A (majdnem) csodatevő három amigo
Nem szedtük még atomjaira a versenygépet, de nem bírtam ránézni ilyen anyátlan formájában. Megpróbáltam csodát tenni.
Nem szedtük még atomjaira a versenygépet, de nem bírtam ránézni ilyen anyátlan formájában. Megpróbáltam csodát tenni.
A csapatnak semmi tapasztalat nincs az endurance versenyekkel kapcsolatosan, hacsak nem értjük ide, amikor a méltán híres Gran Turismo sorozat ötödik részében a Le Mans 24 órás versenyt.
Pont mi lennénk azok, akik a nem toljuk végig a saját bulinkat? Hát nem! Összeállt a Totalbike robogós versenyalakulata.
Ha a büfénél az előttetek álló elkezd szőrözni az áfás számlán, akkor tudni fogjátok, melyik csapatból való.
Szigorú űrhajós tematikával és példás diétával készülnek a versenyre. Nem mondhatjuk, hogy elviccelnék a dolgot!
Irgalmatlan legózással kezdik a felkészülést, hogy megverjék a túlsúlyos alsó szomszédokat.
Vagy ha mégis, akkor nagyon vágják a Photoshopot!
Az egy dolog, hogy ők maguk összesen száz éve motoroznak, de a robogójuk legalább ugyanannyit látott.
Olajipari mérnökök is részt vesznek a versenyen, meglepődnék, ha nem lenne a tarsolyukban egy-két spéci kísérleti 2T olaj...
Ide a rozsdás bökőt, hogy úgy mennek majd el a füvön, mint Márquez Rossinak Laguna Secában!
Veszedelmes név, tömör bemutatkozó, vasfegyelem: bemutatkoznak a Dunaharaszti Vadak!
Mi vagyunk azok, akik képesek egy éjszaka alatt felkészülni egy szóbeli matekvizsgára és azok, akik egy hét alatt meg tudnak írni 9 pótpótZH-t.
Görbe estén alakult a csapat, ezt őrzi a név is - és már évek óta lelkiismeretesen őrzik hagyományaikat.
Elég rideg a felállás, több motorsport eredményük van egyenként, mint az összes többi indulónak összesen!
Van egy mondat, amitől már most rettegés költözik minden ellenfelünk szívébe: csapatunk tagjai civilben energetikai tanácsadók és informatikusok.
Remélhetőleg a 16 Bol d'Or és 11 Le Mans győzelem mellé egy mindennél értékesebb, 24 Hours le Visonta győzelemet is begyűjtünk a Hondának.
Két bolond társaság jött össze, hogy közös csapatot indítsanak Le Visontára. Súlyos kétütemű-mániások is vannak köztük!
A részvétel ötlete viccnek indult, így aztán be is fostunk rendesen, amikor kiderült, hogy érvényes a nevezésünk.
A műszaki egyetemisták ezúttal sem hagyták otthon a mérnökhumort!
Ami vasárnap Budapesten zajlott, arra mondhatjuk, hogy mopedes Critical Mass, esetleg kismotoros pride.
Egy számmal tér el a gyáritól. Mire számíthatok, érdemes verni az asztalt?
Rinyálósok inkább maradjanak otthon! Ez a robogóverseny 24 órán keresztül fog tartani.
Úgy megy mint egy ötszázas, de annyit fogyaszt mint egy 125-ös.
Agglomerációs-fővárosi ingázásra, rohangálásra keresek robogót, kb. fél millióból.
Nem hiszem, hogy ez a legjobb ötlet. Elmondom, miért keress nagyobbat.
Hondák és Yamahák tetszenek, melyiket vállalhatom be?
A bölcsek két köve egyben: egy Iphone és egy Tesla.
250 ezerből szeretnék megbízható, takarékos 250-est. Van rá esély?
Ötvenest akarok, de vinnék rajta utast. A rendszám lesz a megoldás?
A háromkerekű robogó nagyon 2014, az új divat a négy kerék.
