Ennél hülyébb reklámötlete még soha senkinek nem volt
1896-ban Texasban megrendeztek egy vonatbalesetet 50 ezer néző előtt. Hárman belehaltak.
1896-ban Texasban megrendeztek egy vonatbalesetet 50 ezer néző előtt. Hárman belehaltak.
Egy fiatal nő ölelgeti és csókolgatja a kancellárt a Straight magazin spotjában.
Hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy a reklámokat emberek készítették. Ráadásul olyanok, akiknek a filmjeire önként beülünk. Megkérdeztünk egy csapat magyar filmrendezőt, hogy melyik volt a kedvenc reklámjuk, amit ők forgattak.
Perverz módon változik a pszichológia ilyenkor.
Rogánék ötlete alapján a szerencsejátékra buzdító rossz reklámok szereplőit is legalább egymillióra büntethetik.
3,4 millió dollárt kérnek az Indiegogón. Ha nem is jön össze, víruskampánynak még mindig jó lesz.
A magyar színész egy orosz húsipari cég nagyon vicces reklámjában szerepel.
Az önkormányzatoknak új bevételi forrás lenne, ha a parlament elfogadná a fideszes módosítót.
A cég pont olyan, a filmeket, sorozatepizódokat felvezető rövid szpotokkal szemez, mint a YouTube, ami havi 8 dollárért elég gáz lenne.
Egy felmérés szerint a cégek nagy többsége használja, havi 50-100 ezret is költenek rá.
Alig bírja már ismételni a GVH. A cég mégis így reklámozta a táplálékkiegészítőt, járt a bírság.
Milliárdos reklámadót fizethetnek a boltláncok az ingyenes reklámújságjaik után.
Május 15-én másnap reggelig annyi filmet nézhet meg a budapesti artmozikban, amennyit csak bír!
Az Adblock Plusnak ott a székhelye, lapkiadók perelték. A júzereknek joga van dönteni.
A Videoton tulajdonosa a hirdetési piacra is belépett, és megvette az Esmát.
Az Esma Zrt. iránt egy Orbánhoz közeli kör érdeklődik, talán, mert törvénymódosítást sejt.
Huszonöt éve választottunk először szabadon. Az ország akkori lelkesedését mára apátia váltotta.
A tévébe is jöhetnek a személyre szabott, célzott reklámok, mint a neten. Már tesztelik a rendszert.
Nem lehet büntetlenül azt mondani, hogy csak ez vagy az van a gyógyszerben, mikor nem is.
Itthon egyik tévéadó sem vállalta be élő adásban a nőket sújtó erőszak elleni kampányt, a grúzok viszont megcsinálták.
Viszont kiderült mi az üzenete Vadai, Molnár és Vágó István gitározásának.
És ebből csak 2700 cég, a többi önkormányzat, egyház vagy alapítvány.
Idegesítően sokszor jön elő hirdetés az okostévén. Elvileg csak az ausztráloknál.
Így reklámozott étrend-kiegészítőt a Schwabe, a GVH a magyar céget és az anyacéget is bírságolta.
Nem olcsók, nagyon nem hatékonyak, mégis mindenki róluk beszél a meccs után: ezek voltak a 2015-ös Super Bowl legjobb reklámfilmjei.
A 18 év alattiak kevesebbet, az 50 felettiek többet ültek a tévé előtt 2014-ben, mint egy évvel előtte.
Tombol Amerikában a puliőrület, most éppen a Dr. Peppert reklámozzák vele.
A három filmes mellett még Brad Pitt is feltűnik minden idők legdrágább reklámfilmjében.
A terv az volt, hogy minden amerikai érem után ingyen Big Maceket osztogatnak. Csak azzal nem számoltak, hogy a szovjetek bojkottot hirdetnek, és szinte mindent az USA nyer.
Ettől félnek a kulturális intézményeknél az úgy tűnik, még csak papíron létező Nemzeti Kommunikációs Hivatal indulásával.
Az egyik brit áruházlánc világháborús reklámmal készül a Karácsonyra. A nézőket felháborította, a videót pedig egyre többen nézik meg.
Megtévesztő hirdetések miatt 10 millió forintra bírságolta a TV Brandset a versenyhivatal.
A Sony kitalált egy új hirdetési formát, melyben a termék nevét ordítva visszatérhetünk a műsorhoz.
90 millióra bírságolta a céget a versenyhivatal.
A Golden Drum reklámfesztiválon a Young & Rubicam a verseny nagydíján kívül két ezüstöt is megnyert.
Az új hirdetési rendszerük látja például, ha egy mobilhirdetés hatására laptopon vásárolunk.
Állami reklámügynökséget hoznak létre, pont olyat, amilyet a magyar kormány is tervez.
Hanem hogy te mozgathatod a saját testeddel!
Egy hamis parfümmel bújtak ki a milliós szerződés alól. Az NFL-lel viszont saját magukat szívatták meg, de alaposan.
Schiffer szerint ami állami cégek kommunikációja címén folyik húsz éve, az közönséges lopás.
A pontossággal reklámozzák a fél éve csúszó bringahálózatot.
2,2 milliárdot költünk fogyasztószerekre évente.
Aranyos. Bár ha már ennyire erőltetik benne azt a szegény hegedűst, akkor a zenében legalább egy vonásnyi lehetne belőle.
Három perccel több reklámot néztünk idén, mint tavaly, mert közel öt órát bámuljuk a tévét.
Negyven milliárd forintnyi állami hirdetési pénz elosztásának központosításával, eddig bejáratott csatornák felszámolásával a kormány az eddig neki kedves lapoknak és vállalkozóknak is nekimegy.
És az Apple Sirijének jut a buta liba szerepe, míg Cortana játssza a mindentudó okos nőt.