Arculatváltás jön az ellenőröknél
Fegyelem, elegancia, udvariasság. Itt a BKK-ellenőrök és a közteresek új szabályzata.
Fegyelem, elegancia, udvariasság. Itt a BKK-ellenőrök és a közteresek új szabályzata.
Árvízkárokat hoznak helyre a Lánchídnál, jövő hétre végeznek.
Tarlóst nyílt levélben kérte képviselőjük erre.
„Próbálja meg kiszedni, ott lesz az mögötte” – mondta a telefonos ügyintéző a BKK-automatában rekedt visszajáróról. Napi 10-15 bejelentést kapnak, aki szól, azt kártalanítják. Pórul járt? Mutatjuk, mit tegyen.
Városszerte lehetne autókat bérelni.
Nem értik, az észtek miért Brüsszelbe szaladtak először. Lehet szerződés jövő héten az oroszokkal.
Az utolsó BKV hajók 19 órakor indulnak, holott nyáron lenne rájuk akkora igény, mint a buszokra. Télen meg üresen járnak.
A Skinest Rail bepanaszolta a BKV-t az Európai Bizottságnál, hogy bár ajánlatuk jobb volt az oroszokénál, formális indokok miatt kizárták őket.
Busszal nem lehetett felmenni a hídra.
Több buszjáratot elterelnek, metróállomásokat zárnak le, még a sikló is leáll néhány órára.
Kilencmilliárddal olcsóbb ajánlatot adtak az észtek, öt évvel hosszabb garanciát és korszerűbb műszaki megoldásokat ígértek. Csak épp kizárták őket. Megszereztük az értékelési szakvéleményt, kiderül, miért. Meg fog lepődni.
Az olcsóbb ajánlatot tevő észteket kizárták, mert a BKV szerint nem feleltek meg több feltételnek.
Költségtakarékosság miatt az utasok BKV régi buszaiban gőzfürdőzhetnek a kánikulában.
A Nagyvárad tér és Kőbánya-Kispest között állították le az M3-as vonalat.
Ismét változások lesznek a a Széll Kálmán tér közlekedésében július 7-től, és a következő hétvégén is.
A főpolgármester szerint úgy tűnik, mintha hozzájutott volna a főváros 200 milliárdhoz, holott ez csak évi 2-3 milliárd forintot jelent.
Üzenetet kapott, hogy ha Budapest járatja a száját, akkor kevesebb uniós támogatást kap.
Megkötik a méregdrága hitelt a bankokkal kocsicserére, minden ügyben Tarlós személyesen dönt.
Ingyenes közterület-használat, speciális forgalmi sáv, ingyenutazás a tömegközlekedési járműveken.
Fél órával a 774 milliárdos olimpia megszavazása után már a BKV 25 milliárdos hiánya miatt panaszkodott.
Fekete ruhát viselő, vallásos emberek kurvázták le a lányt, aztán az ellenőrök intézkedtek. ÁLLÍTÓLAG.
Ordítoztak, káromkodtak, verekedtek, és egy férfi pulóverét is letépték.
Lázár felrúgta a fél éve készülő BKV-finanszírozási megállapodást, komoly járatritkítás jöhet.
Olvasónktól egy aláíratlan jegyzőkönyv alapján, egy hirtelen felbukkant négy éves pótdíjat követel a BKV.
Megszületett a béremelési megállapodás. Nő a balesetmentes közlekedés jutalomalapja is.
Nem lehet a végtelenségig húzni az időt, el kell kezdeni a felújítást, mondta a főpolgármester.
A főpolgármester szerint ahogy a sztrájk, úgy a béremelés elmaradása is demokratikus alapjog.
Nem megerősített információnk szerint az észt Skinest Rail az orosz Metrovagonmas árajánlata alá ment, de belül vannak a becsült 60 milliárdon.
Május 21-én adták át a nagykörúti pályát, máris sebességkorlátozás van a Podmaniczky útnál.
Az építési munkák miatt jelenleg nincs szigetelés az alagúton, be is folyt az esővíz.
Az Alstom visszalépése után a legalacsonyabb ajánlatot az orosz Metrowagonmash adta.
A buszvezetők is hajlandóak csatlakozni. A hajóskapitányok még nem hirdettek sztrájkot.
Szinte minden második nap bekapja valakinek a valamijét. Két hónapja egy dobermann lábát harapta meg.
Nem hosszabbították meg az alvállalkozói szerződést, de a BKV vállalja, hogy még jobb buszok jönnek.
Kiderül még, mit csinálna, ha egy alkalmazottja beszólna az MNB-nek, és, hogy kinek lesz jó jövőre.
120 ezer fizetési felszólítást küldtek ki. Ha nem kifogásolja meg, 15 napon belül jogerős lesz, utána meg már bánhatja.
Mégsem működik a budapesti mamutcég, a BKK irányíthatja tovább a BKV-t.
A Margit híd után már pótlóbuszok járnak, a felszíni építkezés miatt nem biztonságos az alagút.
Pótlóbuszok járnak pályakarbantartás miatt.
2010 óta folyamatosan emelkedik a bevétel. Tavaly csak a pótdíjazásokból egymilliárd forint folyt be.
A BKV szerint fejjel szaladt neki a busz oldalának a férfi, aki éjjel életét vesztette Rákospalotán.
Sűrítés, összehangolás, megszűnés: áprilistól több BKK-járat menetrendje is változik.
Aggódó utas kontra nyugodt BKV, tanuló vezetők versus érzékeny vezérlő automata.
Jövő hét végén azért zárják le, mert az automata szerelvényeket teszteli a közlekedési hatóság.
363 ezer bliccelőt kaptak el 2014-ben, ami 70 ezerrel több, mint a 2013-as szám.
Tavaly év végére újították fel, alig három hetet üzemelt. Moldova korai novelláit újraírta a BKV.
A bíróságon egy 4 óra 23 perces videó levetítése után tette mindezt.
Ezek kerülnek az 1-es és a 3-as vonalra.
A közlekedési szakszervezet képzetlen dolgozók munkára kényszerítése miatt feljelentheti a BKV-t.
Az ittas, jegy nélkül utazó férfit egy másik utas verte meg, mert segíteni szeretett volna az ellenőrző kalauznak.
A deszka és a mozgólépcső is szétment.
Két megálló közt lett rosszul a XV. kerületben.
Üzleti titok megsértése a gyanú, az új igazgatóság a feljelentés mellett döntött.
Egy műhelykocsi ment a szerelvény oldalának.
A vári midibuszokat és budai járatokat üzemeltethet egy furcsaságokkal teli tender megnyerése után.
Becslés szerint 5-10 millió forint az éves pluszköltség a fizetős szakaszokon járó buszok miatt.
Hét ajánlat futott be a szerelvényfelújításra, a kocsikon gyakorlatilag mindent ki kell cserélni.
A 3-as metró orosz kocsijainak átépítésére nagy az érdeklődés, kedden délelőtt beadási határidő.
A tervek szerint május végéig meglesz a pénz, de a kivitelezővel csak ezután kötnek szerződést.