Akkor mi is a különbség a két Yamaha között? Csak a nevük?
Az olaszok azt próbálják elérni, hogy kitiltsák a piacról a Yamaha és a Peugeot háromkerekűit.
A Yamaha TMAX egyesíti a motorok és robogók előnyeit, de mindenért vastagon fizetni kell.
Megvadult orrszarvú üldözte a robogóst. Egy halott, három sebesült.
Azt mondtam, ha rendben van, elhozom. Szépnek szép volt, aztán jött a horror, még a fékbetét is fordítva volt bent.
Az ötvenes kevés az emelkedőkön, mit vegyek helyette?
A Yamaha T-Max meghódította Európát. A 155 köbcentis N-Max már a világot célozza.
Egy nagy autóval az esélyek is jobbak, hogy minél több közlekedőt söpörjünk le az útról.
Pestre költözöm, egy járművel tudnék le minden közlekedést. A keret 5-600 ezer forint.
Sajnálom az autót beindítani arra a távra. Melyik típus jöhet számításba a 2000-es évek elejéről?
Ducati Brio 1965-ből.
Kymco Grand Dink 125-öt vennék, mire számíthatok, mit ellenőrizzek?
Egy teljes modellpalettát mutatott be a Volt Motorcycles. A városi szaladgálóstól a sportosig, most mindent kínálnak.
A polgárőrök az én fejemben szinte nem is léteztek, tudtam róluk, de személyes élményem nem igazán voltak.
Mi van, ha a matek szerint túl soká térül meg a B125-be fektetett pénz?
Tényleg csak a BMW C1 jöhet szóba egymillió alatt?
Tunisz Moszkva tere a Passage, vagyis a Station République metróállomás.
Emlékeznek még a Moveora? Már akkor elég szkeptikusak voltunk, egyszerűen nehéz volt elképzelni, hogy ebből valódi közlekedési eszköz lesz.
Nagyrobogóval bővít a Yamaha: a 155 köbcentis N-Max akár Európába is eljuthat.
400-500 köbcentis robogót keresek, legyen kényelmes és ne menjen rá az összes pénzem. Van ilyen?
A Peugeot motorgyártó részlegénél többségi tulajdont szerzett az indiai vállalat.
Egy híradós bejelentkezés hátterében történt a baleset.
A Gogoro elektromos robogó forradalmat indít a városi közlekedésben, és közben az energiatárolás problémáját is megoldja.
A tizenhárom éves srác mégis megpróbálta a motorjával. Azzal viszont nem számolt, hogy a nedves fű csúszni fog.
A malajziai Cub Prix névre keresztelt bajnokságban 115-135 köbcentis körváltós motorok indulnak, a résztvevők pedig nagyon elszántnak tűnnek – pedig vezetési tudásuk szemmel láthatóan nagyon messze van a MotoGP menőitől.
1980-ban négy őrült francia motoros nekivágott a Párizs-Dakar ralinak.
Nayon stabil, fürge, és keveset fogyaszt: robogózás, annak egyes hátrányai nélkül, de minden előnyével.
Tegnap este Budapesten, a Szabadság híd budai hídfőjénél ellenőrizték a robogósokat a rendőrök.
Tíz éve simán elment volna egy sci-fi filmbe, és szinte biztos, hogy aki ezt lerajzolta, nem a klasszikus Vespánál kereste az ihletet. Persze nem mondom, hogy becsukta a szemét, amikor megjelent a Piaggio MP3, de az igazság az, hogy a Yamaha Tricity futóműve más megoldású és az egész felépítmény sokkal kisebb - főleg keskenyebb - mert itt abszolúte cél volt, hogy a normális robogószélesség megmaradjon. Mert városi jármű.
Nem vicc, tényleg létezik. És pár hónapja akárki meg is veheti. Itt a BMW, amivel filléres és mindennél gyorsabb a városi közlekedés. Kipróbáltam, imádom.