A forint esésénél is olcsóbb lett a világpiaci olajár.
De legalább a benzin ára változatlan maradt.
A benzin ára viszont nem változik.
Az árlista elején ül, belépő modellként, természetesen fronthajtással.
Egyszerre lesz jobb a sportos szívómotoroknál, az otromba turbóknál, és persze a kompresszornak is bealkonyul. Az Audi hajszárítóforradalma csak másodpercek kérdése.
98-as TDI Cordobámat cserélném nagyobb és fiatalabb 2005 utáni dízelre. Zavarba ejtően nagy a választék.
Óriási az a tartomány, amiben a 125d jelen van. Komótos városi kisautó, de hamar előjön belőle nyers erő, és akkor leizzaszt. Az élmény-erő-takarékosság háromszögben verhetetlen kompakt.