A Nissan beelőzte a Toyotát
Európának új kedvence van: az ázsiai márkák közül már a Nissan a legkedveltebb.
Európának új kedvence van: az ázsiai márkák közül már a Nissan a legkedveltebb.
A cél a Nissan Qashqai és a Juke babérjainak elhódítása.
Tekerd fel a hangerőt, és dőlj hátra. A vasárnap reggel nem is kezdődhetne kellemesebben.
A Festival of Speeden zajlik az élet, most éppen egy Juke Nismóval állítottak fel rekordot.
A Juke-R elsőre nagyot ütött – a Nissan most elkészítette a folytatást.
Három BMW, egy Nissan és egy Mercedes pár méterre pörgött a kétszáz nézőtől.
A világ összes pénzét elkölteni ezért? Senki nem értette, mire is jó ez, ettől függetlenül élmény volt minden perc, viszont ki vett a szerkesztőségben Porschét? És miért?
Éjszaka néhol belassul és kiürül ez a furcsa világ, de a pályán nincs kompromisszum: töretlen a lendület. Ilyen volt az első fél nap.
Hamarosan bemutatják ugyanis a Juke-R Nismo idei kiadását. A GT-R-technika megmarad.
Különleges, 360 fokos felvétel a legendás pályáról, ahol most bárki szétnézhet.
Csek ennyit mondok: Nissan Skyline. Aki ismeri a nevet, gondolom, azonnal fejest ugrik a cikkbe. Aki nem ismeri, az is ugorjon, nem bánja meg. Prince-től az R33-ig minden.
Mi vezérli a ventilátort?
Egyre nagyobb blamának tűnik az Auto Motor und Sport tesztje: a VW után a Nissan mondja el, hol hibázott a szaklap.
Eredmények híján egy szép emlékű színpárossal hangolnak Le Mans-ra a Nissannál.
Rátapadtunk a telefonra és körbekérdezzük az érintett importőröket. Töltse velünk ezt a délelőttöt, hogy megtudja, az ön arcára is veszélyes-e autója légzsákja.
A lengyel srác hat évvel ezelőtt mindkét karját elvesztette, de élete nagy álmát nem adta fel.
Az ember húsz év hivatásos autóbuzulás után hajlamos azt képzelni, hogy mindent látott már, aztán előkerül egy kép egy sosem látott modellről, és csak bámulunk tátott szájjal.
A versenygép hibridhajtását örökölheti meg az utcai sportkocsi, amely 700 lóerős lehet.
Ezzel most nem leszek népszerű, de bevallom, sosem rajongtam a Nissan GT-R-ért.
Unalmasak a lépcsőshátúak? A Lannia kicsit sem! Igaz, szépnek se mondanánk.
A terep-kupé tanulmány a Venuzia márka nevéhez fűződik. Autós divatformálók akarnak lenni a jövőben.
Kompakt négyajtós kupénak tűnik a vázlatok alapján – élőben a Sanghaji Autószalonon lesz látható.
Úgy néz ki, a Navarát nézték ki a németek az új pick-up alapjául.
Kifejezetten a fiatalokat célozza a japánok újdonsága – a premierig már csak napok vannak hátra.
A Nissan GT-R Nismo versenyautó hátraszaltózott egyet a levegőben, majd a nézők közé repült. Tragédia.
A hosszú távú versenyen egyszerűen elszállt a Nissan. Egy ember meghalt, a pilótának semmi baja.
Van-e profit a villanyautókon? Mikor jön a tüzelőanyagcella? És az önmagát vezető autó? Mi lesz a VAZ-zal az orosz gazdaság hanyatlása miatt? Válaszol az autóipar csúcsáról Carlos Ghosn.
Eddig mindössze két, átlagos teljesítményű motorral kínálták a japán Golf riválist, de most megváltozik.
Új motorral és karikás szemekkel támad a felújított Juke, a legöszvérebb öszvérautó.
