Villanyroller vagy robogó? Ez az új Volkswagen!
A német gyártó megoldása a belvárosi parkolás nehézségeire: a Last Mile Surfer.
A német gyártó megoldása a belvárosi parkolás nehézségeire: a Last Mile Surfer.
Az egyik jobban tetszik és kényelmesebb, a másik viszont elméletileg jobban megy. Mire számíthatok?
A Totalbike huszonnégy órás robogóversenyén már meg is volt a gépátvétel, kezdődhet a móka.
Van egy külön bugyor azoknak, akik rengeteg pénzt költöttek arra, hogy a gyárinál rosszabb legyen.
Az utolsó csapatot egy szerencsétlen véletlen húzta be. Vajon sikerül egy hét alatt robogót szerezniük és felkészülni?
Alapszabály, hogy a karburátort akkor szabad szétszedni, ha hibája van. A miénk viszont tökéletesen muzsikált – hát akkor miért kellett hozzányúlni?
Optimizmus, felkészülés és utána a túlélésre bazírozni. Tutira mennek a srácok!
Húsz perc munka és pár száz forint, nagyjából ennyibe kerül a robogóra egy tökéletes légszűrő.
Komoly motoros múlt, nulla robogós jelen és fényes jövő áll előttük, ha Smuki lánya kölcsön adja az Apriliát.
Legalábbis a versenygép előző tulajdonosa ezt állította. Mit véthetett előző életében?
Tudjuk, ez egy tisztességtelen húzás, ami összefügg az olvasottsággal. Igen, a képen a csapat sajtósa látható.
Nem szedtük még atomjaira a versenygépet, de nem bírtam ránézni ilyen anyátlan formájában. Megpróbáltam csodát tenni.
A csapatnak semmi tapasztalat nincs az endurance versenyekkel kapcsolatosan, hacsak nem értjük ide, amikor a méltán híres Gran Turismo sorozat ötödik részében a Le Mans 24 órás versenyt.
Pont mi lennénk azok, akik a nem toljuk végig a saját bulinkat? Hát nem! Összeállt a Totalbike robogós versenyalakulata.
Ha a büfénél az előttetek álló elkezd szőrözni az áfás számlán, akkor tudni fogjátok, melyik csapatból való.
Szigorú űrhajós tematikával és példás diétával készülnek a versenyre. Nem mondhatjuk, hogy elviccelnék a dolgot!
Irgalmatlan legózással kezdik a felkészülést, hogy megverjék a túlsúlyos alsó szomszédokat.
Vagy ha mégis, akkor nagyon vágják a Photoshopot!
Az egy dolog, hogy ők maguk összesen száz éve motoroznak, de a robogójuk legalább ugyanannyit látott.
Olajipari mérnökök is részt vesznek a versenyen, meglepődnék, ha nem lenne a tarsolyukban egy-két spéci kísérleti 2T olaj...
Ide a rozsdás bökőt, hogy úgy mennek majd el a füvön, mint Márquez Rossinak Laguna Secában!
Veszedelmes név, tömör bemutatkozó, vasfegyelem: bemutatkoznak a Dunaharaszti Vadak!
Mi vagyunk azok, akik képesek egy éjszaka alatt felkészülni egy szóbeli matekvizsgára és azok, akik egy hét alatt meg tudnak írni 9 pótpótZH-t.
Görbe estén alakult a csapat, ezt őrzi a név is - és már évek óta lelkiismeretesen őrzik hagyományaikat.
Elég rideg a felállás, több motorsport eredményük van egyenként, mint az összes többi indulónak összesen!
Van egy mondat, amitől már most rettegés költözik minden ellenfelünk szívébe: csapatunk tagjai civilben energetikai tanácsadók és informatikusok.
Remélhetőleg a 16 Bol d'Or és 11 Le Mans győzelem mellé egy mindennél értékesebb, 24 Hours le Visonta győzelemet is begyűjtünk a Hondának.
Két bolond társaság jött össze, hogy közös csapatot indítsanak Le Visontára. Súlyos kétütemű-mániások is vannak köztük!
A részvétel ötlete viccnek indult, így aztán be is fostunk rendesen, amikor kiderült, hogy érvényes a nevezésünk.
A műszaki egyetemisták ezúttal sem hagyták otthon a mérnökhumort!
Ami vasárnap Budapesten zajlott, arra mondhatjuk, hogy mopedes Critical Mass, esetleg kismotoros pride.
Egy számmal tér el a gyáritól. Mire számíthatok, érdemes verni az asztalt?
Rinyálósok inkább maradjanak otthon! Ez a robogóverseny 24 órán keresztül fog tartani.
Úgy megy mint egy ötszázas, de annyit fogyaszt mint egy 125-ös.
Agglomerációs-fővárosi ingázásra, rohangálásra keresek robogót, kb. fél millióból.
Nem hiszem, hogy ez a legjobb ötlet. Elmondom, miért keress nagyobbat.
Hondák és Yamahák tetszenek, melyiket vállalhatom be?
A bölcsek két köve egyben: egy Iphone és egy Tesla.
250 ezerből szeretnék megbízható, takarékos 250-est. Van rá esély?
Ötvenest akarok, de vinnék rajta utast. A rendszám lesz a megoldás?
A háromkerekű robogó nagyon 2014, az új divat a négy kerék.
Akkor mi is a különbség a két Yamaha között? Csak a nevük?
Az olaszok azt próbálják elérni, hogy kitiltsák a piacról a Yamaha és a Peugeot háromkerekűit.
A Yamaha TMAX egyesíti a motorok és robogók előnyeit, de mindenért vastagon fizetni kell.
Megvadult orrszarvú üldözte a robogóst. Egy halott, három sebesült.
Azt mondtam, ha rendben van, elhozom. Szépnek szép volt, aztán jött a horror, még a fékbetét is fordítva volt bent.
Az ötvenes kevés az emelkedőkön, mit vegyek helyette?
A Yamaha T-Max meghódította Európát. A 155 köbcentis N-Max már a világot célozza.
Egy nagy autóval az esélyek is jobbak, hogy minél több közlekedőt söpörjünk le az útról.
Pestre költözöm, egy járművel tudnék le minden közlekedést. A keret 5-600 ezer forint.
Sajnálom az autót beindítani arra a távra. Melyik típus jöhet számításba a 2000-es évek elejéről?
Ducati Brio 1965-ből.
Kymco Grand Dink 125-öt vennék, mire számíthatok, mit ellenőrizzek?
Egy teljes modellpalettát mutatott be a Volt Motorcycles. A városi szaladgálóstól a sportosig, most mindent kínálnak.
A polgárőrök az én fejemben szinte nem is léteztek, tudtam róluk, de személyes élményem nem igazán voltak.
Mi van, ha a matek szerint túl soká térül meg a B125-be fektetett pénz?
Tényleg csak a BMW C1 jöhet szóba egymillió alatt?
Tunisz Moszkva tere a Passage, vagyis a Station République metróállomás.
Emlékeznek még a Moveora? Már akkor elég szkeptikusak voltunk, egyszerűen nehéz volt elképzelni, hogy ebből valódi közlekedési eszköz lesz.
Nagyrobogóval bővít a Yamaha: a 155 köbcentis N-Max akár Európába is eljuthat.