A legjobb autós oldal a Facebookon
2003.08 havi 1.9 pdtdi 131 le.
2003.08 havi 1.9 pdtdi 131 le.
Ennyiért már mehetek a külsőre, vagy maradjak racionális?
Az óriások is szeretik a B125-öt. Sajnos a gyártók ritkán gondolnak rájuk.
Mire kell figyelni, ha tíz év körüli, 180 lóerős sportmotorra adunk ki pénzt?
Lassan jön a hideg, újra zeng a hegy, de vajon mit szólnak hozzá a rendőrök? És mit venne a nepper?
Gyarapodik a család, kombiban gondolkodom. Passat, Mazda 6, Avensis és Volvo V60 a kiszemeltek.
Kiköltöztünk a belvárosból, a dombos kertvárosban pedig télen körülményes lesz a közlekedés. 1,5 millióig kéne megoldás.
Az osztrák rendőrök a ledes oldalfényt is számon kérik, és gyanús, hogy nem csak a közlekedésbiztonságot akarják fokozni az ellenőrzéssel.
Kell egy annak, aki a gyerekeket cipeli, és egy másik annak, aki éppen nem. Jó lenne tehát egy nagyot és egy kicsit venni egyszerre.
A legfontosabb a megbízhatóság, de a klíma sem hátrány. Tényleg sokat zabál a Chevy?
Minimum öt évre kell, 300 ezer kilométert még le tudjon szolgálni. Melyik motorban bízzak?
A dilemma tárgya: átlag autót kevés kilométerrel vagy prémiumot több százezerrel?
Simán. Sőt, meg is lehet venni. Az ellopott, megkerült, elárverezett, importált és eladott autók köztünk vannak.
A kisbusz a megfelelő választás, vagy inkább maradjak a kényelmesebb egyterűeknél, és vegyek tetőcsomagtartót?
2002-es Mazda 323-at vettünk célba, de mindenki fiatalabbról győzköd. Nagy lett a választék, és vele együtt a dilemma is.
Mazda 626 vagy Fiat Stilo? Tudom, a két autó nem egy kategória, de döntenem kell.
Mit vegyünk és hogyan hozzuk be? Motorok, autók és álrendőrök. Korrupció és nepperűzés. Égéstér fullextra!
A Toyota közel hárommillió, egymillióval drágább, mint a Skoda. Van ekkora különbség?
Nemcsak a külső, a megbízhatóság is fontos, de a franciáktól sem félek.
Húgomnak keresek első autót, kb. egymillió forint a keret. A Mini és a Smart érdekli, de én a japánok felé terelném.
Friss jogsihoz keresek benzines, hátsókerekes, jól szerelhető autót. BMW lesz, vagy Lada.
A nagy csomagtér a legfőbb szempont, de azt sem bánnám, ha olyan megbízható lenne, mint a Jazzem.
Három-négyéves kiszemeltjeink vannak. Melyikre érdemes ennyit költeni ezek közül?
Maradnék a kategóriában, de megbízhatóságra és nagyobb vezetési élményre vágyom. Mindenképp szívó benzines legyen.
Feleségem fél a nagy autóktól, viszont a gyerek cuccainak kell a hely. Megbízható, de nyúzható legyen.
Gerincbajok miatt a sima kisautók kiesnek. C3 Picasso, Venga és Yaris Verso a jelöltek között.
Ikrekkel bővültünk, nagy csomagtér kell és hely három gyerekülésnek. Hosszú távra nézelődünk.
300 ezerért nem várok hibátlan autót, de ha már ez a választék, melyik kevésbé problémás?
323, Almera, Avensis és Octavia a kalapban. Mit mond a japánbérenc nepper?
Kombi Volvót, Nissan Qashqait, Peugeot-t vagy Kiát vegyünk? A keret 2,5 millió, dízelt szeretnénk.
De 700 ezer forintig más is jöhet, lényeg a váltó. Idős hölgynek lesz, nem kell kézi váltós.
Fiatalabbra váltanék, leginkább Astrákat és Focusokat nézegetek. Az egynégyes klímával elég?
Céges kisautó kell, kizárólag városi használatra. Legyen modern a kiállása, de álljon meg félmilliónál az ára.
Kis benzineseket néztem, olcsón fenntarthatóakat. Polo, 206 és Punto a kalapban.
A szerelőm rábeszélne egy régi 1,9 TDI-re, de újabbat szeretnék. A Kia dízeleiről sok jót hallok.
Középkategóriás dízel kombit keresek 2008 utánról. Eddig az Astra a nyerő.
800 ezer forintig kell évi 7-8 ezer kilométerre. Jó lesz ez, vagy keressek mást ennyiért?
A Corsánál egyel nagyobb kisautó kell. Szeretném, ha ez már dinamikus volna.
Friss jogsihoz keresek autót. Könnyen fenntartható és olcsón tankolható legyen.
Hároméves kisbusz kellene, legfeljebb kilenc üléssel. Egymillió forint a tőke, a többi osztrák lízing lesz.
Szedán vagy ötajtós kéne, mert vasakat szállítok. A literek alapján döntsek? Kétmillióm van.
A Nissan Almerám túl alacsony, nehezen szállok ki belőle. Magasabb autó kell 600 ezerig.
Az összeg 1-1,1 millió. Amiket eddig néztem: Accord, Mondeo, Avensis, Focus és Subaru Legacy.
Két kisgyerekkel, babakocsival kéne beférni. Honda Jazz-re sajnos nincs elég pénzünk. Legyen Corsa?
Három gyerekhez keresünk megbízható öreg kombit. Ha lehet, bírja a földutat is.
Van egy külföldön üzembe helyezett 6-osom 320 ezer kilométerrel. Otthon talán kapnék érte valamennyit, de honosítanom kéne.
98-as TDI Cordobámat cserélném nagyobb és fiatalabb 2005 utáni dízelre. Zavarba ejtően nagy a választék.
Japán párti vagyok, de abból nem tudok jó típust. Legyen német? Merci vagy Volkswagen?
2007-es Swiftbe érdemes-e utólag klímát beszereltetni? Esetleg adjam el, és vegyek klímásat?
Mindig BMW-t szerettem volna, de eddig győzött a józan ész. Nem bírom tovább, BMW kell!
Nem tetszenek az egyterűek, inkább összkerekes terepjárót vennék. Fő a biztonság és a pakolhatóság.
Ötszáz euróért hoznék egy klímás dízelt. Nem szeretnék üres kézzel hazajönni. Merre induljak?
Kétmillió a keret. Sok egyterű van ennyiért, túl nagy a kínálat. Melyik a legkevésbé problémás?
A másfél milliós keret kiadná egy régebbi Avensisre, de van egy újabb Yaris is előttem.