Így változott a Porsche 911
A napokban kémfotósok kapták le a legújabbat, most egy videó mutatja be az eddigi 52 évet.
A napokban kémfotósok kapták le a legújabbat, most egy videó mutatja be az eddigi 52 évet.
A Porsche alig álcázva teszteli a hamarosan érkező sportkocsit Dél-Afrikában.
Az álcamentes sportkocsit hátulról fotózták le, de ez is elég ahhoz, hogy megismerjük az újdonságokat.
Van, aki úgy vesz Ferrarit, mintha pizzát rendelne, de fordult már meg itt David Beckham is. Dubaj luxusautó kereskedéseiben jártunk.
A Porsche-klán kíméletlen legendáját kipaterolták a cégből, miután meg akarta puccsolni a vezért, akit mellesleg ő nyomott be még korábban. Most feldarabolnák a céget, és rohannak Kína után. Egy tucat ismert autómárka jövője a tét.
Soha ilyen értékes kollekciót nem árvereztek még, számos klasszikus sportautót felvonultat.
Van köztük autógyűjtő, és olyan is, aki csak közlekedési eszközként tekint a kocsira. Családi egyterűtől, luxus limuzinokon át, méregdrága sportkocsikig bármi előfordul.
Baldauf László bevallotta, hogy lényegében ő járta ki a vasárnapi zárva tartást. A 300 milliós Porschét eladta, a szegénységet felszámolná.
Ferrari? Lamborghini? Bugatti? Itt szinte minden egzotikum szolgál, de vajon hajtják is őket, vagy csak dísztárgyak?
Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat.
A Zotye kisterepjárója kiverte a biztosítékot Stuttgartban. A Porsche nem húzza be a farkát.
Van úgy, hogy nem adja ki még a legnagyobbaknak sem. Itt most Röhrl hibázott.
A 918 Spyder limitált szériájának minden példánya elkészült, sőt gazdára is talált.
A világ összes pénzét elkölteni ezért? Senki nem értette, mire is jó ez, ettől függetlenül élmény volt minden perc, viszont ki vett a szerkesztőségben Porschét? És miért?
Megtört az Audi évek óta tartó uralma.
A Porsche megtörte az Audi öt éve tartó egyeduralmát, kettős győzelmet aratott.
Éjszaka néhol belassul és kiürül ez a furcsa világ, de a pályán nincs kompromisszum: töretlen a lendület. Ilyen volt az első fél nap.
Tajvanban illegális a tuning, viszont a rendőrök valamiért csak a rizsrakétákra vadásznak. Ha európai autót ültetsz porig, észre sem veszik, virágzik is a German Motorsport.
A T700 egyértelműen az új Porsche slágerodellt másolja – valószínűleg a VW csoport hozzájárulása nélkül.
A koromfekete 959-es ma is durván néz ki, és még mindig képes arra, amire 27 éve.
A Porsche újra gyártja az alkatrészt a minimum 40 éves sportkocsik számára.
A szokatlan baleset egyik résztvevője egy 19 tonnás hatkerekű volt száz milliméteres löveggel.
Háromféle színben, tarkán mennek neki az Audinak Le Mans-ban.
A végeredmény elég ijesztő, de a masszív szélvédő-keret megmentette az ügyetlen sofőrt.
Hogy miért, kérdezzék meg odafent. Ugyanitt önvezető Tesla, egyliteres fogyasztás és további szilánkok a lehetséges jövőből.
Érdekes módon két dízelmotoros és egy hibrid modell forgalmazását állítják le Európában.
A német standcsajok a kendős muszlim takarítónőket provokálják a török autószalonon.
Nem tudom, mi az öt legnépszerűbb Dubajjal kapcsolatos téma, de az itt pihenő magyar modellek után biztos nagyon hamar következnek az elhagyott luxusautók.
Még nem tudni, hogy az új típusjelzést hol tervezik használni, de Európában és Németoszágban már kezdeményezték a védjeggyé nyilvánítását.
Akkor már 300 fölötti sebességeket értek el, 200 fölött voltak a körátlagok, olyan gumikon és olyan fékekkel, amikkel ma a közértig nem mennénk el. A halál illata ott susogott a levegőben.
