Kinyomtattuk a Totalcart
Bár korábban létezett a Totalcar nyomtatott kiadványként is, most nem erről van szó, csupán egy kérésnek teszünk eleget.
Bár korábban létezett a Totalcar nyomtatott kiadványként is, most nem erről van szó, csupán egy kérésnek teszünk eleget.
Jönnél a remek rendezvényre csak nem tudod, hogyan és mivel? Semmi gond, ugorj fel a buszra és mondd be a jelszót: Totalcar!
A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok Éjszakája rendezvénysorozatból, és a Hungexpóval karöltve létrehozunk egy veterános/youngtimeres szekciót – hol másutt, mint a vásár területén, a passzázsban.
A terv egyszerű: ötven különféle, érdekes autót kiállítunk, hogy a közönség jól szórakozzon.
Autógyártásban a törökökhöz képest sehol sem vagyunk, de a világ királya a Fiat, aki bárkit képes milliárdokkal csőbe húzni a túlélés jegyében.
Két nő, egy Mazda, és egy türelmes oktató, és egy csomó röhögés. Kattintson és nézze meg, hogyan tanulunk meg rendőrkanyart csinálni.
A Napi.hu szerkesztősége egy légtérben dolgozik a Totalcar szerkesztőséggel, csupán egy fél gipszkarton fal választ el minket egymástól.
Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland.
Egészen elképesztő mennyiségű jelentkező egészen elképesztő mennyiségű látnivalót jelent. A belépés ingyenes, mindenkinek!
Egy jó állapotú használt autó áráért kapott nagyszervizt a tízéves Jumpy. Így mentettük meg a beteg gyerekeket segítő kisbuszt.
Ha nem tudnád, hogy mi ez, akkor kattints ide és megtudod.
Ami drága az nem romlik el? Vagy már a budiban sem bízhat az ember?
A hétvégén felszántotta a netet a Totalcar híre, miszerint a VW gyártásba veszi az új Trabantot. Pedig a Totalcaron nincs is ilyen hír.
Az operatőrök és a vágók összejátszanak aljas módon, így kerülnek elő a képkockák, melyeknek nem kellett volna soha.
Az idei év meglehetősen viharos volt, csaknem száz tesztautó fordult meg nálunk. És ha már mindenkinek lehet valamilyen semmitmondó díja, akkor mi is gyorsan kitaláltunk. Tízet!
Ha nem látnád, akkor meg tudnád tippelni egy mai, modern használtautó futásteljesítményét és állapotát? Vagy simán átvernének, ha visszatekernék és kitakarítanák? Megpróbáltuk.
A Totalcar szenzációs felfedezése. Két emelet magas dízelmotor előtt pózol a szerkesztőség. Rendhagyó karácsonyi üdvözlet.
A helyszín Magyarország egyik legfejlettebb városa, ahol a hatvan gyerek nem új autóról álmodozik, hanem, hogy holnap is lesz mit enni.
Ha nem voltál velünk a legutóbbi Faluvégi Fahrenen, akkor itt a lehetőség, hogy kipróbáld, vagy csak megnézd, milyen az örömautózás testközelből.
Nem, nem a kamera volt vacak, de tudják: ki kell takarni a rendszámokat.
Nem ritkán a túlzott költségcsökkentés vezethet nemzetközi botrányhoz. Az áldozatokon azonban ez nem segít. Ennek ellenére vidámak maradunk. Jöjjön!
Jó hangulatban telt a nap a Kakucsringen, a világ szinte minden gyártmánya képviseltette magát a pályán.
Ha szombat délután szeretnél egy jót szórakozni, még mindig nem késő elindulni a Kakucsringre.
De aki akar, vehet VALÓBAN hatszázezres futású Zafirát is, az oroszok nem kapnak több Seatot, Amerikában meg havazik. Ugyanitt: instant Hiéna-nyeremény és traffipax-infó.
Csak vegyészekkel ne kezdjen az ember! Veszélyes egy társaság, mert mindenre azt mondják, hogy nem lesz baj és tulajdonképpen annyira nincs is.
A kérdés költőinek tűnhet, de a BME Nagyfesz-tanszék szakértői szerint korántsem annyira egyértelmű a válasz.
Több, mint 13 évvel ezelőtt hagyták el az orosz katonák, a főbejárata bebetonozva, de a mélybe lejutni nem lehetetlen. Bár kell egy kis bátorság hozzá.
Amikor megrendeztük az első Parkoló Parádét, talán még mi sem gondoltuk, hogy ennyire népszerű lesz.
Elmúlt a nyár, mindenki kipihente magát, mi pedig visszajöttünk, ahogy ígértük. Gyere!
Amikor megjelent az előző teszt rögtön elkapott a hév, hogy miért ne lehetne megcsinálni a Totalcar saját kis dolgozatát.
Igen, már ez is oldtimer Nem is tudom, mit fog szólni Csikós, ha meglátja a képeket.
Miért is kamu az összes, gyári fogyasztási adat? Mert a mérési metódus rossz és sok köze nincs a valósághoz.