A japánok szerint az elektromos autót nemcsak a csendes és olcsó közlekedés teheti érdekessé.
Vissza kell szívnom, amit néhány hete, a GT-R LM Nismo, a.k.a.
A japán luxusmárka eddig nem volt túl erős mifelénk – ezen változtatnának a Mercedes alapú QX30-cal.
A japánok is beszállnának a négyméteres kisautók öldöklő versenyébe – egy ilyen érdekes autóval.
Az autonóm járművek fejlesztése a nagy közös cél, a Honda, a Nissan és a Toyota is beszállt.
A Nissan valószínűleg ezerszer megbánta már, hogy Indiába költöztette a Micra gyártását, de ezzel jóvá tehetik a hibát.
Nem tudom, hogy tényleg kell-e ennyi lóerő egy Qashqai-ba, de ha már így alakult, mindenképpen érdekes.
Mr. K életének 106. évében hunyt el. Emlékét nem mindennapi munkássága őrzi meg.
Egyetlen dolgot veszített ez a típus, de azt nagyon: a jellegzetességét. És ez nagy kár, mert erre aztán szüksége lett volna.
Nehezen találod az autót a sötét parkolóban? Szeretnél jobban látszani? Itt a megoldás.
Százhetvennel szaggatni egy befagyott tavon eszméletlen jó móka. Irigykedni lehet, utálni inkább ne.
Felröppent a híre, hogy platóst csinálna a Renault. Házon belül van is alap: a Nissan Navara.
Ferrari, Merci, Porsche, McLaren, BMW, Bugatti, Bentley... betekintést nyerhetünk a dubaji rendőrök nehéz napjaiba.
A tacskó az új péló. Egy 34 éve betiltott trükköt vettek elő, és úgy lovagolják meg, mint eddig senki.
A Nissan luxusmárkája ezúttal Mercedes alapokon támad a kompakt városi terepjárók piacán.
Tud néhány dolgot, amit a riválisai nem. Mindenek előtt belül óriási, és tényleg takarékos. Tíz év múlva visszatérhetünk rá.
Futurisztikus, sportos forma és családi autós erények – ez lesz az új Maxima.
A japánok felrúgtak minden bevált építési alapelvet, és építettek egy fronthajtású sportkocsi-prototípust a Le Mans-i 24 órásra.
Lánctalpas Juke-kal igazi móka a csúszós úton játszadozni. Főleg, hogyha Nismo.
Újabb gyári megerősítés Godzilla utódjáról – persze sok meglepetést nem okozott.
Megbűnhődünk, mert nem jól osztottuk be a kőolajat, például ilyesmikkel kell közlekednünk.
1,8-as benzinesem volt. Imádtam, de nem tudtam, amit már igen: prémium olaj kell neki.
Egyterű kell egymillióig. Sok típus tetszett, végül ezek ketten maradtak a listámon.
A száguldó pélót leváltották, de az új versenygép csak nyomokban emlékeztet Godzillára.
A Nissan Qashqai LPG-je jó volt, de elkezdett rángatni. Injektort kell cserélnem, de milyenre?
A japán gyártó amerikaibb próbál lenni az amerikaiaknál, és az az érzésünk, sikerül is nekik.
Sok-sok év után tér vissza a Nissan Európába és a kompakt-kategóriába. A Pulsar név jól cseng, de vajon elég lesz-e mindez ahhoz, hogy komolyan vegye a konkurencia?
A közös munka elsősorban az önálló közlekedésre alkalmas járművek fejlesztését érinti.
Öreg dízelben aktuális lenne az olajcsere
A japánok odatették maguk: Ford GT40-nel, BMW Z4 versenyautóval, Nissan GT-R-rel és Subaru STi-val mennek a Mazda lezárt útvonalán.
Nem elég a drágulás, a Nissan és a Renault bizonyos típusokból nem is szállít a rubel miatt.