A GT3 R az utcai GT3 RS gyári versenyváltozata, amelyet az idei évre alaposan áttervezett a Porsche.
Ezúttal egy thai férfi közösült egy fehér Porschéval, egy biztonsági kamera meg jól felvette az aktust.
Amikor egy méregdrága sportkocsikkal történik valami, mindig van a közelben egy szemfüles fotós.
Valószínűleg a világ egyik legdrágább parkolását adta elő a kínai hölgy, aki szabályszerűen ráállt egy ponyva alatt álló Porschére.
Távirányítanád a fűtést? Vagy elfelejtetted hol parkoltál? Esetleg nem húztad fel az ablakot? Tedd meg az óráddal!
Mennyibe kerül egy 2006-os Mercedes-Benz SLR McLaren? Mennyiért lehet levegős Carrerám? És BMW Z8-am? Essenben tapogattam a kínálatot.
Saját maga alá kínál a McLaren a legújabb modelljével. Ha így folytatják, lassan Dacia-szintre érnek.
Saját kezűleg épített működő Porsche-motort a holland férfi. A hangja is lenyűgöző.
Bár egy hajszálnyival elmarad a Cayman GT4 mögött a 370 lóerős Boxster, így is az eddigi leggyorsabb és legerősebb.
Úgy hallani, a 911-es kisebb motorjait is turbós hathengeresekre cserélik.
Az Audi és a Toyota után a Porsche is megmutatta saját Le Mans-i versenygépét. Az idén már a győzelem a cél.
Ezúttal a nemrég bemutatott Porsche Cayman GT4-nek tolja ki a szemét.
Sokan azt mondják, hogy csak a gyengébb zenékhez kell emlékezetes videoklipet forgatni.
Bár már messze nem tartom olyan innovatívnak és elragadó látványvilágúnak a Top Geart, mint mondjuk 5-6 éve (a technika fejlődése ma már elérhetővé teszi a grandiózus képek készítését szinte mindenkinek), de még mindig úgy gondolom, hogy a legnagyobb hatású és kategória- valamint trend-teremtő autós műsor.
Az első 911-esek lényegét akarta megfogni a dizájner a futurista tanulmánnyal.
Boldog vagyok a Boxsterral, de mindennapi használatra alkalmatlan. Eladni nem akarom, kéne mellé valami értelmes járóautó. BMW? Lexus?
Az Adidas öltöztetett állatbőrbe három Carrerát, hogy aztán sportolóknak adják. Bűzlik a dolog, ugye?
A vezérműtengelynél jelentkezhet hiba, a 2009 és 2011 között gyártott Panameráknál és Cayenneknél.
Az autóval együtt a garázs is leégett, és vele együtt kis híján a ház. Zárlat lehetett az ok, a Porsche hárít.
Emlékeznek még a Porsche-motoros Transporterre, amiről nyáron írtunk? A T1-es busz Angliában épült, onnan hozta haza a tulajdonos Bushi testvérével és sógornőjével.
Ez a brit férfi az első, aki egyszerre birtokolhatja a Ferrari, a McLaren és a Porsche csúcsgépét.
Panamera Junior néven emlegetik az új modellt, amely állítólag már csak villamos hajtással lesz kapható.
Skandináviában hajtják a prototípust, jégcsapokkal a fenekén.
A fekete Panamerának csak a többi autó akadály, a KRESZ a legkevésbé sem. Három szabályszegés fél perc alatt.
A Porsche merész döntésre szánta el magát: száműzik a szívómotorokat a 911-esekből. Egyetlen kivétel marad: a GT3 RS.
Aachen (igen, dupla a betűvel) bájos kis város a német–belga határ keleti oldalán, egy köpésre Hollandiától.
Lesifotó az új BMW-ről, farkasok a városban és egy Opel, amilyen azóta sem született. Kezdje velünk a napot!
A Porsche nem épít villanyautót, a szaúdiak új hobbira váltották a közúti driftelést.
Alig több mint egy év alatt elfogyott az összes 918-as. Most megnézheti, hogyan készült.
Emberek és gépek összehangolt munkájából születik a 911-es lelke. A folyamatba most ön is betekinthet.