Augusztusban jön a káosz a Moszkva, bocsánat, a Széll Kálmán téren
Új fázisába ér a Nagy Projekt. Leginkább a gyalogosok fognak szívni. És a többiek is persze.
Új fázisába ér a Nagy Projekt. Leginkább a gyalogosok fognak szívni. És a többiek is persze.
Egy év alatt kellett befejezniük a több szakértő szerint háromszor ennyi időre jósolt bővítést.
Felújításra, fejlesztésre kapják a pénzt.
A borzalmas nevű Emberi Erőforrás Támogatáskezelő lecserélte a nyílászárókat.
Két hétre zárták le, a MÁV és a BKK járatai ismét menetrendszerűen közlekednek.
Elvégezték a karbantartási munkákat, jöhetnek a vonatok és az utasok.
Még nagyobb lesz a dugó.
Vízvezeték-építés miatt lesznek sávlezárások.
A BKV elutasította az észtek hiánypótlási határidő meghosszabbítására vonatkozó kérelmét.
Simicska cége túl olcsón épített volna, a BKK a jóval drágább ajánlatot választotta. A válaszaikat a bullshit-fordítógépen is át kellett futtatnunk.
Az útépítések miatt még egy megyematricát kell venniük az autósoknak.
500 kilométernyi út újul meg 68 milliárdért.
Utána határozatlan időre felfüggesztik az Otthon melege programot.
Budapestiek tízezrei sóhajtanak fel megkönnyebbülten.
Húsz sportágat nem tudnak ennyiből kiszolgálni, sem szálloda, sem múzeum nem lesz.
Négy hónapig tart a felújítás, végre megszűnik a furcsa lépcsős megoldás.
Most jöttek rá, hogy a gyöngykavics a gyalogos úton mindenkit idegesít. Pluszpénz kell emiatt.
Itt vannak a látványtervek, nézze, millyen szép lesz! Október közepéig lesz itt felfordulás.
A 6 méteres betonoszlopon látszani fog a régi óra árnyképe is. Felette digitális óra mutatja majd az időt. Ősszel már a helyére kerülhet.
Amelyben kiderül, az L. Simon László családi vállalkozásaihoz vezető utakat is a szocialisták miatt kell felújítani.
12. kerületi lakosként 25 éve várja a változást.
Figyelik a forgalmat, szükség esetén azonnal beavatkoznak, ígérik.
Minden munkába egyidejűleg vágtak bele. Megnézzük, lehet-e egyáltalán közlekedni.
Nyolcmilliárd forint máris rendelkezésre áll, elkezdődik a felújítás. Elsőként a lovarda, a főőrségi épület és a Stöckl-lépcső épül meg.
Soha nem trónolt ott király, utolsó lakója Horthy Miklós volt. Nem ért egyet a palota felújításával az OSA, és arra buzdítja a budapestieket, szóljanak ők is bele a felújításba, hiszen a Vár a miénk is.
Nyertest hirdettek a BKK pályázatán. Az építkezés jövőre indulhat el.
Marad a villamos a Görgei közepén, de ezentúl nem kell majd berohangálni hozzá az úttesten keresztül.
Március 2-áig a metrószerelvények megállás nélkül haladnak át.
A II. világháborús katonák maradványait a munkások a járókelőknek ajánlgatják, mert szerintük senkinek nem kellenek.
Csak a Széna térig jár majd a villamos. Hétfőtől bontják a Várfok utcai gyalogoshídat.
2020-ig fel kell újítani vagy cserélni kell a lifteket. Még a liftesek szerint is túlzás a rendelet.
Több plató tömény fogyott műszak után és néha vizelet került a védőitalba. Egykori dolgozókkal nosztalgiázunk az irdatlan romhalmazon, ami nemsokára a város kultúrközpontjává válik.
A budai ház komolyabb átalakítás nélkül vészelt át 8 évtizedet, és most végre újra eredeti szépségében ragyog.
Nagyon rossz állapotban van, de niós pénzre nem számíthat a BKV a felújításhoz, a főváros nem tud ekkora hitelt felvenni, az állam meg várhatóan nem akar. Mi lesz akkor?
Kiírták a tendert, májusban hirdethetnek győztest.
Kezdődik a tér felújítása, 2016-ig forgalomkorlátozások lesznek. A metróépület megmarad.
A Közvágóhíd és a Bécsi út között. A Fehérvári úti meghosszabbítást februárban adják át.
20 évig tarthat, 200 milliárdba kerül. Az egész budai Várat akarják felújítani, és már jövőre elkezdik. De miért nincs erre terv, és pályázat?
Három hónapja felújítás miatt lezárták a Kelemen László utcát. A híd egy hete kész van, mégsem adják át a forgalomnak.
Pedig a miniszterelnök irodája 2016-ban a Várba költözik.
Sok ott dolgozó jelezte, hogy nem költözik.
A közvetlen életveszély elhárításához szükséges 150 milliót akár egy héten belül folyósíthatják.
Felújították a hídjait, megint harapnak a régi fogak.
Zágrábban sem csak móka és kacagás a burkolatfelújítás.
A BKK szerint a legolcsóbb ajánlatot választották, a kiíráskor pedig még nem tudták, hogy nagyobb lesz a munka.
Vádat emelhetnek négy mosonmagyaróvári műszaki szakember ellen, akik fordítva kötötték be az altatógázt, és egy nő meghalt miattuk.
Elférnek majd egymás mellett a 86-os buszok?
Eddig már 9 milliárdot költöttek rá, és ki tudja, mikor készül el igazán.
A cirkáló az 1917-es oroszországi forradalom jelképe. Múzeumként működik.
A jó hír, hogy tiszteletre méltó, muzeális korú utakon közlekedhet. A rossz, hogy ez így is marad.
A Puskás stadion és a Közvágóhíd között ma még üres villamosok járnak, vasárnaptól utasokat is felvesznek.
Tavasszal az Oktogon és a Jászai közötti szakasz jön. Rá is fér: a múlt héten megsüllyedtek a sínek.
Átadják, átadják másodszor is! Mi pedig bejártuk.
Korábban 2016-ot mondott, de addig csak a legkritikusabb szakaszok készülhetnek el. Új kocsik nem lesznek.
Szeptemberre szerették volna befejezni, de jóval kevesebb pénzt kaptak, mint várták.
Félmilliárdért megcsinálták. Felfagyott. 2012-ben kicsit javították. 2013-ban is. És most is.
Már a kihirdetés is egy hónapot csúszott, és az ár is drágább lett mint várták. Margit híd-szindróma?