Külső zeneforrás a Fordba
A 2006-os Fiestámban egy gyári 6000CD fejegység van
A 2006-os Fiestámban egy gyári 6000CD fejegység van
Vagyis hát majdnem. A Hondát mindenesetre túllicitálták.
Csak hogy teljesen összezavarodjunk, megérkezett a Transit család legkisebb tagja.
Lett egy lassú defekektem, ekkor jutott eszembe, hogy a megmaradt két darab jó állapotú Ceatot elhasználhatnám valamelyik tengelyen.
Hosszabb autópályás tempó után a kuplungot kinyomva a motor egyszerűen leáll.
A GT sportkocsival próbálkoznak ott, ahol annak idején mindent learattak.
Egyelőre hatféle típust lehet megvásárolni, darabját alig 1400 forintért.
Nem kizárt, hogy van nagyobb, de nem sok: majdnem tíz méter hosszú a szuper-SUV, és most eladó.
Groteszkül hangzik a Ford ötlete, de végül is nem lehetetlen, hogy működik.
A Sabertooth APC amerikai műszaki alapokra épül, de kínai tömegeket oszlathatnak belőle.
Túl van az autó a 300 ezer kilométeren. Esetleg javasol egy sűrűbb olajra váltást?
Szeretnék antennát, de bontóban képtelenség találni
A Mondeo egy rendes férfiember, ugyanúgy férfi, ahogy a Fiesta is, csak már nem pároztatják őket a Mazda-testvérmodellekkel.
Amerikai bóvli? Egy dollár/gallonos benzinárhoz igazított fogyasztás? Nagy a zaj, nagy a füst, de leesik a kanyarból? Övezte már sok rosszindulat ezt az autóikont, most eljött a feloldozás ideje.
Amikor egy méregdrága sportkocsikkal történik valami, mindig van a közelben egy szemfüles fotós.
Úgy tűnik, a kis dízelmotorok következő generációját is közösen használja majd a két gyártó.
Az új S-Maxot tényleg az adja el, hogy a sebességkorlátokat úgy tartja be, mint semmi más? És mit tud a friss C-Max?
A Fiesta, Fusion és Lincoln MKZ típusoknál könnyen kioldhat az ajtók zára.
Nem gondoltuk volna, hogy a Ford ekkora autóból is globális modellt csinál. Úgy tűnik, tévedtünk.
A Ford beváltja, amit ígért: elkészült a luxuskivitelű Vignale sorozat első tagja, a Mondeo alapjain.
Lecseréltem az olajat Ford szabványnak megfelelőre, a lámpa továbbra is jelez
Ezúttal a Ford licitálná túl a konkurenciát, bár nagy kérdés, hogy szükség van-e ennyi sebességi fokozatra.
Hétszáz lóerő egy utcai sportkocsinak sem kevés, de terepen is jókat lehet vele mókázni.
Hasonlóképp változott meg az egyterű, mint a Mondeo: a sok apró átalakítás alig érintette az autó karakterét.
A Ford úgy döntött, még egyszer megpróbál életet lehelni a Lincoln márkába – ezúttal egy hatalmas, európai stílusú luxusautóval próbálkoznak.
Nem mindig jó ötlet levágni az utat: a sofőr rosszul mérte fel a magasságot, nagy baj lett belőle.
Milliárdokért fejlesztett hipermodern űrhajóból lett lepattant melós kocsi. Minden a Sierráról, amit nem tudtál, és nem is akartál.
Nem akartam elhinni, hogy 182 lóerős. Elkurvultam vagy kamuzik a Ford?
Tisztában vagyok vele, hogy a fórumokra főleg azok írnak, akiknek problémájuk van, de elbizonytalanítottak az olvasottak.
A Mustang legelső generációja máig nagyon népszerű Északi-Amerikában, talán ezért is készítik most el a korhű, de korszerű klónját.
Az olaszok talán társulnának, de egyelőre nem tudják, kivel. A General Motors is képben van.
Jelenleg jól húz, jól megy, rendszeresen karban van tartva, motor felújítást kellene csinálni?
Új GT 2016-ra, új Focus RS összkerékkel, 170 lóerős Fiesta ST, illetve az európai Mustang - minden itt köröz, mozog, még a szagukat is érezni.
McLarenek, Ferrarik és Lamborghinik közé pottyantva is menőnek számít, csupa szénszál, lazán kiráz magából 600 lóerőt. Csikós Fordra gerjed.
Mi történik itt? Ezek nekimennek a Ferrarinak? Komolyan gondolják? És egyáltalán: hogyan kerülünk mi ide és miért nem örülnek annak, hogy fotózunk?
Tavasszal esedékes lesz egy nyárigumi garnitúra beszerzése is új felnikkel.
Az Egyesült Államokban komoly gondot okoz a havazás, erre reagált az autógyártó.
Az utóbbi időben elég furcsa dolgokat tapasztaltam.
Ez a hiba akkor kezdődhetett amikor gyújtótrafó lett rajta cserélve.
Kiszedtem az izzót, a benne lévő azonosra cseréltem, de nem működik továbbra sem.
A legerősebb Focusból sokak szomorúságára nem ígér a gyár háromajtós változatot. Íme egy terv, hogy milyen lehetne.
Nehéz elhinni, hogy ilyen trükkökre van szükség a titoktartáshoz egy modern óriásvállalatnál, de úgy tűnik, mégis.
A sokat sejttető nevű Police Interceptor Utility a jövő héten érkezik.
Durván 320 lóerős lett a harmadik generációs RS – ekkora teljesítményhez már kellett az összkerék-hajtás.
Furcsa világ az, ahol a Ford egy Ecoboosttal és egy szupertakarékos dízellel képzeli el az ST jelenét. Itt a négyliteres fogyasztású élményautó?
Szinte biztos, hogy jön egy ST-nél erősebb Fiesta. Bevállalja a Ford a kisebbik RS-t?
McDonald's, Paul McCartney, viszont Douglas MacArthur és Andie MacDowell - mekkora a kavar e fránya mekkes előtag körül...
Ha a gymkhanát már unod, akkor ez kellemes kikapcsolódásnak ígérkezik.
Már biztos, hogy a Ford nem sunnyogja el az új GT-t. Másfél évet kérnek.
Már csak tízet kell aludni, és itt az új RS, minden idők legerősebb Focusa.
A Shelby ezúttal a Mustang GT-t vette alapul. Csak az átalakítás tízmillióba kerül.
Nyolc helyett csak hathengeres, de a formája valamivel kevésbé másolat-szerű, mint az elődjéé.
Úgy mértük meg a fogyasztást, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Most már tudjuk, hogy jön össze két liter különbség.
A japánok odatették maguk: Ford GT40-nel, BMW Z4 versenyautóval, Nissan GT-R-rel és Subaru STi-val mennek a Mazda lezárt útvonalán.
Az első indításnál egy kékes füstpamacsot dob el és mintha egy-egy ütem kimaradna.
A volt F1-pilóta kielemezte a helyzetet.
Stefan Lamm eddig az európai Fordok külső formatervezését vezette – mostantól a Seatnál teszi majd ugyanezt.
A Ford a legújabb pletykák szerint a GT utódját készül bemutatni Detroitban.
Lehet-e utólagos tükörfűtést illeszteni illetve ha túl komplikált lenne akkor egyszerűbb lenne-e egy faceliftes irányjelzővel egybeépített fűthető tükröt illeszteni a kocsihoz?