Tudják, hogy hívják ezt Oroszországban? Autópálya
Amikor télen megfagy a sár az A360-ason, akár 70-nel is lehet haladni rajta. Amikor nyáron ráesik az eső, arra nem nagyon vannak szavak.
Amikor télen megfagy a sár az A360-ason, akár 70-nel is lehet haladni rajta. Amikor nyáron ráesik az eső, arra nem nagyon vannak szavak.
Szeged felé áll a kocsisor Kecskemétnél.
A sofőr életveszélyesen megsérült, öt gyerek is könnyebben megsebesült a babarci balesetben.
Már építik a határátkelőt, az átadás után Budapesttől Temesvárig lehet majd autópályán eljutni.
Berlin meg kiakadt, hogy a lényegében külföldieket sújtó autópályadíj nincs rendben.
Azoknak jelentene megoldást, akik irtóznak attól, hogy a földbe temessék őket.
A sofőr meghalt. Nem tudni, mi történt.
Már egy éve jelezte a kormánynak Brüsszel, hogy nem pénzelik a terveket. Kartellről szó sem volt.
Magyarország egyik legnagyobb, az első századokból való temetőjét találták meg egy autópályaépítésnél. Az épülő M4-es nyomvonalán, Berettyóújfalunál egymásra temetkeztek a gepidák és az avarok.
Orbán Viktor amerre jár vidéken, megígér egy autóútfejlesztést, és mond valami olyat, amin aztán napokig lehet csámcsogni. Vajon mivel jön elő ma?
Egy közbeszerzést lefújtak, a horvátok a magyarokkal együtt próbálnak rá uniós pénzt szerezni.
Súlyos baleset történt Martonvásárnál.
60 milliárdot költöttek eddig a beruházásra, ebből 20 milliárd előleget a NIF visszakövetel.
A kormányfő nagy profitot kívánt a kaszinósoknak. Megépül az autópálya Miskolctól a szlovák határig.
Méghozzá több ezren vonultak utcára a követelésükkel.
Budapest és a Balaton irányában, is Fehérvárnál.
Megvárták, amíg a cégek megcsinálják a munka harmadát, aztán megbízták Seszták Miklóst, vegye vissza a pénzt.
Ezért nem jó sztrádán edzeni: a kamionos elnézte a sávot, és úgy döntött nem a lehajtót választja.
Kettévágta a pickupot a felújítás közben leeső lemez, egy kisbaba halt meg a szüleivel együtt.
De nem árulják el, hogy ki, és azt se, hogy indítanak-e eljárást.
Már 600 milliárdnál tartunk, és ez csak a hazai pénz. Ózdot is gyorsforgalmi úton lehetne elérni.
Döntött a kormány, leállítják az építkezést.
Három teherautó ütközött össze.
Ennek egy része előleg, ami visszakérhető. Több irányban is vizsgálódnak, a kormány az EU-tól várja, hogy bizonyítsa a kartellt.
A kormány 750 milliárdos autópálya-fejlesztésről beszél, amiből 273-at a választások évében költenének el. Összeszedtük, milyen fejlesztések várhatóak.
Néhány éve még nem tartottak szükségesnek vizsgálatot a drágán épülő M4 miatt, megmagyarázták, miért kerül ennyibe. A szerdai kormányülésen is napirenden lesz a téma.
Az EB biztos nem mondta, hogy kartelleztek az autópálya-építők, pedig a kormány ezt állította.
A szalagkorlátnak ütközött kamion sofőrje a helyszínen életét vesztette. A forgalom egy sávon halad.
A megyei kapitányság dönt a szükséges felelősségre vonásról. De előzhetünk-e az autópályán jobbról?
Négysávos autóutat, hatalmas felújításokat és fejlesztéseket ígért Sopronnak.
Három autó ütközött Soroksár után.
Csak lépésben lehet haladni az M3-as felé. Tökölön is baleset miatt tökölnek.
1,25 milliárd forintot költenek az ellenőrzési rendszer fejlesztésére.
A 8-as főút mellett élőknek nagyobb kamionforgalomra kell majd számítaniuk, a magyar oldalon azonban 2020-ig nem tervezik a fejlesztést.
Pedig a kormány már így is kétszer fizetteti ki az útfenntartást az autósokkal, csak senki nem veszi észre. De egy durvább lehetőség sem kizárt.
Körülbelül hatvan autó ütközött össze a hó miatt.
Az M7-en pedig egy Audi karambolozott.
Jelentős torlódásra lehet számítani.
Ő volt az, aki a forgalommal szemben menekült a pályán, 13 elfogatóparancs volt ellene érvényben.
Nem lesz fizetős a ferihegyi reptérre vezető út, olcsóbb lehet a balatoni kiruccanás, és a megyei matricák a megyén kívül is érvényesek lehetnek. De sok polgármester csalódott lesz, eddig nem is tárgyaltak velük. A kormány mai ülésén téma az útdíj.
A Blikk értesülése szerint azt is meg fogják szüntetni, hogy a Duna-hídra két matrica kelljen.
Történelmi lecke autópálya-építőknek: a magyar inkább kerül, de nem fizet. Életünk örök megkeserítője: így próbálkoztak az útdíjjal a Bach-korszaktól Kádárig.
Szombathely, Győr és Székesfehérvár polgármesterei is ingyenes elkerülőket akarnak.
Lehetnek ingyenessé váló szakaszok, de február előtt nem lesz döntés. A tervezett blokáddal nem foglalkoznak.
Az autópálya bevezető szakaszának fizetőssé tétele miatt döntött így Wittinghoff Tamás.
Baleset történt, dugó várható.
Feloldották a baleset miatt elrendelt útzárat.
Habár a kormányzati kommunikáció a megyei matricás rendszer előnyeit hangsúlyozza, bekerült az intézkedések közé néhány olyan elem, amelyet az egyszeri autós simán tekinthet szívatásnak. Nem is egy ilyen kellemetlenséget találtunk.
Két napot sem hagyott a kormány arra, hogy a magyar autósok megbarátkozzanak olyan új fogalmakkal, mint a megyei matrica, fizetős M0-s, fizetős határátkelő vagy fizetős reptéri út. Ezekre figyeljenek nagyon, ha autóba szállnak az év első munkanapján.
Nagyon, nagyon, nagyon túlterhelt a rendszer. Türelem - kéri az útdíjfizetési szolgáltató.
Bár ezt semmilyen tábla nem jelzi ott. Matricát sem lehet kapni a röszkei benzinkútnál.
Senki sem állt meg a vérző fejű, földre rogyott férfinek, aki autójával a havas úton csúszott meg.
Teljes a homály, pedig pár nap múlva indulna a rendszer.
Több sérült, azt kérik, térjenek le az M0-sra.
Négy autó koccant össze, jelentős a torlódás.
Nyolc autó ütközött, teljes útzár van Mosonmagyaróvárnál. És mit gondol, hány sérült van?
Félnek, hogy a bevezető utak fizetőssé tételével többen a városokon fognak áthajtani.